Γ.Δ.
917.64 -0,23%
CENER
-0,15%
3.235
CNLCAP
0,00%
7
DIMAND
-0,70%
14.2
TITC
-0,81%
12.18
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
+18,75%
3.8
ΑΒΑΞ
-0,65%
0.762
ΑΒΕ
-0,78%
0.51
ΑΔΜΗΕ
-1,37%
1.73
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.37
ΑΛΜΥ
-0,69%
2.145
ΑΛΦΑ
-1,14%
1.04
ΑΝΔΡΟ
0,00%
5.5
ΑΝΕΚ
0,00%
0.106
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
+0,70%
5
ΑΣΚΟ
-1,39%
2.13
ΑΣΤΑΚ
-0,94%
6.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.386
ΑΤΡΑΣΤ
-0,90%
4.4
ΑΤΤ
+1,28%
0.0948
ΑΤΤΙΚΑ
-2,40%
0.976
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.22
ΒΙΟ
+2,68%
4.21
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.71
ΒΙΟΣΚ
+0,91%
0.662
ΒΙΟΤ
+8,76%
0.298
ΒΙΣ
0,00%
0.825
ΒΟΣΥΣ
+1,90%
2.14
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
-0,40%
1.255
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,61%
9.83
ΔΑΙΟΣ
0,00%
2.94
ΔΕΗ
+1,95%
6.78
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-1,18%
0.84
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
+2,00%
0.306
ΕΒΡΟΦ
+1,93%
0.74
ΕΕΕ
-0,63%
23.55
ΕΚΤΕΡ
+1,05%
1.44
ΕΛΒΕ
0,00%
5.25
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-1,43%
0.414
ΕΛΙΝ
-0,58%
1.72
ΕΛΛ
+1,23%
16.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,59%
1.702
ΕΛΠΕ
-1,01%
6.87
ΕΛΣΤΡ
+1,29%
2.36
ΕΛΤΟΝ
+0,94%
2.14
ΕΛΧΑ
+1,96%
1.664
ΕΝΤΕΡ
+0,78%
3.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.099
ΕΠΣΙΛ
+0,98%
6.2
ΕΣΥΜΒ
+1,24%
0.654
ΕΤΕ
-1,29%
3.82
ΕΥΑΠΣ
-0,57%
3.52
ΕΥΔΑΠ
+0,43%
7.06
ΕΥΡΩΒ
-1,17%
1.097
ΕΧΑΕ
+0,48%
3.145
ΙΑΤΡ
+4,44%
1.41
ΙΚΤΙΝ
+0,38%
0.528
ΙΛΥΔΑ
-0,39%
1.28
ΙΝΚΑΤ
+0,72%
1.394
ΙΝΛΙΦ
-1,52%
3.9
ΙΝΛΟΤ
-1,69%
0.58
ΙΝΤΕΚ
+0,85%
3.54
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.75
ΙΝΤΕΤ
+4,31%
1.09
ΙΝΤΚΑ
+0,12%
1.624
ΚΑΜΠ
0,00%
2.48
ΚΑΡΕΛ
-0,72%
276
ΚΕΚΡ
0,00%
0.987
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.44
ΚΛΜ
0,00%
0.498
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.499
ΚΟΥΑΛ
-0,45%
0.44
ΚΟΥΕΣ
+2,14%
4.53
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.226
ΚΡΙ
-1,28%
6.16
ΚΤΗΛΑ
+2,04%
1.5
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.04
ΛΑΒΙ
-4,17%
0.368
ΛΑΜΔΑ
+0,35%
5.795
ΛΑΜΨΑ
-1,90%
20.6
ΛΑΝΑΚ
-1,32%
0.75
ΛΕΒΚ
0,00%
0.22
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.1
ΛΥΚ
+1,83%
1.665
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-0,75%
2.66
ΜΕΝΤΙ
+0,32%
3.09
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.4
ΜΙΓ
+2,24%
0.032
ΜΙΝ
0,00%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,70%
18.44
ΜΟΝΤΑ
+4,89%
0.686
ΜΟΤΟ
-0,45%
2.23
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.76
ΜΠΕΛΑ
+0,40%
15.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,36%
2.23
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,05%
1.92
ΜΠΤΚ
-6,80%
0.466
ΜΥΤΙΛ
+1,60%
17.77
ΝΑΚΑΣ
+0,89%
2.28
ΝΑΥΠ
0,00%
1.005
ΞΥΛΚ
-1,88%
0.209
ΞΥΛΠ
0,00%
0.22
ΟΛΘ
-1,24%
23.9
ΟΛΠ
+0,37%
16.36
ΟΛΥΜΠ
-1,44%
1.71
ΟΠΑΠ
-1,83%
12.9
ΟΤΕ
-0,52%
15.38
ΟΤΟΕΛ
-0,18%
11.32
ΠΑΙΡ
+2,36%
0.868
ΠΑΠ
-0,43%
2.33
ΠΕΙΡ
+0,45%
1.4665
ΠΕΤΡΟ
-1,75%
5.6
ΠΛΑΘ
+1,36%
4.09
ΠΛΑΙΣ
-1,31%
3.02
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
-10,77%
0.58
ΠΡΕΜΙΑ
-0,47%
1.065
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+0,17%
3.005
ΡΕΒΟΙΛ
-0,37%
1.365
ΣΑΡ
0,00%
6.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0195
ΣΕΝΤΡ
-0,36%
0.277
ΣΙΔΜΑ
-0,94%
2.1
ΣΠΕΙΣ
-0,30%
6.6
ΣΠΙ
-2,69%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,74%
19.99
ΤΖΚΑ
-0,50%
1.985
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.186
ΦΙΕΡ
-1,12%
0.441
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.95
ΦΡΙΓΟ
-1,27%
0.0775
ΦΡΛΚ
-1,57%
3.125
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-2,41%
0.486
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

