Γ.Δ.
1064.43 +2,20%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+2,04%
3.75
CNLCAP
0,00%
7.45
DIMAND
+0,72%
14
TITC
+1,51%
14.78
ΑΑΑΚ
+4,81%
10.9
ΑΑΑΠ
+2,52%
6.1
ΑΒΑΞ
+1,93%
0.953
ΑΒΕ
+3,97%
0.576
ΑΔΜΗΕ
+1,87%
1.96
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
-8,47%
0.54
ΑΛΜΥ
+1,04%
2.42
ΑΛΦΑ
+4,19%
1.294
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΝΕΚ
+0,88%
0.23
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
+0,76%
0.266
ΑΡΑΙΓ
+0,29%
6.9
ΑΣΚΟ
0,00%
2.23
ΑΣΤΑΚ
+3,18%
7.78
ΑΤΕΚ
+8,48%
0.358
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.98
ΑΤΤ
+21,76%
0.235
ΑΤΤΙΚΑ
-1,70%
2.31
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.19
ΒΙΟ
+4,39%
4.635
ΒΙΟΚΑ
+1,83%
1.67
ΒΙΟΣΚ
+1,41%
0.649
ΒΙΟΤ
+12,59%
0.304
ΒΙΣ
+20,00%
0.21
ΒΟΣΥΣ
-0,91%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.28
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,99%
12.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.14
ΔΕΗ
+1,54%
7.595
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+4,63%
0.814
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,99%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+4,25%
0.834
ΕΕΕ
+2,20%
22.26
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.62
ΕΛΒΕ
-3,76%
4.86
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,72%
0.421
ΕΛΙΝ
+4,27%
2.2
ΕΛΛ
+1,44%
17.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,57%
2.19
ΕΛΠΕ
+1,31%
7.76
ΕΛΣΤΡ
+1,22%
2.48
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.25
ΕΛΧΑ
+2,67%
1.77
ΕΝΤΕΡ
+1,99%
4.1
ΕΠΙΛΚ
+13,85%
0.148
ΕΠΣΙΛ
0,00%
6.92
ΕΣΥΜΒ
+1,57%
0.648
ΕΤΕ
+4,21%
4.658
ΕΥΑΠΣ
+1,13%
3.58
ΕΥΔΑΠ
+0,83%
7.31
ΕΥΡΩΒ
+2,55%
1.3495
ΕΧΑΕ
+0,77%
3.95
ΙΑΤΡ
+0,91%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+3,09%
0.634
ΙΛΥΔΑ
+5,43%
1.36
ΙΝΚΑΤ
+2,13%
1.728
ΙΝΛΙΦ
+0,52%
3.84
ΙΝΛΟΤ
+2,33%
0.66
ΙΝΤΕΚ
+1,34%
3.78
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.5
ΙΝΤΕΤ
+1,40%
1.085
ΙΝΤΚΑ
+3,96%
2.05
ΚΑΜΠ
0,00%
2.47
ΚΑΡΕΛ
-0,63%
314
ΚΕΚΡ
+4,25%
1.326
ΚΕΠΕΝ
+1,82%
2.24
ΚΛΜ
-0,21%
0.952
ΚΟΡΔΕ
+2,66%
0.54
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.5
ΚΟΥΕΣ
+1,77%
5.18
ΚΡΕΚΑ
+19,27%
0.26
ΚΡΙ
+1,31%
6.18
ΚΤΗΛΑ
-1,78%
1.66
ΚΥΡΙΟ
+0,83%
1.22
ΛΑΒΙ
+2,05%
0.449
ΛΑΜΔΑ
+0,88%
6.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
21.2
ΛΑΝΑΚ
+2,90%
1.065
ΛΕΒΚ
0,00%
0.252
ΛΕΒΠ
+8,97%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.065
ΛΟΥΛΗ
+0,39%
2.57
ΛΥΚ
+0,79%
2.56
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.725
ΜΕΒΑ
+3,79%
2.74
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.7
ΜΕΡΚΟ
-1,70%
46.2
ΜΙΓ
+29,91%
0.1668
ΜΙΝ
0,00%
0.462
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,44%
22.7
ΜΟΝΤΑ
+1,74%
0.7
ΜΟΤΟ
+7,21%
2.38
ΜΟΥΖΚ
-0,26%
0.762
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
17.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.995
ΜΠΤΚ
+7,97%
0.745
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
24.5
ΝΑΚΑΣ
-1,57%
2.5
ΝΑΥΠ
0,00%
1.075
ΞΥΛΚ
+11,20%
0.268
ΞΥΛΠ
+15,57%
0.282
ΟΛΘ
+0,84%
23.9
ΟΛΠ
+1,60%
17.8
ΟΛΥΜΠ
+1,40%
2.18
ΟΠΑΠ
+0,55%
14.5
ΟΤΕ
+4,46%
15.46
ΟΤΟΕΛ
+1,12%
10.82
ΠΑΙΡ
-3,00%
0.97
ΠΑΠ
-2,42%
2.42
ΠΕΙΡ
+4,18%
2.083
ΠΕΤΡΟ
-0,32%
6.14
ΠΛΑΘ
+2,28%
4.49
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
+1,96%
15.6
ΠΡΔ
+0,93%
0.54
ΠΡΕΜΙΑ
+4,05%
1.285
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
+1,14%
3.095
ΡΕΒΟΙΛ
+5,45%
1.355
ΣΑΡ
+0,78%
7.75
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.37
ΣΑΤΟΚ
+19,35%
0.037
ΣΕΝΤΡ
+8,00%
0.324
ΣΙΔΜΑ
+2,03%
2.51
ΣΠΕΙΣ
-1,80%
6.54
ΣΠΙ
+9,51%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,72%
19.48
ΤΖΚΑ
+1,53%
1.985
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,78%
1.05
ΥΑΛΚΟ
+18,64%
0.28
ΦΙΕΡ
+3,81%
0.436
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+10,61%
0.146
ΦΡΛΚ
+1,78%
3.725
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+1,83%
0.555
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Free Now: Φιλόδοξα πλάνα για την ελληνική αγορά

