Γ.Δ.
1073.37 +0,84%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+1,47%
3.805
CNLCAP
0,00%
7.45
DIMAND
-0,71%
13.9
TITC
-0,41%
14.72
ΑΑΑΚ
-6,42%
10.2
ΑΑΑΠ
0,00%
6.1
ΑΒΑΞ
+0,21%
0.955
ΑΒΕ
0,00%
0.576
ΑΔΜΗΕ
+0,61%
1.972
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
+3,70%
0.56
ΑΛΜΥ
-0,21%
2.415
ΑΛΦΑ
+0,31%
1.298
ΑΝΔΡΟ
-2,31%
6.35
ΑΝΕΚ
+5,22%
0.242
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.266
ΑΡΑΙΓ
+1,30%
6.99
ΑΣΚΟ
+0,90%
2.25
ΑΣΤΑΚ
+2,31%
7.96
ΑΤΕΚ
0,00%
0.358
ΑΤΡΑΣΤ
-0,40%
4.96
ΑΤΤ
+17,87%
0.277
ΑΤΤΙΚΑ
+0,87%
2.33
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
+2,63%
0.195
ΒΙΟ
+2,48%
4.75
ΒΙΟΚΑ
+1,80%
1.7
ΒΙΟΣΚ
+1,23%
0.657
ΒΙΟΤ
+18,42%
0.36
ΒΙΣ
+4,76%
0.22
ΒΟΣΥΣ
-1,83%
2.14
ΓΕΒΚΑ
+2,34%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
12.36
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.14
ΔΕΗ
+2,96%
7.82
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+0,49%
0.818
ΔΟΥΡΟ
-20,00%
0.2
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+5,04%
0.876
ΕΕΕ
-0,72%
22.1
ΕΚΤΕΡ
+0,93%
1.635
ΕΛΒΕ
+0,82%
4.9
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+2,14%
0.43
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.19
ΕΛΛ
-0,85%
17.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,46%
2.2
ΕΛΠΕ
+0,77%
7.82
ΕΛΣΤΡ
-0,40%
2.47
ΕΛΤΟΝ
+0,44%
2.26
ΕΛΧΑ
0,00%
1.77
ΕΝΤΕΡ
+1,71%
4.17
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.148
ΕΠΣΙΛ
0,00%
6.92
ΕΣΥΜΒ
+0,31%
0.65
ΕΤΕ
+3,91%
4.84
ΕΥΑΠΣ
-0,56%
3.56
ΕΥΔΑΠ
-0,82%
7.25
ΕΥΡΩΒ
-0,56%
1.342
ΕΧΑΕ
-0,38%
3.935
ΙΑΤΡ
+2,40%
1.71
ΙΚΤΙΝ
-0,16%
0.633
ΙΛΥΔΑ
-1,47%
1.34
ΙΝΚΑΤ
-1,39%
1.704
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.84
ΙΝΛΟΤ
-1,52%
0.65
ΙΝΤΕΚ
0,00%
3.78
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,31%
6.35
ΙΝΤΕΤ
+5,07%
1.14
ΙΝΤΚΑ
+1,46%
2.08
ΚΑΜΠ
+1,62%
2.51
ΚΑΡΕΛ
0,00%
314
ΚΕΚΡ
+1,06%
1.34
ΚΕΠΕΝ
+0,89%
2.26
ΚΛΜ
0,00%
0.952
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+4,00%
0.52
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.18
ΚΡΕΚΑ
+18,46%
0.308
ΚΡΙ
-0,65%
6.14
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-3,28%
1.18
ΛΑΒΙ
+4,45%
0.469
ΛΑΜΔΑ
-0,80%
6.23
ΛΑΜΨΑ
-2,83%
20.6
ΛΑΝΑΚ
+0,47%
1.07
ΛΕΒΚ
+9,52%
0.276
ΛΕΒΠ
-9,49%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
+0,47%
1.07
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.57
ΛΥΚ
-1,56%
2.52
ΜΑΘΙΟ
-3,45%
0.7
ΜΕΒΑ
0,00%
2.74
ΜΕΝΤΙ
-2,43%
3.61
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
0.1668
ΜΙΝ
+2,60%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,79%
22.88
ΜΟΝΤΑ
+4,00%
0.728
ΜΟΤΟ
+3,78%
2.47
ΜΟΥΖΚ
-1,57%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+5,81%
18.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,89%
2.23
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.99
ΜΠΤΚ
-12,75%
0.65
ΜΥΤΙΛ
-0,57%
24.36
ΝΑΚΑΣ
-0,80%
2.48
ΝΑΥΠ
-3,26%
1.04
ΞΥΛΚ
+0,37%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.282
ΟΛΘ
-0,42%
23.8
ΟΛΠ
+0,22%
17.84
ΟΛΥΜΠ
+9,63%
2.39
ΟΠΑΠ
+0,90%
14.63
ΟΤΕ
+1,16%
15.64
ΟΤΟΕΛ
-0,74%
10.74
ΠΑΙΡ
-0,21%
0.968
ΠΑΠ
-0,83%
2.4
ΠΕΙΡ
-0,38%
2.075
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
6.18
ΠΛΑΘ
+1,11%
4.54
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
-1,92%
15.3
ΠΡΔ
+7,41%
0.58
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.285
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
-0,16%
3.09
ΡΕΒΟΙΛ
+4,06%
1.41
ΣΑΡ
-1,03%
7.67
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.37
ΣΑΤΟΚ
+17,57%
0.0435
ΣΕΝΤΡ
+0,31%
0.325
ΣΙΔΜΑ
+1,20%
2.54
ΣΠΕΙΣ
-0,61%
6.5
ΣΠΙ
+6,29%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,18%
19.71
ΤΖΚΑ
-1,76%
1.95
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,95%
1.06
ΥΑΛΚΟ
-20,00%
0.224
ΦΙΕΡ
+2,75%
0.448
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,11%
0.14
ΦΡΛΚ
-0,13%
3.72
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+4,50%
0.58
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Public Group: Επενδύει 100 εκατ. και ξεπερνά τα 500 εκατ. τζίρο

