Γ.Δ.
1392.62 +0,84%
ACAG
-0,16%
6.36
CENER
+5,19%
7.3
CNLCAP
-0,74%
6.7
DIMAND
-0,72%
9.64
OPTIMA
-0,30%
9.97
TITC
+0,38%
26.5
ΑΑΑΚ
+0,73%
6.9
ΑΒΑΞ
+3,74%
1.442
ΑΒΕ
-1,65%
0.477
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-4,97%
0.86
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.6
ΑΛΦΑ
+1,16%
1.568
ΑΝΔΡΟ
-1,17%
6.74
ΑΡΑΙΓ
+0,09%
11.78
ΑΣΚΟ
-1,53%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+3,02%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,54%
7.48
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+4,88%
5.59
ΒΙΟΚΑ
+5,79%
2.74
ΒΙΟΣΚ
+1,30%
1.17
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
+6,03%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,12%
16.24
ΔΑΑ
-0,49%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,28%
11.05
ΔΟΜΙΚ
+0,98%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
+0,42%
28.42
ΕΚΤΕΡ
+3,99%
4.17
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,71%
2.38
ΕΛΛ
+0,35%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,60%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,12%
8.2
ΕΛΣΤΡ
+0,84%
2.41
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.864
ΕΛΧΑ
+3,83%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,37%
9.38
ΕΣΥΜΒ
+1,66%
1.225
ΕΤΕ
+0,28%
7.094
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
+1,97%
5.69
ΕΥΡΩΒ
+0,19%
1.834
ΕΧΑΕ
+1,21%
5.02
ΙΑΤΡ
+6,65%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+5,30%
1.59
ΙΝΚΑΤ
+2,42%
5.08
ΙΝΛΙΦ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.088
ΙΝΤΕΚ
+1,48%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+0,42%
1.205
ΙΝΤΚΑ
+3,68%
3.38
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,63%
1.59
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,33%
1.53
ΚΟΡΔΕ
+1,93%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+7,30%
1.352
ΚΟΥΕΣ
+1,73%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,18%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,15%
1.425
ΛΑΒΙ
+0,86%
0.817
ΛΑΜΔΑ
+4,39%
6.9
ΛΑΜΨΑ
+1,89%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+3,09%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,83%
1.07
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.84
ΜΕΝΤΙ
-3,06%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,03%
3.91
ΜΙΝ
-4,20%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
25.8
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.05
ΜΟΤΟ
+2,60%
2.96
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.745
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,56%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,15%
37.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,42%
0.964
ΞΥΛΚ
+3,86%
0.296
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,14%
0.328
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,30%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,75%
2.63
ΟΠΑΠ
+1,73%
16.43
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,22%
13.81
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
13.56
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-0,38%
2.59
ΠΕΙΡ
+0,61%
3.78
ΠΕΤΡΟ
-1,19%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-2,60%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,71%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+8,17%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+1,97%
1.55
ΣΑΡ
+1,05%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+2,77%
0.371
ΣΙΔΜΑ
+2,46%
2.08
ΣΠΕΙΣ
+1,63%
7.46
ΣΠΙ
+5,85%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,84%
18
ΤΖΚΑ
-1,24%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+3,10%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-6,23%
0.346
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+2,26%
4.08
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Ταχιάος – Αττικό Μετρό: Τα οφέλη από τους 3 νέους σταθμούς στον Πειραιά

Στα εγκαίνια των τριών σταθμών του Μετρό στον Πειραιά αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, που το χαρακτήρισε ως ένα πολύ σημαντικό γεγονός για όλους τους Έλληνες, όχι μόνο για τους κατοίκους του Πειραιά.

«Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας συνδέεται με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και μάλιστα αυτό που έχει την μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή κίνηση και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Μέσα σε 55 λεπτά θα μπορεί κάποιος από το αεροδρόμιο να βρίσκεται στο λιμάνι και αυτό δεν αφορά μόνο τους χρήστες της Αττικό Μετρό, αφορά και τους επισκέπτες της χώρας. Αλλάζει τα δεδομένα στην Αττική, στον τουρισμό, αλλάζει και τα δεδομένα στον Πειραιά» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα.

«Για τον Πειραιά είναι μια πολύ μεγάλη μέρα. Είναι σταθμοί με εξαιρετική αρχιτεκτονική, με αναφορές στο Δημοτικό Θέατρο και στα αρχαιολογικά ευρήματα των ανασκαφών που έγιναν λόγω των έργων του μετρό. Αποτελούν κοσμήματα για τον Πειραιά» συμπλήρωσε.

Πέρα από τα οφέλη στην κυκλοφορία των οχημάτων της πόλης και την ευκολία στην μετακίνηση των επιβατών στην περιοχή, θα περιοριστεί σημαντικά και το ενεργειακό αποτύπωμα, καθώς το διοξείδιο του άνθρακα που εκλύεται στην ατμόσφαιρα θα μειωθεί κατά 150 τόνους, λόγω της μείωσης των οχημάτων που θα κυκλοφορούν στην περιοχή.

Τα έργο, ανέφερε ο κ. Ταχιάος, στοίχισε 730 εκατ. και χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ, από τον κρατικό προϋπολογισμό και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. «Ξέρουμε ότι πρόκειται για ένα έργο που και αυτό επιβαρύνει τον φορολογούμενο Έλληνα καθώς ακόμα και τα δάνεια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων εξυπηρετούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό για πολλά χρόνια. Κατά συνέπεια, είναι έργο που πρέπει να το αγαπήσουμε, πρέπει να το προσέξουμε, είναι έργο που εμείς ως διοίκηση της Αττικό Μετρό το διαχειριστήκαμε με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή, με πάρα πολύ φειδώ, γιατί ξέρουμε ότι ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει για αυτό» τόνισε.

Τι απάντησε εάν μπορεί να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου

Ερωτηθείς εάν μπορεί να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου, ο κ. Ταχιάος, απάντησε ότι δεν υπάρχει θέμα αύξησης στην τιμή του εισιτηρίου, στον βαθμό που μπορεί να γνωρίζει ο ίδιος. «Δεν υπάρχει λόγος, ούτε ήταν ποτέ στις προθέσεις οποιουδήποτε επειδή προστίθενται σταθμοί να αυξάνεται το εισιτήριο, ίσα ίσα οι σταθμοί γίνονται ώστε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος να κάνει φθηνές μετακινήσεις σε σύντομο χρόνο» συμπλήρωσε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!