Φιλόδοξα πλάνα για την ελληνική αγορά έχει η Beat, η οποία μετονομαζόμενη σε Free Now επιχειρεί να εισάγει νέα δεδομένα στην Ελλάδα στον τομέα της κινητικότητας, εισάγοντας στη χώρα μας το μοντέλο της συνδυαστικής μετακίνησης. Από μια υπηρεσία εύρεσης ταξί, η Free Now επιχειρεί να εξελιχθεί σε ένα super application για τις μεταφορές συνολικά: από τα ταξί και τα ηλεκτρικά ποδήλατα μέχρι τα e-πατίνια, αλλά, προοπτικά, και τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Η εφαρμογή του Free Now θέλει να βάλει την Ελλάδα στην εποχή του Mobility-As-A-Service (MaaS), κάνοντας το πρώτο βήμα με την προσθήκη στην εφαρμογή της, πέρα από τα ταξί, και της δυνατότητας ενοικίασης ηλεκτρικών ποδήλατων της RideMovi. Η Ελλάδα είναι η πέμπτη χώρα, στην οποία προσφέρεται η δυνατότητα κράτησης ηλεκτρικών ποδηλάτων της RideMovi, με την υπηρεσία να είναι αρχικά διαθέσιμη στην Αθήνα και στη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη.

Στόχος της εταιρείας, όπως τον παρουσίασε χθες η διοίκησή της στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, είναι να ενσωματώσει στην εφαρμογή και άλλους παρόχους μετακίνησης, δίνοντας τη δυνατότητα στο ελληνικό κοινό να κάνει κράτηση όχι μόνο για το πλησιέστερο ταξί, αλλά και για άλλες επιλογές μικροκινητικότητας, όπως ηλεκτρικά πατίνια, e-μηχανάκια και ηλεκτρικά ποδήλατα. Μάλιστα, η πλατφόρμα είναι ανοιχτή στην ένταξη και άλλων μέσων, όπως και των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, δίνοντας τις βέλτιστες λύσεις για μετακίνηση στον αστικό ιστό.

Επιλογές μικροκινητικότητας

«Η ελληνική αγορά γίνεται μέρος του ευρωπαϊκού Super App Μετακίνησης. Και ενώ το ταξί θα βρίσκεται στον επίκεντρο των υπηρεσιών μας, μεταβαίνουμε σταδιακά στην εποχή του Mobility-As-A-Service» τόνισε χθες η Άσπα Τοπαλίδου, General Manager της FREE NOW για την ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με την κυρία Τοπαλίδου, στην εφαρμογή, σε πρώτη φάση, θα είναι διαθέσιμα η υπηρεσία των ταξί και της ενοικίασης ποδηλάτων: «θα λειτουργεί ως marketplace για παρόχους υπηρεσιών κινητικότητας, όπως είναι ηλεκτρικά πατίνια, αλλά και car sharing, για το οποίο υπάρχει ήδη ενδιαφέρον» είπε η ίδια.

Η χθεσινή ανακοίνωση για αλλαγή της Beat σε Free Νow, μια πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί ήδη στην Ευρώπη και αποτελεί την μητρική εταιρεία της Beat τάραξε τα νερά στις μετακινήσεις που δημιουργούν καθυστερήσεις, προβλήματα και αυξημένο κόστος σε πολλούς Έλληνες αλλά και τουρίστες.

Το Beat ιδρύθηκε το 2011 και ενσωματώθηκε στην οικογένεια της Free Now, την κοινοπραξία επί των μετακινήσεων μεταξύ BMW Group και Mercedes-Benz Group, ήδη από το 2017 και πλέον θέλει να εξελιχθεί σε super application για τις μετακινήσεις στην Ευρώπη, με την Ελλάδα να έχει σημαντικό ρόλο στα πλάνα της εταιρείας.

Ήδη, περισσότερα από 30 εκατομμύρια χρήστες σε περισσότερες από 150 πόλεις σε 10 χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, επιλέγουν από τη μεγαλύτερη γκάμα παρόχων μετακίνησης, κάνοντας κράτηση για το Free Now.

Γκάμα επιλογών

Στην Ελλάδα, με τη νέα εφαρμογή και τη νέα εμπορική ονομασία “FREE NOW”, οι επιβάτες και οι οδηγοί ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα έχουν περισσότερες επιλογές. Τα ταξί θα είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής FREE NOW, όπως επί του παρόντος μέσω της εφαρμογής BEAT. Πλέον οι επιβάτες θα έχουν επιλογή μεταξύ τριών τύπων στόλου.

Το “Ταξί”, με όλα τα συνεργαζόμενα ταξί να βρίσκονται στο συγκεκριμένο στόλο, στοχεύει στη γρήγορη εξυπηρέτηση του επιβάτη. Το “Comfort ταξί”, αποκλειστικά με νεότερα οχήματα ηλικίας έως και 5 ετών, δίνει παραπάνω έμφαση στην άνεση, ενώ το Eco ταξί, αποκλειστικά με ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, εξασφαλίζει πιο πράσινες διαδρομές.

Ο Comfort στόλος θα δέχεται μόνο ηλεκτρονική πληρωμή, ενώ ο Eco στόλος θα είναι αρχικά διαθέσιμος στο κέντρο της Αθήνας και σε πολλά σημεία του δήμου Θεσσαλονίκης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!