To Public Group, με μία νέα δυναμική στρατηγική, επενδύει 100 εκατομμύρια ευρώ για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών με κύρια χαρακτηριστικά την ευελιξία και την ελευθερία στις αγορές τους. «Νέας Γενιάς» καταστήματα, ανάπτυξη της αλυσίδας i-Repair εντός των Public, πρωτοποριακές ψηφιακές πληρωμές σε συνεργασία με την κορυφαία παγκοσμίως εταιρεία Klarna, διεύρυνση προϊοντικής γκάμας αλλά και νέα αποκλειστική εμπορική συμφωνία με τη Box Now, το μεγαλύτερο δίκτυο lockers στη χώρα.

Στο πλαίσιο της νέας δυναμικής στρατηγικής Public², ο οργανισμός επενδύει σε ένα μοναδικό οικοσύστημα καινοτόμων νεοφυών εταιρειών, ταλέντων και τεχνολογίας, μετασχηματίζοντας το Public Group σε έναν προορισμό σύγχρονων αγοραστικών εμπειριών, με επίκεντρο τις αναδυόμενες ανάγκες του καταναλωτή. Τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός αποδίδει, με αύξηση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες και αύξηση πωλήσεων 10% το πρώτο εννεάμηνο του 2022, σε σχέση με το 2021, αλλά και πωλήσεις που αναμένεται φέτος να ξεπεράσουν τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο. Το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε στα 2.2 εκατομμύρια ευρώ από 1.4 εκατομμύρια ευρώ το 2020. 

Περισσότερες omnichannel υπηρεσίες με επίκεντρο τον πελάτη

Με σημαντικές επενδύσεις σε τεχνολογίες, υπηρεσίες και logistics, το Public Group διαμορφώνει μια εμπειρία που απελευθερώνει τον πελάτη, προσφέροντας επιλογές, ευελιξία και ταχύτητα στις αγορές του. Ήδη, οι πωλήσεις στα omnichannel κανάλια της εταιρείας ξεπερνούν το 25% του τζίρου. Οι πελάτες σήμερα έχουν πρόσβαση σε γρηγορότερη eCommerce πλατφόρμα, όπου μπορούν εύκολα να βρουν επιλογές ανάμεσα σε 1 εκατομμύριο επιλεγμένα προϊόντα, με πάνω από 260.000 αυθεντικές αξιολογήσεις. Επιπλέον, μπορούν να απελευθερώσουν τις επιλογές τους με τις καινοτόμες υπηρεσίες Public Now, Pay Later, που πρώτα τα Public έφεραν στην Ελλάδα σε συνεργασία με την ηγέτιδα παγκοσμίως εταιρεία Klarna σημειώνοντας ήδη σημαντική επιτυχία. Ήδη, πάνω από 22% των prepaid online παραγγελιών στο public.gr για προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και οικιακές συσκευές γίνονται με άτοκες δόσεις και χωρίς πιστωτική.

