Διώρυγα Κορίνθου: Επαναλειτουργεί αναβαθμισμένη τον Ιούλιο

Επαναλειτουργεί αναβαθμισμένη από τον Ιούλιο η Διώρυγα της Κορίνθου για την ναυσιπλοΐα. Τι θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά

Διώρυγα Κορίνθου © ΔΤ

Νέα αναπτυξιακή πνοή που θα αποφέρει προοπτικά, σημαντικά οφέλη στην τοπική κοινωνία και την εθνική οικονομία, αποκτά με την πρώτη φάση επαναλειτουργίας της από τον Ιούλιο η Διώρυγα της Κορίνθου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση, ενδεικτικά της νέας εποχής για τη Διώρυγα της Κορίνθου (Α.Ε.ΔΙ.Κ), είναι οι αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες της μέσα από την παράλληλη έναρξη- από τον Ιούλιο- του νέου δυναμικού portal και των e-commerce υπηρεσιών της εταιρείας. Επιπλέον η δημιουργία νέας κουλτούρας πελατειακής φροντίδας μέσω Internet και η παροχή υψηλού επιπέδου εξατομικευμένων υπηρεσιών, όπως η online αναγγελία (άφιξης/διέλευσης) και το online ticketing.

Η διώρυγα της Κορίνθου/ΔΤ

Η διώρυγα της Κορίνθου/ΔΤ

Η Α.Ε.ΔΙ.Κ, προχώρησε στην απόκτηση του νέου Ρυμουλκού ‘’ΒΕΡΓΙΝΑ’’ εντός του πρώτου τετραμήνου του 2022, και ακολούθως προχώρησε στην άμεση ενσωμάτωση του στον υπάρχοντα στόλο που διαθέτει.

Το Ρυμουλκό είναι νεότερης Ναυπήγησης και Τεχνολογίας και ενισχύει το στόχο της εταιρείας για την παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών. Δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της ΑΕΔΙΚ να το χρησιμοποιούν για τη ρυμούλκηση κατά τη διέλευση της Διώρυγας, όπως επίσης και για τη ρυμούλκηση και συνδρομή στους χειρισμούς ασφαλούς πρόσδεσης εμπορικών πλοίων στους Λιμένες Κορίνθου, Κιάτου, Θίσβης, Καλαμακίου και Σουσακίου.

Παράλληλα, στα έργα αναβάθμισης, τα οποία ξεκινούν άμεσα, εντάσσεται η περίφραξη κατά μήκος της Διώρυγας (εντός του 2022), αλλά και η εκκίνηση της πεζοδρόμησης μιας έκτασης 3,5 χιλιομέτρων, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Τα έργα αυτά θα αλλάξουν συνολικά τη μορφή της περιοχής, θα την αναβαθμίσουν περαιτέρω αισθητικά και θα επιτρέψουν την ασφαλή πρόσβαση στους επισκέπτες.

Η πρώτη φάση των έργων ολοκληρώνεται, επιτρέποντας την επανεκκίνηση των διελεύσεων της Διώρυγας από τον Ιούλιο.

Από το φθινόπωρο η Διώρυγα θα διακόψει για ολιγόμηνο διάστημα τη λειτουργία της, καθώς την περίοδο εκείνη η διέλευση των πλοίων είναι πολύ περιορισμένη, οπότε και θα ξεκινήσει η δεύτερη φάση του έργου. Στόχος είναι να ολοκληρωθεί η θωράκισή της έναντι των κατολισθήσεων με τη σταθεροποίηση των πρανών.

Το στόχο αυτό υπηρετεί επικουρικά και η μελέτη βιωσιμότητας (feasibility study) για όλο το μήκος της Διώρυγας, στην οποία προχώρησε το Υπερταμείο, προκειμένου να εξεταστεί ποια επιπλέον έργα μπορεί να χρειαστεί να γίνουν για τη σωστή συντήρηση του σημαντικού αυτού μνημείου.

Παράλληλα, στόχος του Υπερταμείου είναι και η περαιτέρω στοχευμένη αξιοποίηση της περιοχής. Για το λόγο αυτό έχει εκπονηθεί αναπτυξιακό σχέδιο με τις ενδεδειγμένες εμπορικές χρήσεις, οι οποίες θα αναδείξουν την περιοχή και θα ωφελήσουν τους ανθρώπους της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι διελεύσεις πλοίων στη Διώρυγα της Κορίνθου σε περίοδο κανονικότητας (έτος 2019) ανήλθαν σε 11.417 (σημειώνοντας αύξηση +7,5%), ενώ το 55% αυτών σχετίζεται με την τουριστική δραστηριότητα, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία και τη δυναμική του έργου, μετά το πέρας των έργων αποκατάστασης, για την ευρύτερη περιοχή.

Το κανάλι το χρησιμοποιούν όλων των ειδών τα πλοία, από μικρά τουριστικά, μέχρι μεγάλα εμπορικά, κρουαζιερόπλοια και γκαζάδικα. Ειδικά για τα κρουαζιερόπλοια ο διάπλους από τη διώρυγα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εμπειρίες του ταξιδιού.

