Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Upstream: Αύξηση εσόδων κατά 15% και EBITDA κατά 23%

Δυναμικά συνεχίζει την ανοδική της πορεία η Upstream, η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας, ηγέτιδα στον χώρο του mobile marketing automation, καταγράφοντας αύξηση εσόδων 15% για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022.

Η κορυφαία martech εταιρεία, που δραστηριοποιείτα με επιτυχία σε μερικές από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, λάνσαρε την  τεχνολογική πλατφόρμα αυτοματοποιημένου mobile marketing το 2021, ονόματι Grow, και συνεχίζει να αναπτύσσεται, ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες που κορυφώθηκε με την πανδημία.

Κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του έτους, η Upstream είδε τα έσοδα από την πλατφόρμα Grow να ενισχύονται πάνω από 22%. Τα έσοδα αυτά, που αντιπροσωπεύουν τις νέες δραστηριότητες της εταιρείας, αποτελούν σήμερα τα δύο τρίτα των συνολικών εσόδων της Upstream, ενώ έως το 2025, το ποσοστό αυτό αναμένεται να ξεπεράσει το 90%. Παράλληλα, η Upstream κατέγραψε στο εννεάμηνο υγιή κερδοφορία, όπως φαίνεται από τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία, στο τέλος Σεπτεμβρίου του 2022 ήταν ενισχυμένα κατά 23%.

Το mobile marketing είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς marketing, με την αξία του να αποτιμάται στα 100 δισ. δολάρια παγκοσμίως και τον ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς να υπολογίζεται σε 23% (CAGR) μέχρι το τέλος του 2027. Με τη διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας σε ιστορικά υψηλά επίπεδα παγκοσμίως, αλλά και με την επικείμενη κατάργηση των cookies -από την πλειονότητα των προγραμμάτων περιήγησης στο Internet – και λόγω των αυξανόμενων ανησυχιών σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα, επιχειρήσεις και πάροχοι κινητής τηλεφωνίας στρέφουν ολοένα και περισσότερο το βλέμμα τους προς το mobile marketing, το οποίο τους επιτρέπει να αυξήσουν τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις, αλλά και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.

«Η Upstream είναι πιο έτοιμη από ποτέ να ανταποκριθεί στην ολοένα αυξανόμενη ζήτηση για στοχευμένη, εξατομικευμένη και αποτελεσματική επικοινωνία marketing με τους καταναλωτές, μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Η πανδημία μας βρήκε εν μέσω του μετασχηματισμού των δραστηριοτήτων μας τον οποίο ολοκληρώσαμε με επιτυχία, ενώ ήδη έχουμε αρχίσει να βλέπουμε υγιή ανάπτυξη από τη νέα μας πλατφόρμα mobile marketing. Αξιοποιούμε στο έπακρο την τεράστια δυναμική της αγοράς διεθνώς και βλέπουμε τους ρυθμούς ανάπτυξής της ως πυξίδα για το μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε», δήλωσε ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream.

«Παρά τις αναταράξεις της αγοράς σε όλα τα επίπεδα, τη διευρυμένη διεθνή μας παρουσία και τον ταυτόχρονο μετασχηματισμό του επιχειρηματικού μας μοντέλου – και μάλιστα κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας πανδημίας – καταφέραμε να αυξήσουμε τα έσοδα από τις νέες μας δραστηριότητες, διατηρώντας παράλληλα υγιείς όλους τους οικονομικούς μας δείκτες», πρόσθεσε ο Γιώργος Σερφιώτης, Chief Financial Officer της Upstream.

Νέα προϊόντα και καινοτομίες, εξάπλωση στο e-commerce
Εντός του 2021 η εταιρεία δημιούργησε στο R&D της στην Αθήνα και εκκίνησε την εμπορική διάθεση της πλατφόρμας martech Grow, που συγκεντρώνει κάτω από μια ομπρέλα όλες τις δυνατότητες και τεχνολογικές καινοτομίες της Upstream στο mobile marketing, έναν τομέα στον οποίο η εταιρεία πρωτοπορεί διαχρονικά.

Η Upstream συνεχίζει να επεκτείνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας Grow, προσθέτοντας συνεχώς νέες λειτουργίες. Στις τελευταίες καινοτομίες της συγκαταλέγεται και η κυκλοφορία μιας ειδικής έκδοσης του Grow αποκλειστικά για ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και η ολοκαίνουρια τεχνολογία της Upstream, Mobile Identity, η οποία επιτρέπει την αυτόματη αναγνώριση χρηστών μέσω του αριθμού του κινητού τους τηλεφώνου. Η τεχνολογία αυτή, η οποία είναι κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, μπορεί να αναγνωρίσει έως και το 85% των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα το κοινό τους, χωρίς τη χρήση των υπό κατάργηση cookies και τη με συναίνεση των χρηστών, με πλήρη σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα.

Με την κυκλοφορία της ειδικής έκδοσης του Grow για πελάτες e-commerce, η Upstream επέκτεινε τη δραστηριότητά της στη Βραζιλία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες χώρες στο ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως. Έχοντας, μέσα σε λίγους μήνες, κερδίσει την εμπιστοσύνη ορισμένων από τους πιο σημαντικούς παίκτες e-commerce στη Βραζιλία (DiGaspi, Freitas Varejo, Daz Roupaz και η κορυφαία ποδοσφαιρική ομάδα Flamengo), η Upstream είναι έτοιμη να επενδύσει ακόμα περισσότερο στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, στην οποία άλλωστε έχει ήδη 15ετή παρουσία.

«Απευθυνόμαστε σε μια αγορά ενός δισεκατομμυρίου καταναλωτών παγκοσμίως και συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 370 διαφημιζόμενους, από τηλεπικοινωνιακούς παρόχους μέχρι ηλεκτρονικά καταστήματα. Έχουμε πετύχει πολλά και στοχεύουμε ακόμη υψηλότερα χάρη στην απίστευτα ταλαντούχα ομάδα μας, την αφοσίωση και τη σκληρή δουλειά τους», ανέφερε ο Διευθύνων

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!