Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Singapore Airlines – Tata Sons: Συγχωνεύουν Air India και Vistara

Η Singapore Airlines και η Tata Sons συγχωνεύουν την Air India και τη Vistara, δημιουργώντας τον κορυφαίο αεροπορικό όμιλο της Ινδίας. Συγκεκριμένα, η Singapore Airlines και η Tata Sons συμφώνησαν να προχωρήσουν στη συγχώνευση της Air India και της Vistara, δημιουργώντας τον κορυφαίο αεροπορικό όμιλο της Ινδίας, με τη Singapore Airlines να επενδύει επίσης 250 εκατομμύρια δολάρια στην Air India στο πλαίσιο της συναλλαγής.

Η Ινδία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη παγκόσμια οικονομία και προβλέπεται να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο έως το 2027.  Είναι επίσης η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο. Η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια αυξάνεται ραγδαία, με την επιβατική κίνηση να αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί τα επόμενα 10 χρόνια, συνεπικουρούμενη από την άνοδο του εισοδήματος και τις συνεχόμενες επενδύσεις στην αεροπορική υποδομή της χώρας. Ωστόσο, η Ινδία παραμένει επίσης υποεξυπηρετούμενη, με χαμηλά κατά κεφαλήν ποσοστά διεθνών αεροπορικών καθισμάτων, γεγονός που υποδηλώνει ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.

Μετά τη συγχώνευση η Singapore Airlines θα διαθέτει μερίδιο 25,1% σε έναν διευρυμένο όμιλο Air India. Σήμερα η Singapore Airlines και η Tata κατέχουν 49% και 51% των μετοχών της Vistara αντίστοιχα. Η Tata έχει την πλήρη κυριότητα της Air India, η οποία περιλαμβάνει τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους Air India Express και AirAsia India. H συγχώνευση αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τον Μάρτιο του 2024, με την επιφύλαξη των κανονιστικών εγκρίσεων.

Η συγχώνευση θα ενισχύσει την παρουσία της Singapore Airlines στην Ινδία και τη στρατηγική της για πολλαπλούς κόμβους.

Ο συνδυασμός της Air India και της Vistara θα επιφέρει σημαντικές συνέργειες. Με τη Vistara να αναγνωρίζεται ευρέως ως ο κορυφαίος αερομεταφορέας πλήρους εξυπηρέτησης της Ινδίας, η Air India θα επωφεληθεί από τις επιχειρησιακές της δυνατότητες, την πελατειακή της βάση, την έντονη εστίαση στην εξυπηρέτηση πελατών και την άριστη ποιότητα των προϊόντων της.

Σήμερα η Air India (συμπεριλαμβανομένης της Air India Express και της AirAsia India) και η Vistara διαθέτουν συνολικά 218 αεροσκάφη ευρείας και στενής ατράκτου, τα οποία εξυπηρετούν 38 διεθνείς και 52 εγχώριους προορισμούς.

Με τη συγχώνευση, η Air India θα είναι ο μοναδικός ινδικός όμιλος αεροπορικών εταιρειών που θα εκτελεί τόσο υπηρεσίες πλήρους εξυπηρέτησης όσο και υπηρεσίες χαμηλού κόστους για επιβάτες. Θα μπορεί να βελτιστοποιήσει το δίκτυο δρομολογίων και τη χρήση των πόρων της, να είναι ευέλικτη και ευκίνητη στην κάλυψη της ζήτησης σε όλα τα τμήματα της αγοράς και να αξιοποιήσει μια μεγαλύτερη βάση καταναλωτών για να ενισχύσει το πρόγραμμα πιστότητας.

Αυτό θα ενισχύσει τη θέση της ως του μεγαλύτερου διεθνούς αερομεταφορέα της Ινδίας και δεύτερου μεγαλύτερου εγχώριου αερομεταφορέα, θα της επιτρέψει να προσφέρει περισσότερες επιλογές και συνδεσιμότητα για τους επιχειρηματικούς ταξιδιώτες και τους επιβάτες αναψυχής και θα της επιτρέψει να ανταγωνιστεί ως κορυφαία παγκόσμια αεροπορική εταιρεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!