Γ.Δ.
1481.65 0,00%
ACAG
0,00%
5.99
CENER
0,00%
9
CNLCAP
0,00%
7.85
DIMAND
0,00%
8.77
OPTIMA
0,00%
11.64
TITC
0,00%
32.2
ΑΑΑΚ
0,00%
6
ΑΒΑΞ
0,00%
1.606
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.275
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.825
ΑΛΜΥ
0,00%
2.81
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7115
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.78
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.43
ΑΣΚΟ
0,00%
2.77
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.26
ΑΤΤ
0,00%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.58
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.64
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.585
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.72
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
0,00%
11.62
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.49
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.366
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.615
ΕΕΕ
0,00%
32.46
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.07
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.67
ΕΛΠΕ
0,00%
8.38
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.89
ΕΛΧΑ
0,00%
1.982
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.315
ΕΤΕ
0,00%
8.31
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.16
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.89
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.092
ΕΧΑΕ
0,00%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.66
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.408
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.675
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.21
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.9
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.156
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.17
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.66
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.21
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.615
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
332
ΚΕΚΡ
0,00%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.63
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.526
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.25
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.48
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.33
ΛΑΒΙ
0,00%
0.964
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.78
ΛΑΜΨΑ
0,00%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.02
ΛΕΒΚ
0,00%
0.342
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
0,00%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
0,00%
3.91
ΜΙΝ
0,00%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
28.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.54
ΜΟΤΟ
0,00%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.505
ΜΥΤΙΛ
0,00%
37.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
1
ΞΥΛΚ
0,00%
0.274
ΞΥΛΠ
0,00%
0.535
ΟΛΘ
0,00%
21.7
ΟΛΠ
0,00%
24.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.75
ΟΠΑΠ
0,00%
14.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.925
ΟΤΕ
0,00%
13.78
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12
ΠΑΙΡ
0,00%
1.11
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
3.758
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.9
ΠΛΑΘ
0,00%
4.11
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.665
ΣΑΡ
0,00%
11.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.374
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.5
ΣΠΙ
0,00%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.172
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.13
ΤΖΚΑ
0,00%
1.63
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.77
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.244
ΦΡΛΚ
0,00%
4.17
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.685

Συγγνώμη από την Hellenic Train για την ταλαιπωρία ωρών των επιβατών

Συγγνώμη από τους επιβάτες του «Λευκού Βέλους» για την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστησαν την Πέμπτη, ζήτησε η εταιρεία Hellenic Train, τονίζοντας ωστόσο, πως δεν ευθύνεται η ίδια για την ταλαιπωρία των επιβατών, αφού η βλάβη αφορούσε τις υποδομές.

Με ανακοίνωση που εξέδωσε τα μεσάνυχτα η εταιρεία, ανακοίνωσε παράλληλα πως το σύνολο των επιβατών αποζημιώθηκε μετά την ταλαιπωρία τους.

Σημειώνεται πως η αμαξοστοιχία 60, δηλαδή το «Λευκό Βέλος», που αναχώρησε στις 17:22 το απόγευμα της Πέμπτης από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, ακινητοποιήθηκε κοντά στο σταθμό Δεκελείας.

Η ανακοίνωση της εταιρείας:

«Σήμερα το απόγευμα (χθες) μια διακοπή ρεύματος στις υποδομές είχε ως αποτέλεσμα σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία των τρένων που κινούνταν από τον Σταθμό Λαρίσης προς Θεσσαλονίκη και Χαλκίδα.

Τα τρένα ακινητοποιήθηκαν στη γραμμή και πραγματοποιήθηκε μεγάλη επιχείρηση για την επαναφορά των επιβατών στους Σταθμούς.

Οι περισσότεροι επιβάτες έχουν μεταφερθεί στον τελικό προορισμό τους με λεωφορεία, ενώ μέσα στην επομένη ώρα θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά του συνόλου των επιβατών στους προορισμούς τους.

Όλοι έχουν αποζημιωθεί για τα χρήματα του εισιτηρίου που είχαν αγοράσει.Η κυκλοφορία σταδιακά θα ομαλοποιηθεί καθώς η ηλεκτροδότηση στο δίκτυο δεν έχει ακόμη αποκατασταθεί.

Η Hellenic Train ζητά μία ειλικρινής συγνώμη από τους επιβάτες για αυτό το ατυχές γεγονός, αν και η εταιρεία δεν ευθύνεται για την αξιοπιστία των υποδομών».

Όπως ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σημειώθηκε απώλεια ηλεκτροκίνησης μεταξύ ΣΚΑ – Αθηνών, λόγω βλάβης της γραμμής επαφής, με αποτέλεσμα να σημειωθούν εκτεταμένες καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων.

Οι επιβάτες περίμεναν εντός των βαγονιών, τα οποία, μάλιστα, δεν είχαν κλιματιστικό. Τελικά το τρένο ρυμουλκήθηκε ως το σταθμό Δεκέλειας, όπου και κατέβηκαν οι επιβάτες.

Η εταιρεία έδωσε εντολή να αναχωρήσει δεύτερο τρένο για να παραλάβει τους επιβάτες του «Λευκού Βέλους» και να συνεχίσουν προς τη Θεσσαλονίκη. Το τρένο 62 αναχώρησε από το ΣΚΑ (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών), ωστόσο λίγο αργότερα έσπασαν οι παντογράφοι και υπήρξε απώλεια ηλεκτροκίνησης σε μεγάλο τμήμα του δικτύου και συγκεκριμένα από το ΣΚΑ έως την Αθήνα και λίγο πιο πάνω.

Ως αποτέλεσμα, ακυρώθηκαν ή καθυστέρησαν πολλά δρομολόγια σε διάφορα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου. Εκτός λειτουργίας έμεινε και ο Προαστιακός της Αθήνας, ενώ η ηλεκτροκίνηση στη γραμμή του Αεροδρομίου αποκαταστάθηκε πολύ αργά το βράδυ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!