Στον τομέα των παραδόσεων, το public.gr προσφέρει ήδη την υπηρεσία Next Day Delivery για 100.000 προϊόντα και τη δυνατότητα παράδοσης, εγκατάστασης και ανακύκλωσης μεγάλων οικιακών συσκευών με μία επίσκεψη, σε μεγάλες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας. Η υπηρεσία αυτή είναι αποτέλεσμα της επένδυσης του Public Group σε μεγάλες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.). Η εταιρεία εξελίσσει τα δεδομένα στις παραδόσεις για να καλύψει την ανάγκη του καταναλωτή για 24/7 παραλαβές ανακοινώνοντας μια αποκλειστική συνεργασία με το μεγαλύτερο και ταχέως αναπτυσσόμενο lockers δίκτυο της χώρας Box Now, προσφέροντας ευέλικτες και άμεσες παραδόσεις, σε πάνω από 1.000 σημεία.

Παράλληλα, εξελίσσεται και η συνεργασία με την iRepair σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ τα 15 iRepair σημεία του δικτύου Public θα αυξηθούν σε 62 έως το τέλος του 2023. Αν και η συνεργασία δεν έχει κλείσει χρόνο, έχει ήδη ορατά αποτελέσματα στην ταχύτητα, με επισκευές από 20 μόνο λεπτά. Παράλληλα, σε συνεργασία με την iRepair προσφέρεται πιλοτικά η δυνατότητα exclusive service στο σπίτι, σε διάφορες περιοχές της Αττικής, αλλά και διαδικασία τάχιστης επισκευής με ραντεβού.

Περισσότερα προϊόντα στα «Νέας Γενιάς» Καταστήματα

Για το διάστημα 2022-2023, το Public Group επενδύει 10  εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε καταστήματα «Νέας Γενιάς». Σε αυτή την προσπάθεια εντάσσονται και τα 13 καταστήματα MediaMarkt τα οποία εναρμονίζονται με την ολοκληρωμένη εμπειρία που επιδιώκει να προσφέρει ο κορυφαίος omnichannel retailer. Παράλληλα, το brand Public εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των Μικρών και Μεγάλων Οικιακών Συσκευών, που ήδη προσφέρονται σε 17 καταστήματα Public στην Ελλάδα και την Κύπρο, έχοντας κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών. Μάλιστα, μέσα σε μόλις 3 μήνες από το δυναμικό λανσάρισμα στις οικιακές συσκευές, οι συνολικές πωλήσεις οικιακών συσκευών στο Public Group ανέρχονται στο 20% του τζίρου.

Πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας και έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη

Θέλοντας να είναι ένα βήμα μπροστά από τις ανάγκες του πελάτη και να φέρνει άμεσα καινοτομίες στην αγορά, το Public Group έχει αναπτύξει ένα μοναδικό στην ΝΑ Ευρώπη οικοσύστημα καινοτομίας, που περιλαμβάνει επενδύσεις σε καινοτόμες και ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες (scaleups), συνεπενδύσεις και συνεργασίες με Venture Capital Funds, καθώς και το δικό του hub καινοτομίας, το Public Next. Επενδυτικός βραχίονας για την υλοποίηση αυτού του οράματος είναι η Public Capital Partners που αυτή τη στιγμή υλοποιεί επενδύσεις 20 εκατομμυρίων ευρώ σε καινοτόμες scale-up εταιρείες, ενώ συμμετέχει και στο Endeavor Catalyst Fund IV και το Venture Friends 3.

Τέλος, το Public Group διεκδικεί ενεργό ρόλο στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός καλύτερου μέλλοντος, με το νέο πρόγραμμα βιώσιμης επιχειρηματικής λειτουργίας Love Earth που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία του πρώτου Zero Waste καταστήματος σε συνεργασία με την Polygreen, κινητοποιώντας τους καταναλωτές να συμμετέχουν σε ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας που περιλαμβάνει την ανακύκλωση, αλλά και την επαναχρησιμοποίηση μέσω της επισκευής.

Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει και στο ανθρώπινο της δυναμικό με νέες πρωτοβουλίες εκπαίδευσης, ανάπτυξης και επιβράβευσης, ενώ χάρη στα προγράμματα κοινωνικής συνεισφοράς της εταιρείας πάνω από 100.000 προϊόντα βρήκαν δεύτερη ζωή σε 15 κοινωνικούς φορείς και ψηφιακές βιβλιοθήκες δημιουργήθηκαν σε 12 απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, στηρίζοντας την ισότιμη πρόσβαση στην ψηφιακή εκπαίδευση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!