Γ.Δ.
1271.2 +0,51%
ACAG
+0,83%
6.05
CENER
+1,77%
6.9
CNLCAP
+3,50%
7.4
DIMAND
+0,46%
10.9
OPTIMA
+0,13%
7.81
TITC
+0,72%
19.48
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.388
ΑΒΕ
-1,14%
0.52
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
+0,40%
2.52
ΑΛΦΑ
-1,65%
1.554
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.58
ΑΝΕΚ
-1,44%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,53%
11.4
ΑΣΚΟ
+1,80%
2.26
ΑΣΤΑΚ
-0,54%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,78%
6.45
ΑΤΤ
-1,74%
11.28
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,37%
5.49
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.125
ΒΙΟΤ
0,00%
0.222
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,41%
1.75
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,06%
13.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
-0,56%
10.69
ΔΟΜΙΚ
-0,86%
3.47
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,86%
0.328
ΕΒΡΟΦ
+4,71%
1
ΕΕΕ
+0,75%
25.49
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.84
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.558
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.31
ΕΛΛ
-0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.225
ΕΛΠΕ
0,00%
7.65
ΕΛΣΤΡ
+2,09%
2.93
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.14
ΕΛΧΑ
0,00%
1.872
ΕΝΤΕΡ
-1,60%
6.16
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
+0,73%
9.67
ΕΣΥΜΒ
-1,36%
1.09
ΕΤΕ
+0,55%
6.2
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-2,15%
5.93
ΕΥΡΩΒ
+1,11%
1.6875
ΕΧΑΕ
+0,57%
5.33
ΙΑΤΡ
-0,56%
1.77
ΙΚΤΙΝ
+7,44%
0.462
ΙΛΥΔΑ
+0,75%
1.345
ΙΝΚΑΤ
+0,14%
3.475
ΙΝΛΙΦ
+1,59%
4.47
ΙΝΛΟΤ
+1,81%
0.955
ΙΝΤΕΚ
+0,81%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,78%
6.45
ΙΝΤΕΤ
+5,68%
1.395
ΙΝΤΚΑ
+0,38%
2.66
ΚΑΜΠ
+4,29%
2.43
ΚΑΡΕΛ
+4,00%
312
ΚΕΚΡ
-0,28%
1.76
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
-0,79%
1.25
ΚΟΡΔΕ
+0,74%
0.544
ΚΟΥΑΛ
+2,17%
0.564
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.45
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,35%
9.58
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
-2,86%
1.02
ΛΑΒΙ
+5,25%
0.722
ΛΑΜΔΑ
+1,14%
6.67
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.282
ΛΕΒΠ
0,00%
0.358
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.18
ΛΟΥΛΗ
+1,48%
2.75
ΜΑΘΙΟ
+1,80%
1.13
ΜΕΒΑ
-2,06%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-1,16%
3.41
ΜΕΡΚΟ
+3,14%
46
ΜΙΓ
-1,05%
4.7
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,97%
25
ΜΟΝΤΑ
-2,47%
1.58
ΜΟΤΟ
+1,00%
3.04
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.595
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,00%
3.03
ΜΠΡΙΚ
-0,52%
1.925
ΜΠΤΚ
+6,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,44%
36.18
ΝΑΚΑΣ
-3,31%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
+1,50%
0.338
ΞΥΛΠ
0,00%
0.348
ΟΛΘ
+0,43%
23.1
ΟΛΠ
+1,54%
23.1
ΟΛΥΜΠ
+0,40%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,61%
14.78
ΟΤΕ
+1,15%
13.18
ΟΤΟΕΛ
+0,48%
12.52
ΠΑΙΡ
+4,13%
1.135
ΠΑΠ
-0,90%
2.2
ΠΕΙΡ
+1,07%
3.208
ΠΕΤΡΟ
-0,45%
8.9
ΠΛΑΘ
+1,46%
4.18
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.418
ΠΡΕΜΙΑ
-1,82%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,68%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,68%
4.47
ΡΕΒΟΙΛ
+0,26%
1.935
ΣΑΡ
-0,86%
8.05
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
-0,81%
0.366
ΣΙΔΜΑ
-0,42%
2.35
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.7
ΣΠΙ
-0,65%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+3,48%
15.47
ΤΖΚΑ
+2,78%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,34%
1.776
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
+1,80%
0.396
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+2,80%
0.0735
ΦΡΛΚ
-0,86%
4.05
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-7,19%
0.645

Βίκος: Γιατί αποφάσισε να εισέλθει τώρα στην cola zero

Του Κωστή Χριστοδούλου

H Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, γνωστότερη για τα εμφιαλωμένα νερά και αναψυκτικά Βίκος, ανακοίνωσε το μεσημέρι της Δευτέρας την επέκταση της στην κατηγορία της cola zero, δηλαδή αναψυκτικού χωρίς ζάχαρη.

H Βίκος Cola Zero Sugar, η οποία είναι αποτέλεσμα έρευνας δύο ετών όπως ανέφερε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Sales & Marketing Director της εταιρείας θα ξεκινήσει να τοποθετείτε από αύριο στα ράφια των σούπερ μάρκετ και θα έχει σύντομα παρουσία σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες αλλά και σε μικρά σημεία του λιανεμπορίου.

Η πλέον δυναμική αγορά

Η συγκεκριμένη κατηγορία, την οποία σχεδόν μονοπωλεί η Coca Zero είναι αυτή με την μεγαλύτερη άνοδο τόσο των αναψυκτικών όσο και σε αυτά των τύπου cola.

Συγκεκριμένα το σύνολο της αγοράς των αναψυκτικών παρουσίασε μία αύξηση της τάξης του 4,8% μεταξύ 2016 και 2020 ενώ η κατηγορία των αναψυκτικών cola κινήθηκε το αντίστοιχο διάστημα ακόμη πιο ανοδικά με μία αύξηση της κατηγορίας 8,4%.

Σε ότι αφορά τώρα την υποκατηγορία των Zero Sugar η άνοδος την περίοδο 2016 – 2020 ήταν της τάξης του 57%. Αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον το 30% της κατηγορίας, σχεδόν ένας στους τρεις καταναλωτές που αγοράζουν cola, επιλέγουν Cola zero sugar.

Σύμφωνα με την διοίκηση της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων το νέο προϊόν είναι η πρώτηCola στην Ελλάδα με φυσικό μεταλλικό νερό και η μόνη ελληνική Cola με zero ζάχαρη. Στόχος είναι να βοηθήσει στην δυναμική του σήματος Βίκος στον χώρο των αναψυκτικών.

Συγκεκριμένα από το 2016 έως το 2020 η εταιρεία είχε μία ανάπτυξη της τάξης του 333% σε ότι αφορά σε όγκο στο σύνολο των αναψυκτικών ενώ στην υποκατηγορία των αναψυκτικών Cola η άνοδος ήταν της τάξης του 578% το ίδιο διάστημα.

Σύμφωνα με τον κ. Σεπετά το 2020 ήταν μία δύσκολη χρονιά κυρίως λόγω της μείωσης των τουριστών κάτι που οδήγησε σε μικρή μείωση των πωλήσεων. Για τα επόμενα χρόνια προβλέπει περαιτέρω αύξηση πωλήσεων κυρίως στην κατηγορία των αναψυκτικών με ταυτόχρονη ενδυνάμωση του σήματος Βίκος και την δημιουργία νέων προϊόντων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!