ΟΛΘ
-0.60%
33.10
ΑΣΤΑΚ
-1.61%
7.34
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΜΠΕΛΑ
-0.28%
28.42
ΟΛΥΜΠ
-0.44%
2.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
8.47%
6.40
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.00
ΚΟΥΕΣ
-0.82%
7.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.30%
1.70
ΜΥΤΙΛ
-0.05%
43.88
ΑΤΡΑΣΤ
-0.94%
8.42
ΚΡΙ
0.00%
17.86
ΡΕΒΟΙΛ
1.54%
1.65
ΠΛΑΘ
-0.39%
3.86
ΑΤΤ
-0.51%
0.77
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
CNLCAP
0.77%
6.55
ΒΙΟΚΑ
-1.87%
1.84
ΔΟΜΙΚ
0.81%
1.88
ΑΚΡΙΤ
0.00%
0.95
AEM
-0.48%
4.19
ΟΡΙΛΙΝΑ
0.24%
0.82
ΣΠΙ
0.00%
0.00
CENER
-0.64%
9.26
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
0.49%
2.06
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
ΕΛΤΟΝ
1.15%
1.77
ΕΚΤΕΡ
-1.20%
2.07
OPTIMA
2.12%
18.34
ΜΑΘΙΟ
7.83%
0.62
EVRR
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
-0.82%
2.66
ΙΛΥΔΑ
0.00%
2.70
ΕΤΕ
1.50%
10.51
ΠΑΙΡ
4.69%
0.85
ΚΕΠΕΝ
10.00%
1.87
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.00%
1.16
ΙΝΛΟΤ
-0.19%
1.06
ΓΕΒΚΑ
-0.69%
1.43
ΕΛΧΑ
0.46%
2.19
ΕΛΠΕ
0.20%
7.70
ΕΛΣΤΡ
-2.20%
2.22
ΠΕΤΡΟ
-0.21%
9.40
ΛΑΝΑΚ
1.69%
0.91
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΕΥΔΑΠ
1.38%
5.86
ΜΕΒΑ
-2.86%
5.10
ΦΑΙΣ
-0.28%
3.60
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
0.42%
1.21
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0.05%
19.35
ΑΤΕΚ
0.00%
0.00
ΕΛΙΝ
-2.27%
2.15
ΝΑΥΠ
0.00%
0.69
ΣΑΡ
1.90%
13.96
ΕΒΡΟΦ
-0.75%
1.98
ΕΛΛ
0.72%
13.90
ΔΡΟΜΕ
0.00%
0.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.26%
3.91
ΦΡΙΓΟ
-1.38%
0.29
BOCHGR
1.21%
6.68
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0.93%
1.30
ΟΠΑΠ
-0.10%
20.38
ΒΙΟΤ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
0.46%
1.31
ΒΙΟΣΚ
1.79%
1.71
ΙΚΤΙΝ
0.14%
0.35
ΜΠΡΙΚ
-0.38%
2.62
ΑΛΜΥ
-0.60%
4.94
ΑΝΔΡΟ
0.00%
6.72
ΑΒΕ
-1.09%
0.46
ΣΕΝΤΡ
-0.94%
0.32
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
0.00%
5.96
ΙΝΛΙΦ
-0.78%
5.08
ΕΛΒΕ
0.00%
0.00
ΙΑΤΡ
0.57%
1.78
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
0.80%
6.32
ΙΝΤΕΤ
-0.40%
1.25
ΑΤΤΙΚΑ
0.47%
2.13
ΞΥΛΚ
0.00%
0.23
ΛΑΒΙ
-0.75%
0.79
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
0.00%
0.00
ΟΤΟΕΛ
0.51%
11.78
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.38
ΑΣΚΟ
0.56%
3.57
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
NOVAL
-1.54%
2.55
ΦΡΛΚ
0.50%
4.04
ΕΥΑΠΣ
0.63%
3.21
ΝΑΚΑΣ
1.34%
3.02
ΕΧΑΕ
-0.51%
5.87
DIMAND
0.48%
8.46
ΠΛΑΚΡ
-2.68%
14.50
ΤΖΚΑ
0.39%
1.30
ΔΑΑ
2.38%
9.89
QLCO
-0.83%
5.95
ΜΙΓ
0.87%
3.46
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΒΟΣΥΣ
0.93%
2.16
ΠΡΔ
0.00%
0.00
ΔΕΗ
-3.56%
13.28
ΙΝΤΚΑ
-1.27%
3.10
ΜΕΡΚΟ
7.60%
36.80
ΠΡΟΦ
0.34%
5.84
ΚΥΡΙΟ
0.00%
1.12
ΛΟΥΛΗ
-0.76%
3.93
TITC
-1.07%
41.50
ΕΣΥΜΒ
0.51%
1.19
ACAG
0.18%
5.63
ΣΠΕΙΣ
3.40%
6.70
ΑΡΑΙΓ
-0.97%
12.24
ΚΑΡΕΛ
0.00%
318.00
ΑΔΜΗΕ
-0.50%
3.01
ΜΕΝΤΙ
1.65%
2.46
ΟΤΕ
-1.30%
16.66
ΛΕΒΚ
-3.51%
0.22
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.16
ΒΙΟ
-1.04%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-0.83%
2.64
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
9.96%
0.53
AKTR
-1.30%
5.32
ΜΟΤΟ
2.18%
2.81
ΕΕΕ
-0.30%
46.84
EVR
-2.31%
1.69
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΜΟΗ
-0.53%
22.72
ΜΙΝ
0.87%
0.46
ΠΑΠ
-0.36%
2.75
ΛΑΜΔΑ
-0.15%
6.53
ΟΛΠ
0.88%
45.90
ΚΟΡΔΕ
-0.71%
0.42
ΚΟΥΑΛ
0.70%
1.15
ΠΕΙΡ
1.26%
5.77