Γ.Δ.
1419.5 -0,72%
ACAG
-0,34%
5.84
CENER
+0,61%
9.89
CNLCAP
-0,70%
7.05
DIMAND
-1,13%
9.59
NOVAL
-0,19%
2.615
OPTIMA
-0,15%
12.98
TITC
-1,37%
32.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.34
ΑΒΕ
0,00%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,44%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,53%
2.825
ΑΛΦΑ
-0,19%
1.5685
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,09%
10.7
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
-1,41%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-17,03%
4.58
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.33
ΒΙΟ
-0,90%
5.52
ΒΙΟΚΑ
-3,11%
1.87
ΒΙΟΣΚ
-1,11%
1.785
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-1,87%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.34
ΔΑΑ
-0,65%
7.62
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-0,62%
11.27
ΔΟΜΙΚ
-2,73%
3.21
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-6,58%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-2,30%
1.49
ΕΕΕ
-1,19%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-0,73%
1.906
ΕΛΒΕ
0,00%
5.7
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
0,00%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,51%
1.956
ΕΛΠΕ
-0,36%
7.015
ΕΛΣΤΡ
+0,95%
2.12
ΕΛΤΟΝ
-0,48%
1.652
ΕΛΧΑ
-1,19%
1.834
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.265
ΕΤΕ
-1,69%
7.334
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.57
ΕΥΡΩΒ
+0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,56%
4.475
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+0,27%
0.37
ΙΛΥΔΑ
+0,31%
1.615
ΙΝΚΑΤ
-2,41%
4.85
ΙΝΛΙΦ
+1,67%
4.87
ΙΝΛΟΤ
-1,74%
1.13
ΙΝΤΕΚ
+1,02%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,85%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,81%
2.98
ΚΑΡΕΛ
0,00%
322
ΚΕΚΡ
0,00%
1.43
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,54%
1.6
ΚΟΡΔΕ
+0,45%
0.449
ΚΟΥΑΛ
-0,51%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.24
ΚΡΙ
+1,13%
13.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.09
ΛΑΒΙ
-0,25%
0.8
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.25
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-1,14%
0.865
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
+0,40%
2.49
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.86
ΜΕΝΤΙ
+0,84%
2.4
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-2,77%
3.34
ΜΙΝ
0,00%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,39%
21.3
ΜΟΝΤΑ
+1,28%
3.96
ΜΟΤΟ
0,00%
2.64
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.745
ΜΠΕΛΑ
-1,29%
24.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.58
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-1,66%
33.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.9
ΝΑΥΠ
-0,45%
0.894
ΞΥΛΚ
-1,01%
0.294
ΞΥΛΠ
+0,54%
0.37
ΟΛΘ
-1,46%
20.3
ΟΛΠ
-0,56%
26.75
ΟΛΥΜΠ
-0,41%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,32%
15.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,61%
0.821
ΟΤΕ
+0,33%
15.15
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.2
ΠΑΙΡ
-1,60%
0.984
ΠΑΠ
-0,43%
2.29
ΠΕΙΡ
-1,74%
3.793
ΠΕΡΦ
-0,15%
6.63
ΠΕΤΡΟ
-0,50%
7.96
ΠΛΑΘ
0,00%
3.87
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+1,76%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
+0,28%
1.77
ΣΑΡ
-0,92%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
-0,31%
6.36
ΣΠΙ
-1,63%
0.602
ΣΠΥΡ
-3,79%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.5
ΤΖΚΑ
0,00%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+0,54%
0.187
ΦΡΛΚ
+0,63%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Jumbo: Αύξηση 11% των πωλήσεων στο επτάμηνο

Αυξημένες κατά 11% καταγράφονται οι πωλήσεις για τον Όμιλο Jumbo κατά το επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος 2022), στις αγορές που δραστηριοποιείται.

Στην Ελλάδα συνολικά για το επτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +17% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Η διατάραξη της παγκόσμιας τροφοδοτικής αλυσίδας με βίαιο τρόπο ανέτρεψε ισορροπίες ετών προκαλώντας σοβαρή κρίση στο λιανεμπόριο η οποία συνεχίζεται. Υπό αυτές τις συνθήκες οι λιανικές πωλήσεις δεν μπορούν να συντηρήσουν τα μεγέθη των προ πανδημίας ετών και δεν ευνοούν φιλόδοξες επιχειρηματικές στοχεύσεις.

Ο Όμιλος JUMBO, από την πρώτη μέρα που εκδηλώθηκε η κρίση της παράλογης ακρίβειας στις μεταφορές και τις πρώτες ύλες αλλά και του ξέφρενου πληθωρισμού εντός και εκτός συνόρων, ξεκίνησε τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού οχυρού για την άμυνα του καταναλωτή.

  • Από την πρώτη μέρα, ο Όμιλος JUMBΟ αρνήθηκε να υποκύψει στον πειρασμό μιας γενικευμένης και οριζόντιας αύξησης των τιμών.

Αποκλείστηκαν από το προϊοντικό φάσμα των καταστημάτων JUMBO, όλα εκείνα τα προϊόντα στα οποία η σχέση τιμής-ποιότητας κατέληγε σε βάρος του καταναλωτή.

Το Οχυρό του καταναλωτή JUMBO, σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, ανθίσταται στις πληθωριστικές πιέσεις και αποφέρει συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα.

  • Οι πωλήσεις για τον μήνα Ιούλιο 2022, σε αντίθεση με την γενικότερη εικόνα της αγοράς, παρουσίασαν αύξηση +3% περίπου.

Συνολικά,

  • οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το πρώτο επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος 2022), καταγράφονται αυξημένες κατά +11% περίπου.

Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων:

  • Ελλάδα: Για τον Ιούλιο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν ανεπαίσθητη μείωση κατά -0,5% περίπου σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021, λόγω το ότι η τελευταία μέρα του μήνα φέτος ήταν Κυριακή όπου τα καταστήματα ήταν κλειστά. Σε συγκρίσιμη βάση οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 1,5% περίπου σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021.

Συνολικά για το επτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +17% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

  • Κύπρος: Οι πωλήσεις κατά τον Ιούλιο του 2022 αυξήθηκαν κατά +21% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.

Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το επτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +24% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

  • Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +4% περίπου τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Κατά συνέπεια οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το επτάμηνο του 2022 να είναι αυξημένες κατά +0,6% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

  • Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση κατά +3% περίπου τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το επτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -5% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Χωρίς αμφιβολία, οι μεγάλες προκλήσεις για την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή Οικονομία παραμένουν. Το λιανεμπόριο δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση.

  • Το μεταφορικό κόστος δεν δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης για την Ευρώπη.
  • Η σταθερή ισχυροποίηση του δολαρίου έναντι του ευρώ επιβαρύνει το κόστος προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Οι γεωπολιτικές συνθήκες μαζί με την ενεργειακή ανασφάλεια συντηρούν παράλογα επίπεδα τιμών και πληθωριστικές προσδοκίες.

Για τον Όμιλο JUMBO το όφελος του καταναλωτή αποτελεί προτεραιότητα. Οι αριθμοί και τα μεγέθη αποδεικνύουν την ορθότητα αυτής της στρατηγικής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!