Γ.Δ.
1275.09 0,00%
ACAG
0,00%
6.25
CENER
0,00%
7
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
11.1
OPTIMA
0,00%
7.7
TITC
0,00%
19.7
ΑΑΑΚ
0,00%
7.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.54
ΑΒΕ
0,00%
0.52
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.245
ΑΚΡΙΤ
0,00%
1.33
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.485
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.78
ΑΣΚΟ
0,00%
2.36
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.36
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
0,00%
10.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.35
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.185
ΒΙΟΤ
0,00%
0.244
ΒΙΣ
0,00%
0.264
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.875
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
13.14
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
0,00%
10.8
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.357
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.12
ΕΕΕ
0,00%
26.58
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.02
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
0,00%
2.32
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.31
ΕΛΠΕ
0,00%
7.27
ΕΛΣΤΡ
0,00%
3.03
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.21
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΝΤΕΡ
0,00%
6.58
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.124
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.51
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.07
ΕΤΕ
0,00%
5.956
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.28
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.2
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.6085
ΕΧΑΕ
0,00%
5.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.87
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.476
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.43
ΙΝΚΑΤ
0,00%
3.82
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.054
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.35
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.415
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.05
ΚΑΜΠ
0,00%
2.42
ΚΑΡΕΛ
0,00%
318
ΚΕΚΡ
0,00%
1.82
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
0,00%
1.485
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.62
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.606
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.64
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
9.42
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.045
ΛΑΒΙ
0,00%
0.742
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.42
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.96
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.53
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.4
ΜΙΓ
0,00%
5.18
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
24.86
ΜΟΝΤΑ
0,00%
1.89
ΜΟΤΟ
0,00%
3.14
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.725
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.905
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.46
ΝΑΥΠ
0,00%
1.06
ΞΥΛΚ
0,00%
0.408
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
0,00%
23.1
ΟΛΠ
0,00%
22.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.65
ΟΠΑΠ
0,00%
14.86
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.95
ΟΤΕ
0,00%
13.3
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.68
ΠΑΙΡ
0,00%
1.24
ΠΑΠ
0,00%
2.25
ΠΕΙΡ
0,00%
3.126
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.74
ΠΛΑΘ
0,00%
4.2
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.364
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.5
ΠΡΟΦ
0,00%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.865
ΣΑΡ
0,00%
7.89
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0295
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.39
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.39
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.4
ΣΠΙ
0,00%
0.626
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
15.52
ΤΖΚΑ
0,00%
1.94
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.8004
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
0,00%
0.408
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.074
ΦΡΛΚ
0,00%
4.09
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.7

Ταχιάος – Αττικό Μετρό: Τα οφέλη από τους 3 νέους σταθμούς στον Πειραιά

Στα εγκαίνια των τριών σταθμών του Μετρό στον Πειραιά αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, που το χαρακτήρισε ως ένα πολύ σημαντικό γεγονός για όλους τους Έλληνες, όχι μόνο για τους κατοίκους του Πειραιά.

«Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας συνδέεται με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και μάλιστα αυτό που έχει την μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή κίνηση και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Μέσα σε 55 λεπτά θα μπορεί κάποιος από το αεροδρόμιο να βρίσκεται στο λιμάνι και αυτό δεν αφορά μόνο τους χρήστες της Αττικό Μετρό, αφορά και τους επισκέπτες της χώρας. Αλλάζει τα δεδομένα στην Αττική, στον τουρισμό, αλλάζει και τα δεδομένα στον Πειραιά» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα.

«Για τον Πειραιά είναι μια πολύ μεγάλη μέρα. Είναι σταθμοί με εξαιρετική αρχιτεκτονική, με αναφορές στο Δημοτικό Θέατρο και στα αρχαιολογικά ευρήματα των ανασκαφών που έγιναν λόγω των έργων του μετρό. Αποτελούν κοσμήματα για τον Πειραιά» συμπλήρωσε.

Πέρα από τα οφέλη στην κυκλοφορία των οχημάτων της πόλης και την ευκολία στην μετακίνηση των επιβατών στην περιοχή, θα περιοριστεί σημαντικά και το ενεργειακό αποτύπωμα, καθώς το διοξείδιο του άνθρακα που εκλύεται στην ατμόσφαιρα θα μειωθεί κατά 150 τόνους, λόγω της μείωσης των οχημάτων που θα κυκλοφορούν στην περιοχή.

Τα έργο, ανέφερε ο κ. Ταχιάος, στοίχισε 730 εκατ. και χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ, από τον κρατικό προϋπολογισμό και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. «Ξέρουμε ότι πρόκειται για ένα έργο που και αυτό επιβαρύνει τον φορολογούμενο Έλληνα καθώς ακόμα και τα δάνεια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων εξυπηρετούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό για πολλά χρόνια. Κατά συνέπεια, είναι έργο που πρέπει να το αγαπήσουμε, πρέπει να το προσέξουμε, είναι έργο που εμείς ως διοίκηση της Αττικό Μετρό το διαχειριστήκαμε με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή, με πάρα πολύ φειδώ, γιατί ξέρουμε ότι ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει για αυτό» τόνισε.

Τι απάντησε εάν μπορεί να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου

Ερωτηθείς εάν μπορεί να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου, ο κ. Ταχιάος, απάντησε ότι δεν υπάρχει θέμα αύξησης στην τιμή του εισιτηρίου, στον βαθμό που μπορεί να γνωρίζει ο ίδιος. «Δεν υπάρχει λόγος, ούτε ήταν ποτέ στις προθέσεις οποιουδήποτε επειδή προστίθενται σταθμοί να αυξάνεται το εισιτήριο, ίσα ίσα οι σταθμοί γίνονται ώστε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος να κάνει φθηνές μετακινήσεις σε σύντομο χρόνο» συμπλήρωσε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!