Γ.Δ.
1270.35 0,00%
ACAG
0,00%
6.4
CENER
0,00%
6.92
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
10.9
OPTIMA
0,00%
7.66
TITC
0,00%
19.78
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
0,00%
1.57
ΑΒΕ
0,00%
0.51
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.195
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.62
ΑΛΦΑ
0,00%
1.51
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.46
ΑΣΚΟ
0,00%
2.32
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
0,00%
10.72
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.38
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.83
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.095
ΒΙΟΤ
0,00%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.695
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
12.96
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
0,00%
10.64
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.338
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.12
ΕΕΕ
0,00%
25.8
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.8
ΕΛΒΕ
0,00%
4.98
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
0,00%
2.33
ΕΛΛ
0,00%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.19
ΕΛΠΕ
0,00%
7.45
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.95
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.15
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΝΤΕΡ
0,00%
6.5
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.103
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.55
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.05
ΕΤΕ
0,00%
6.1
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.18
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.65
ΕΧΑΕ
0,00%
5.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.775
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4535
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.33
ΙΝΚΑΤ
0,00%
3.645
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.36
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.96
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.3
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.35
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.855
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
0,00%
1.82
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
0,00%
1.38
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.558
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.576
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.68
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
9.48
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.9
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.03
ΛΑΒΙ
0,00%
0.72
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.93
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
0,00%
3.72
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.8
ΜΙΓ
0,00%
5.08
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
24.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
1.82
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
1.02
ΞΥΛΚ
0,00%
0.347
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
23
ΟΛΠ
0,00%
23.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.52
ΟΠΑΠ
0,00%
14.97
ΟΤΕ
0,00%
13.04
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.52
ΠΑΙΡ
0,00%
1.135
ΠΑΠ
0,00%
2.25
ΠΕΙΡ
0,00%
3.134
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.94
ΠΛΑΘ
0,00%
4.11
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
0,00%
4.29
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.91
ΣΑΡ
0,00%
7.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.029
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.367
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.27
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.48
ΣΠΙ
0,00%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
15.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.778
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
0,00%
0.386
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0685
ΦΡΛΚ
0,00%
4.11
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.645

Άλμα για τη μετοχή της Renault

Άλμα κατέγραψαν σήμερα οι μετοχές της Renault SA, η οποία επιβεβαίωσε ότι βρισκόταν σε συνομιλίες για τη συνεργασία της με τη Nissan Motor Co., συμπεριλαμβανομένης μιας πιθανής επένδυσης στη νέα επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Νωρίτερα σήμερα, οι μετοχές της Renault σημείωσαν αύξηση κατά 5,1% στα 32,25 ευρώ.

Δημοσιεύματα την Παρασκευή, συμπεριλαμβανομένων των The Wall Street Journal και των Financial Times, ανέφεραν ότι η Nissan πίεζε τη Renault να πουλήσει ένα μέρος του μεριδίου της στην ιαπωνική εταιρεία με αντάλλαγμα την ένταξη της Nissan σε μια νέα μονάδα που δημιουργεί η Renault για να στεγάσει τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Η Renault και η Nissan δήλωσαν τη Δευτέρα ότι συμμετείχαν σε συζητήσεις σχετικά με την επένδυση της Nissan στην εταιρεία EV της Renault, η οποία θα υποστήριζε τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της Renault.

Πρόσθεσαν ότι οι συνομιλίες περιελάμβαναν συμφωνία για μια σειρά στρατηγικών κοινών πρωτοβουλιών σε αγορές, προϊόντα και τεχνολογίες.

Η άνοδος της τιμής της μετοχής δεν ήταν έκπληξη, σύμφωνα με τον αναλυτή της RBC Capital Markets, Τομ Νάραγιαν, ο οποίος ανέφερε ότι η δημιουργία εσόδων από το μερίδιο της Nissan βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των καταλυτών για πολλούς μετόχους της Renault.

Η μείωση του μεριδίου περίπου 6 δισεκατομμυρίων ευρώ της Renault (5,84 δισεκατομμύρια δολάρια) από 43% σε 15%, όπως ανέφεραν τα μέσα ενημέρωσης που δεν επιβεβαιώθηκαν από την εταιρεία, θα μπορούσε να σημαίνει τη δημιουργία εσόδων από μετοχές της Nissan αξίας 4 δισεκατομμυρίων ευρώ, είπε ο Νάραγιαν.

Ωστόσο, η απλή δημιουργία εσόδων από το μερίδιο της Nissan δεν σημαίνει ότι τα έσοδα μετρητών θα πάνε στους μετόχους της Renault, καθώς πολλά θα μπορούσαν να επανεπενδυθούν στην επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων, σε αντίθεση με το να καταβληθούν σε ειδικό μέρισμα στους μετόχους, προειδοποίησε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!