Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Θα το… ξανασκεφτεί για Αθήνα η Ryanair;

Όταν στις αρχές Σεπτεμβρίου, η Ryanair ανακοίνωσε ότι με αφορμή τις υψηλές χρεώσεις των αεροδρομίων, κλείνει τη βάση της στην Αθήνα για τη χειμερινή σεζόν, δεν αποτέλεσε και τόσο μεγάλη έκπληξη στον κλάδο της αερομεταφοράς, μιας και η συγκεκριμένη εταιρεία έχει προβεί σε παρόμοιες κινήσεις  στο παρελθόν, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες.

Περισσότερο, αιφνιδιάστηκαν οι εργαζόμενοι της εταιρείας, οι οποίοι μέσω επιστολής που έστειλαν προς τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια ζήτησαν την παρέμβαση του, ώστε να μη χαθούν θέσεις εργασίας τόσο στα πληρώματα καμπίνας, όσο και στο προσωπικό εδάφους.

Τα τελευταία εικοσιτετράωρα όμως, πληθαίνουν τα ερωτήματα ως προς το αν η πρόσφατη απόφαση της Ryanair, να κλείσει τη βάση της στην Αθήνα το φετινό Χειμώνα, είναι οριστική ή όχι.

JET2 και Eurowings ξαναρίχνουν(;) στο γήπεδο τη Ryanair

Τα στελέχη του Ιρλανδικού μεταφορέα παρακολουθούν στενά τις κινήσεις παραγόντων στην ταξιδιωτική βιομηχανία, διαπιστώνοντας  ότι «γέρνουν» προς το σχέδιο του υπουργού Τουρισμού όσον αφορά την επιμήκυνση της σεζόν και το καρποφόρο αποτέλεσμα.

Επιπλέον, αντιλαμβάνονται τον ισχυρό ανταγωνισμό στην Ελλάδα από τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες (Jet2, Jet2Holidays, Wizz Air, Eurowings), που ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους στο «Ελ. Βενιζέλος» το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα. Μάλιστα, με μία σεζόν που πάει να κλείσει με νούμερα-ρεκόρ, η αγορά ανταποκρίθηκε θετικά στην πρόσκληση ενδιαφέροντος του ΕΟΤ για πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τους tour operators, που θα έχει ως στόχο την  προσέλκυση ταξιδιωτών για την περίοδο Νοέμβριος 2022- Μάρτιος 2023.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του powergame.gr, στους αποδέκτες της προαναφερθείσας πρόσκλησης συμπεριλαμβάνεται και η Ryanair.

Αυτό επιβεβαιώνουν πηγές του υπουργείου Τουρισμού, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για την τελική απόφαση που θα πάρει η εταιρεία, και το αν τελικά επιθυμεί να λειτουργήσει με βάση το ανταγωνιστικό σχήμα στο οποίο έχουν καταλήξει το υπουργείο Τουρισμού και το οικονομικό επιτελείο της Κυβέρνησης για τις πτήσεις χαμηλού κόστους κατά τη φθινοπωρινή και χειμερινή περίοδο.

Νέα συνάντηση Ryanair με Βασίλη Κικίλια

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του powergame.gr, το μεσημέρι, ο CEO και άλλα στελέχη της Ryanair θα πραγματοποιήσουν συνάντηση με τον Βασίλη Κικίλια έπειτα από αίτημα της εταιρείας προς το υπουργείο Τουρισμού, και όχι αντίστροφα.

Μήπως τελικά, η ιρλανδική εταιρεία δεν θέλει να χάσει έναν σίγουρο νικητή της επόμενης τουριστικής σεζόν, όπως προβλέπεται να συμβεί για την Ελλάδα; Θα μπορούσε μια τέτοια κίνηση να ερμηνευθεί ως αναθεώρηση της πρόσφατης απόφασής της, παρά το γεγονός ότι ο CEO της εταιρείας Eddie Wilson κατηγορεί την ελληνική πλευρά για καθαρή εκμετάλλευση των Γερμανών ιδιοκτητών των ελληνικών αερολιμένων;

Η Ryanair, που κατέχει την 3η θέση στην Ελλάδα σε μερίδιο αγοράς (7%), με τις Aegean και Sky Express να κατέχουν 38% και 15% αντίστοιχα, πιθανώς να προσπαθήσει να διεκδικήσει ελκυστικότερες χρεώσεις και κίνητρα για τη χειμερινή περίοδο στη χώρα μας, όμως είναι σαφές, ότι η ελληνική πλευρά είναι πλέον σε θέση να μιλά «από θέση ισχύος», καθώς το κενό της Ryanair μπορεί, άνετα, να καλυφθεί από άλλες εταιρείες που θα ποντάρουν στην Ελλάδα ως sure seller της επόμενη σεζόν.

Την ίδια ώρα, ο Β. Κικίλιας συνεχίζει τα ταξίδια του στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου που υλοποιεί για επέκταση της τουριστικής περιόδου, και που είχε ως αφετηρία το Βερολίνο.

Θυμίζουμε ότι έπειτα από συνάντησή του με τους επικεφαλής του Ομίλου της Lufthansa, της Eurowings και της Condor, νέες συμφωνίες έρχονται με τις γερμανικές αεροπορικές εταιρείες ώστε να πραγματοποιήσουν off season πτήσεις στην Ελλάδα, ενώ νέα ταξιδιωτικά πακέτα προγραμματίζονται με τους tour operators, καθώς ως γνωστόν, το 70% των Γερμανών επισκεπτών στην Ελλάδα προέρχεται από t.o., όπως είναι η TUI και η DER Turistik. Αμέσως μετά το Βερολίνο, ακολούθησε η Βιέννη, ενώ αυτή την εβδομάδα θα επισκεφθεί το Παρίσι για επαφές με αεροπορικές εταιρείες και tour operators. Συνέχεια στο πρόγραμμά του, έχει η Στοκχόλμη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!