ΕΡΓΟΣΕ: Υπογραφή σύμβασης για τη γραμμή Λάρισα – Βόλος

Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Λάρισας-Βόλου με την υπογραφή της σύμβασης για την εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησής της. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ υπεγράφη σήμερα η σύμβαση του έργου που αφορά την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και ETCS LEVEL 1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή καθώς και αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σιδηροδρομικός Σταθμός Λατομείου-ΒΙΠΕ-Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου.

Ανάδοχος του έργου είναι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ, με το κόστος του έργου να ανέρχεται στα 82,89 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες, με στόχο την έναρξη λειτουργίας τής σιδηροδρομικής γραμμής αναβαθμισμένης με ηλεκτροκίνηση το 2025.

Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Η εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS στη γραμμή Λάρισα-Βόλος που προβλέπει το έργο, αναβαθμίζει την ασφάλεια, τη μεταφορική ικανότητα του δικτύου και την καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση του επιβατικού κοινού.

Ταυτόχρονα επιτυγχάνεται η ηλεκτροκίνητη διασύνδεση του τμήματος με τον ήδη ηλεκτροκινούμενο άξονα ΠΑΘΕ/Π, εξυπηρετώντας τον στόχο τής ΕΡΓΟΣΕ για διαλειτουργικότητα των έργων που διαχειρίζεται, τα οποία έχουν ως τελικό στόχο τον εκσυγχρονισμό και την αναμόρφωση συνολικά του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Συγκεκριμένα, το έργο αφορά :

* Στην κατασκευή νέας παραλλαγής μονής Σ.Γ. κανονικού εύρους στο τμήμα από τη Χ.Θ. 49+184 (πριν από την είσοδο του Σ.Σ. Λατομείου) έως τη Χ.Θ. 59+677 (είσοδος Σ.Σ. Βόλου) προς αντικατάσταση της υπάρχουσας μη λειτουργούσας μετρικής γραμμής στο ίδιο τμήμα.

* Στην πλήρη κατασκευή του Συστήματος Ηλεκτροκίνησης που περιλαμβάνει: την Εναέρια Γραμμή Επαφής τύπου trolley για 25 kV, 50 Hz, τον Υ/Σ ισχύος έλξης Ριζόμυλου, το σύστημα Τηλεδιοίκησης – Τηλε-ελέγχου της ηλεκτροκίνησης (SCADA) και την ένταξή του στο υφιστάμενο Κέντρο Τηλεδιοίκησης Θεσσαλονίκης.

* Στην κατασκευή σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1, baseline 3.

* Στην κατασκευή της δομημένης καλωδίωσης για την κάλυψη των τηλεπικοινωνιακών αναγκών κατά τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής.

* Στην ανακαίνιση – τακτοποίηση μέρους των γραμμών και αλλαγών στους Σ.Στ. Χάλκης, Μελίας, Κυψέλης, Αρμενίου και Βελεστίνου.

* Στην ανακαίνιση κτιρίων στους Σ.Στ. Χάλκης, Μελίας, Κυψέλης, Αρμενίου, Βελεστίνου, Λατομείου και Βόλου για την κατασκευή τεχνικών δωματίων.

* Στην κατασκευή νέας στάσης για επιβατική χρήση στη περιοχή της ΒΙΠΕ από τη Χ.Θ. 54+480 έως τη Χ.Θ. 54+600 της νέας παραλλαγής, για την εξυπηρέτηση των εργαζομένων της ΒΙΠΕ.

* Στις φυτοτεχνικές εργασίες στη νέα παραλλαγή της ΣΓ από Σ.Σ. Λατομείου έως Σ.Σ. Βόλου.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, δήλωσε σχετικά: «Η αποστολή όλων μας στην ΕΡΓΟΣΕ, σε συντονισμό και συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, είναι να φέρουμε τον ελληνικό σιδηρόδρομο στην επόμενη ημέρα, αυτή του εκσυγχρονισμού και της αξιοπιστίας. Οπότε, είναι μεγάλη μας χαρά, όταν, από το στάδιο της προσεκτικής και ενδελεχούς προετοιμασίας από πλευράς μας, έργα τόσο μεγάλης σημασίας περνούν στη φάση της υλοποίησης. Η εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική σύνδεση Λάρισας-Βόλου και η διασύνδεσή της με το υπόλοιπο ηλεκτροκινούμενο δίκτυο αποτελεί ένα καθοριστικό βήμα προς τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου, που ταυτόχρονα θα συμβάλλει στην ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!