Γ.Δ.
1420.33 +0,19%
ACAG
0,00%
6.55
CENER
0,00%
7.13
CNLCAP
0,00%
7.5
DIMAND
0,00%
9.92
OPTIMA
0,00%
7.9
TITC
0,00%
26.55
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
0,00%
1.61
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.285
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.92
ΑΛΜΥ
0,00%
2.68
ΑΛΦΑ
0,00%
1.648
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.9
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.52
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
0,00%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.6
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.245
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.795
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.8
ΔΑΑ
0,00%
8.58
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
0,00%
11.46
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.353
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.79
ΕΕΕ
0,00%
29.37
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.94
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.65
ΕΛΛ
0,00%
15.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.64
ΕΛΠΕ
0,00%
8.52
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.55
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2
ΕΛΧΑ
0,00%
1.97
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.5
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
0,00%
7.34
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.44
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.95
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.788
ΕΧΑΕ
0,00%
5.45
ΙΑΤΡ
0,00%
1.745
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.504
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.885
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.41
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.94
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.128
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.34
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.6
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.4
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.68
ΚΑΜΠ
0,00%
2.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.53
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.596
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.41
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.81
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.5
ΛΑΒΙ
0,00%
0.884
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.725
ΛΑΜΨΑ
0,00%
31.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.05
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.09
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.36
ΜΟΤΟ
0,00%
3.07
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.35
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.915
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.84
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
1.08
ΞΥΛΚ
0,00%
0.328
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
0,00%
22.7
ΟΛΠ
0,00%
28
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.92
ΟΠΑΠ
0,00%
16.26
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.889
ΟΤΕ
0,00%
13.53
ΟΤΟΕΛ
0,00%
13.26
ΠΑΙΡ
0,00%
1.345
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
0,00%
3.832
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4.175
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
0,00%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.6
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.43
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.06
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.9
ΣΠΙ
0,00%
0.806
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
17.74
ΤΖΚΑ
0,00%
1.745
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.684
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.386
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.3
ΦΡΛΚ
0,00%
4.265
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.73

Beat: Σε εφαρμογή το έξτρα κόστος προμίσθωσης έως 2 ευρώ

Σε ισχύ είναι από σήμερα η απόφαση της Beat να επιβάλει πρόσθετο κόστος προμίσθωσης από 1,92 ευρώ έως και 2 ευρώ για όλες τις διαδρομές. Στην ανακοίνωση της εταιρείας που στάλθηκε στους πελάτες υποστηρίζεται ότι το ποσό αυτό ενισχύει την κάλυψη των υψηλών λειτουργικών εξόδων των συνεργαζόμενων οδηγών καθώς και ότι αυτή της «επιτρέπει να εξυπηρετεί περισσότερους επιβάτες».

Το μήνυμα της Beat για τις αλλαγές στις χρεώσεις:

«Αγαπητέ επιβάτη, Σε ευχαριστούμε για όλες τις διαδρομές που έχεις κάνει μαζί μας! Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ΒΕΑΤ δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στήριξες και σου είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σου.

Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.

Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.

Από αύριο 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί».

Ποιός εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης;

Ο οδηγός. Στο BEAT, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.

Άλλες εφαρμογές όμως δεν χρεώνουν κόστος προμίσθωσης, γιατί το κάνετε εσείς;

Τελευταία έχεις παρατηρήσει καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, από όλες τις εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Είναι ένα μέτρο με το οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει υποστηρίζοντας συνολικά τον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα.

Γιατί διαφοροποιείται το ποσό του κόστους προμίσθωσης €1,92 ή €2;

Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του ταξιμέτρου που διαθέτει το κάθε όχημα. Υπάρχουν προκαθορισμένες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει κάθε οδηγός, γι’ αυτό μπορεί να συναντήσεις αυτή τη διαφοροποίηση. Το νόμιμο κόστος προμίσθωσης στην Ελλάδα μπορεί να κυμανθεί από €0 έως €5,65.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!