Γ.Δ.
1481.7 +1,18%
ACAG
+0,34%
5.85
CENER
+0,42%
9.65
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
0,00%
9.08
NOVAL
0,00%
2.76
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
0,00%
30.8
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+2,96%
1.462
ΑΒΕ
+5,03%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-0,66%
2.26
ΑΚΡΙΤ
-8,99%
0.86
ΑΛΜΥ
+4,03%
3.095
ΑΛΦΑ
+2,77%
1.7245
ΑΝΔΡΟ
+1,52%
6.7
ΑΡΑΙΓ
+0,42%
11.87
ΑΣΚΟ
+1,44%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-24,26%
9.24
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,04%
5.99
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,17%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,92%
1.62
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,67%
18.14
ΔΑΑ
+0,50%
7.99
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
-0,69%
11.46
ΔΟΜΙΚ
+4,42%
3.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.324
ΕΒΡΟΦ
-0,32%
1.535
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,13%
4.3
ΕΛΒΕ
-3,64%
5.3
ΕΛΙΝ
+2,79%
2.21
ΕΛΛ
0,00%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,24%
2.085
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,31%
2.26
ΕΛΤΟΝ
-0,68%
1.758
ΕΛΧΑ
+1,94%
1.89
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
8.01
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,57%
1.29
ΕΤΕ
+1,16%
8.396
ΕΥΑΠΣ
-1,19%
3.33
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.79
ΕΥΡΩΒ
+2,47%
2.243
ΕΧΑΕ
+0,73%
4.8
ΙΑΤΡ
-0,29%
1.735
ΙΚΤΙΝ
+0,49%
0.413
ΙΛΥΔΑ
-2,33%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+2,36%
5.2
ΙΝΛΟΤ
+0,48%
1.256
ΙΝΤΕΚ
+1,51%
6.06
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,15%
3.415
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-3,14%
1.54
ΚΕΠΕΝ
+9,71%
1.92
ΚΛΜ
-0,99%
1.495
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-1,14%
1.21
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
-0,85%
1.16
ΛΑΒΙ
-1,00%
0.891
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.43
ΛΑΜΨΑ
-0,55%
36
ΛΑΝΑΚ
-5,15%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,53%
3.75
ΜΙΝ
-7,94%
0.58
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,35%
23.54
ΜΟΝΤΑ
+7,14%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,13%
2.8
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,47%
25.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+1,02%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,34%
36.8
ΝΑΚΑΣ
+2,21%
2.78
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
+1,08%
0.281
ΞΥΛΠ
+3,88%
0.428
ΟΛΘ
-2,35%
20.8
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+1,59%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,89%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.897
ΟΤΕ
+2,12%
14.45
ΟΤΟΕΛ
+2,07%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,49%
3.958
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+3,44%
4.21
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
-0,80%
0.248
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,96%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
+2,89%
1.955
ΣΑΡ
+0,72%
11.16
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,29%
0.344
ΣΙΔΜΑ
-0,90%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+2,69%
0.688
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,16%
19.23
ΤΖΚΑ
-0,33%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.624
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+4,05%
4.11
ΧΑΙΔΕ
+0,75%
0.67

Beat: Κόστος προμίσθωσης μέχρι 2 ευρώ από την Πέμπτη

Κόστος προμισθωσης που φτάνει τα δυο ευρώ για κάθε κούρσα θα πληρώνουν από αύριο το μεσημέρι οι χρήστες της εφαρμογής Beat. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας ταξί προς τους πελάτες:

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ΒΕΑΤ δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στήριξες και σου είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σου.

Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρείς ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.

Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.

Από αύριο 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί».

Επίσης, στην ανακοίνωση της Beat παρατίθενται και απαντήσεις σε πιθανές απορίες των επιβατών:

Ποιός εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης;

Ο οδηγός. Στο BEAT, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.

Άλλες εφαρμογές όμως δεν χρεώνουν κόστος προμίσθωσης, γιατί το κάνετε εσείς;

Τελευταία έχεις παρατηρήσει καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, από όλες τις εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Είναι ένα μέτρο με το οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει υποστηρίζοντας συνολικά τον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα.

Γιατί διαφοροποιείται το ποσό του κόστους προμίσθωσης €1,92 ή €2;

Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του ταξιμέτρου που διαθέτει το κάθε όχημα. Υπάρχουν προκαθορισμένες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει κάθε οδηγός, γι’ αυτό μπορεί να συναντήσεις αυτή τη διαφοροποίηση. Το νόμιμο κόστος προμίσθωσης στην Ελλάδα μπορεί να κυμανθεί από €0 έως €5,65.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!