Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Η Airbus επέλεξε την Thales για το νέο της σύστημα διαχείρισης πτήσεων

Το νέο σύστημα διαχείρισης πτήσεων (FMS), το οποίο βασίζεται στη λύση PureFlyt και έχει προσαρμοστεί για να ανταποκρίνεται στις ειδικές προδιαγραφές της Airbus, θα αναπτυχθεί από την Thales για να εξοπλίσει τα αεροσκάφη της Airbus για την πολιτική αεροπορία, και συγκεκριμένα τα Α320, Α330 και Α350, με την έναρξη της υπηρεσίας να προγραμματίζεται για τα τέλη του 2026. Το νέο σύστημα θα βελτιώσει τη διαλειτουργικότητα για τις αεροπορικές εταιρείες και τους πιλότους και θα βελτιστοποιήσει τις διαδρομές πτήσης ώστε να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στον κλάδο των αερομεταφορών.

Με την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρονικά συστήματα αεροσκάφους, στη συνδεσιμότητα και κυβερνοασφάλεια καθώς και στη διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας, η Thales είναι η μόνη ευρωπαϊκή εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις επί του αεροσκάφους αλλά και επί του εδάφους που συμβάλλουν στην επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της για τη βελτιστοποίηση των πτήσεων αναφορικά με το αποτύπωμα άνθρακα στον κλάδο των αερομεταφορών.

Το FMS αποτελεί τον «εγκέφαλο» του αεροσκάφους. Χρησιμοποιείται για την προετοιμασία πτήσεων, τον υπολογισμό και την παροχή των απαραίτητων πληροφοριών για το πλήρωμα, τον καθορισμό των παραμέτρων πτήσης και για τη διασφάλιση καθοδήγησης του αεροσκάφους καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης και κατά τη διάρκεια της προσέγγισης και προσγείωσης, με βάση τους παράγοντες απόδοσης καυσίμου και τις οδηγίες από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Σχεδιασμένο εξαρχής για είναι συνδεδεμένο και ασφαλές στον κυβερνοχώρο, το σύστημα μεγιστοποιεί τα οφέλη της πρόσβασης σε ανοιχτά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των μετεωρολογικών πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Συνδέοντας το νέο FMS με άλλα συστήματα του αεροσκάφους — όπως το «Electronic Flight Bag» του πιλότου και τα κέντρα ελέγχου των αεροπορικών εταιρειών — η λύση καθιστά ταχύτερη και ευκολότερη την ανάλυση των αναθεωρημένων σχεδίων πτήσης, παρέχοντας στον πιλότο τη βέλτιστη διαδρομή και απλοποιώντας την επικοινωνία με τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Θα βοηθήσει στη μείωση της συμφόρησης αεροδρομίων, στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων, στη μείωση  της ηχορύπανσης και στη μείωση του φόρτου εργασίας των πιλότων.

Η λύση PureFlyt βασίζεται σε 40 χρόνια εμπειρίας σε συστήματα διαχείρισης πτήσεων και περισσότερες από 100 εκατομμύρια ώρες πτήσης με τα σημερινά συστήματα FMS της Thales, δίνοντας τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να επωφεληθούν στο βέλτιστο βαθμό στο συνδυασμό ασφάλειας πτήσεων, λειτουργικής απόδοσης και εξοικονόμησης καυσίμου. Αυτή η ολοκληρωμένη λύση περιλαμβάνει βάσεις δεδομένων πλοήγησης και απόδοσης για τον ακριβή υπολογισμό των βέλτιστων διαδρομών και χρόνων πτήσης. Η επιλογή της Airbus για ένα σύστημα που είναι συμβατό με όλα τα αεροσκάφη της θα ενισχύσει τη διαλειτουργικότητα του στόλου για τις αεροπορικές εταιρείες και θα διευκολύνει τους πιλότους στη μετάβαση από τον έναν τύπο αεροσκάφους Airbus στον άλλο. Το νέο σύστημα, το οποίο βασίζεται στη λύση PureFlyt και έχει προσαρμοστεί για να ανταποκρίνεται στις ειδικές προδιαγραφές της Airbus, θα είναι επίσης διαθέσιμο ως μελλοντική επιλογή αναβάθμισης για αεροσκάφη που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε υπηρεσία.

«Ως ο μοναδικός παίκτης στις τεχνολογίες διαχείρισης πτήσεων στην Ευρώπη, στην Thales είμαστε υπερήφανοι που συνεισφέρουμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό των αιθέρων με το σύστημα διαχείρισης πτήσεων και είμαστε πανευτυχείς που συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τον συνεργάτη μας, την Airbus. Η διασυνδεδεμένη και κυβερνοασφαλής λύση μας θα βελτιώσει τη διαλειτουργικότητα για τις αεροπορικές εταιρείες και τους πιλότους και θα βελτιστοποιήσει τις διαδρομές πτήσης για να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των αεροπορικών δραστηριοτήτων» Yannick Assouad, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Avionics, Thales.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!