Γ.Δ.
791.42 -0,88%
CENER
-1,30%
2.66
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
-0,23%
13.966
TITC
-0,18%
10.8
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.1
ΑΒΑΞ
-2,28%
0.772
ΑΒΕ
-2,01%
0.586
ΑΔΜΗΕ
+0,48%
1.67
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
-0,87%
1.828
ΑΛΦΑ
-0,83%
0.84
ΑΝΔΡΟ
-0,89%
5.6
ΑΝΕΚ
-2,67%
0.091
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-2,50%
4.485
ΑΣΚΟ
-2,88%
2.02
ΑΣΤΑΚ
-2,35%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
-0,81%
4.9
ΑΤΤ
-1,38%
0.0931
ΑΤΤΙΚΑ
+2,05%
0.898
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.185
ΒΙΟ
-2,02%
3.39
ΒΙΟΚΑ
+10,00%
1.65
ΒΙΟΣΚ
-1,05%
0.564
ΒΙΟΤ
0,00%
0.318
ΒΙΣ
0,00%
0.8
ΒΟΣΥΣ
-5,34%
1.95
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
+7,72%
1.325
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,73%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
-0,75%
5.28
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,85%
0.662
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
+0,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.714
ΕΕΕ
-4,08%
21.15
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.34
ΕΛΒΕ
0,00%
5.1
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,38%
0.442
ΕΛΙΝ
-0,60%
1.655
ΕΛΛ
+0,96%
15.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,88%
1.57
ΕΛΠΕ
+0,66%
6.14
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΧΑ
-0,15%
1.368
ΕΝΤΕΡ
0,00%
3.45
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
-0,75%
5.28
ΕΣΥΜΒ
+0,32%
0.62
ΕΤΕ
-2,65%
3.008
ΕΥΑΠΣ
-1,47%
4.01
ΕΥΔΑΠ
-0,27%
7.28
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
-2,29%
0.86
ΕΧΑΕ
-0,17%
3
ΙΑΤΡ
+1,54%
1.32
ΙΚΤΙΝ
-3,36%
0.46
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.135
ΙΝΚΑΤ
-1,52%
1.684
ΙΝΛΙΦ
+0,50%
4
ΙΝΛΟΤ
+0,85%
0.595
ΙΝΤΕΚ
-0,59%
3.38
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,56%
6.3
ΙΝΤΕΤ
-7,64%
0.822
ΙΝΤΚΑ
-0,77%
1.55
ΚΑΜΠ
-0,41%
2.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
266
ΚΕΚΡ
-7,19%
0.826
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.58
ΚΛΜ
-2,19%
0.536
ΚΟΡΔΕ
-1,79%
0.439
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.408
ΚΟΥΕΣ
+1,23%
4.12
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.2
ΚΡΙ
+1,19%
5.12
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.61
ΚΥΡΙΟ
-4,41%
1.085
ΛΑΒΙ
+1,30%
0.468
ΛΑΜΔΑ
-1,60%
5.53
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.76
ΛΕΒΚ
0,00%
0.228
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
-1,42%
0.97
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.28
ΛΥΚ
-0,30%
1.635
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.72
ΜΕΒΑ
0,00%
2.1
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.98
ΜΕΡΚΟ
-3,66%
47.4
ΜΙΓ
-1,03%
0.0289
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,50%
16.01
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.6
ΜΟΤΟ
+2,88%
2.14
ΜΟΥΖΚ
+5,85%
0.76
ΜΠΕΛΑ
+2,09%
13.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,47%
2.14
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,60%
1.905
ΜΠΤΚ
+5,65%
0.505
ΜΥΤΙΛ
-0,80%
13.56
ΝΑΚΑΣ
-8,18%
2.02
ΝΑΥΠ
0,00%
1.07
ΞΥΛΚ
+0,50%
0.203
ΞΥΛΠ
0,00%
0.206
ΟΛΘ
-1,67%
23.6
ΟΛΠ
-0,85%
14
ΟΛΥΜΠ
-0,57%
1.76
ΟΠΑΠ
+0,08%
12.14
ΟΤΕ
+0,35%
14.21
ΟΤΟΕΛ
-0,20%
9.9
ΠΑΙΡ
-4,49%
0.68
ΠΑΠ
+1,23%
2.46
ΠΕΙΡ
-3,39%
1.07
ΠΕΤΡΟ
+0,79%
5.08
ΠΛΑΘ
+0,67%
3.76
ΠΛΑΙΣ
-1,32%
3
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
-0,47%
0.42
ΠΡΕΜΙΑ
-0,44%
1.14
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-1,42%
2.775
ΡΕΒΟΙΛ
+2,10%
1.215
ΣΑΡ
+0,33%
6.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
-12,50%
0.021
ΣΕΝΤΡ
-1,80%
0.273
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.8
ΣΠΙ
-1,00%
0.594
ΣΠΥΡ
0,00%
0.175
ΤΕΝΕΡΓ
+1,10%
16.48
ΤΖΚΑ
-0,50%
1.98
ΤΡΑΣΤΟΡ
-8,80%
1.14
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+5,04%
0.5
ΦΛΕΞΟ
+4,62%
6.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0875
ΦΡΛΚ
-2,15%
2.505
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.5
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

ΕΡΓΟΣΕ: Σύμβαση για σύστημα ηλεκτροκίνησης στη διπλή γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το έργο της ηλεκτροκίνησης στη νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων που ενώνει το Κιάτο με τη Ροδοδάφνη. Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ σήμερα υπεγράφη η σύμβαση του έργου που αφορά την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών πετασμάτων, στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο- Ροδοδάφνη.

Ανάδοχος είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – Μυτιληναίος Α.Ε. με το κόστος του έργου να ανέρχεται στα 84 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), και χρόνο υλοποίησης σε ορίζοντα 30 μηνών.

Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 70,6 χιλιόμετρα και με τη λειτουργία τής ηλεκτροκίνησης τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 200 χιλιόμετρα/ώρα. Παράλληλα, περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, φυτεύσεις, εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων σε εντοπισμένα σημεία. Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της  Ευρωπαϊκής Ένωσης,  από το ΕΣΠΑ 2014-2020,  στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος  «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Συνοπτικά, το αντικείμενο του έργου αφορά στην:

▪ Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.

▪ Φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους.

▪ Εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

▪ Εγκατάσταση παθητικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.

▪ Εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών – Passenger Information System.

▪ Εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας – Public Address, Emergency Communication.

▪ Εγκατάσταση Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη.

▪ Εγκατάσταση Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών

«Στόχος της ΕΡΓΟΣΕ είναι η ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας στο συντομότερο δυνατό χρόνο,  με απόλυτη προσήλωση στους όρους αρτιότητας, ποιότητας και ασφάλειας των μεταφορών. Ένα ακόμη σημαντικό έργο, η εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη, περνά από τον σχεδιασμό και τη διαγωνιστική διαδικασία, στην κατασκευαστική φάση» τονίζει σε δήλωσή του ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστος Βίνης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!