Γ.Δ.
1033.44 +0,37%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
-0,81%
3.68
CNLCAP
-1,95%
7.55
DIMAND
+7,06%
13.65
TITC
-0,55%
14.54
ΑΑΑΚ
0,00%
9.5
ΑΑΑΠ
0,00%
6.2
ΑΒΑΞ
+1,08%
0.94
ΑΒΕ
+3,38%
0.55
ΑΔΜΗΕ
-0,31%
1.94
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.585
ΑΛΜΥ
-1,20%
2.465
ΑΛΦΑ
-0,40%
1.255
ΑΝΔΡΟ
+1,54%
6.6
ΑΝΕΚ
-2,73%
0.178
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
+3,82%
6.8
ΑΣΚΟ
+1,38%
2.2
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.6
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.82
ΑΤΤ
+30,00%
0.182
ΑΤΤΙΚΑ
-10,23%
1.975
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.18
ΒΙΟ
+1,33%
4.56
ΒΙΟΚΑ
+3,07%
1.68
ΒΙΟΣΚ
-0,77%
0.645
ΒΙΟΤ
0,00%
0.26
ΒΙΣ
-9,71%
0.186
ΒΟΣΥΣ
+2,80%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,62%
1.255
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,13%
11.94
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.18
ΔΕΗ
+0,33%
7.525
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-2,27%
0.774
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,56%
0.36
ΕΒΡΟΦ
+4,94%
0.808
ΕΕΕ
+0,27%
22.18
ΕΚΤΕΡ
+0,64%
1.57
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,23%
0.41
ΕΛΙΝ
+2,43%
2.11
ΕΛΛ
-0,29%
17.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+6,34%
2.18
ΕΛΠΕ
+0,52%
7.73
ΕΛΣΤΡ
-1,19%
2.5
ΕΛΤΟΝ
-1,32%
2.25
ΕΛΧΑ
+0,23%
1.73
ΕΝΤΕΡ
-0,73%
4.09
ΕΠΙΛΚ
-1,48%
0.133
ΕΠΣΙΛ
+0,87%
6.94
ΕΣΥΜΒ
+4,25%
0.638
ΕΤΕ
-2,56%
4.38
ΕΥΑΠΣ
+0,86%
3.52
ΕΥΔΑΠ
+0,84%
7.2
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.32
ΕΧΑΕ
-1,50%
3.94
ΙΑΤΡ
+1,83%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+1,51%
0.605
ΙΛΥΔΑ
+1,71%
1.19
ΙΝΚΑΤ
+4,00%
1.666
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.368
ΙΝΛΙΦ
+0,53%
3.82
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.635
ΙΝΤΕΚ
+1,11%
3.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
-3,82%
6.3
ΙΝΤΕΤ
+2,43%
1.055
ΙΝΤΚΑ
+5,37%
1.924
ΚΑΜΠ
-0,40%
2.48
ΚΑΡΕΛ
+2,67%
308
ΚΕΚΡ
+4,67%
1.254
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+4,55%
0.92
ΚΟΡΔΕ
-2,55%
0.536
ΚΟΥΑΛ
-2,00%
0.49
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.2
ΚΡΕΚΑ
-1,96%
0.2
ΚΡΙ
-2,52%
6.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
+7,14%
1.2
ΛΑΒΙ
+1,65%
0.43
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
6.3
ΛΑΜΨΑ
0,00%
21.2
ΛΑΝΑΚ
+0,43%
0.944
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
-0,94%
1.05
ΛΟΥΛΗ
+2,40%
2.56
ΛΥΚ
+0,79%
2.54
ΜΑΘΙΟ
+6,92%
0.695
ΜΕΒΑ
-0,73%
2.72
ΜΕΝΤΙ
-0,27%
3.74
ΜΕΡΚΟ
+4,00%
46.8
ΜΙΓ
+4,83%
0.076
ΜΙΝ
+6,38%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,61%
22.76
ΜΟΝΤΑ
-2,32%
0.674
ΜΟΤΟ
0,00%
2.31
ΜΟΥΖΚ
+0,57%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+1,88%
16.81
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,52%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.69
ΜΥΤΙΛ
-0,50%
24
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.36
ΝΑΥΠ
-1,35%
1.095
ΞΥΛΚ
+0,84%
0.24
ΞΥΛΠ
0,00%
0.244
ΟΛΘ
+1,71%
23.8
ΟΛΠ
+0,35%
17.3
ΟΛΥΜΠ
+0,49%
2.07
ΟΠΑΠ
+4,03%
14.46
ΟΤΕ
+0,97%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+1,75%
10.48
ΠΑΙΡ
+1,03%
0.98
ΠΑΠ
+0,82%
2.46
ΠΕΙΡ
-0,86%
1.9
ΠΕΤΡΟ
+1,31%
6.18
ΠΛΑΘ
+0,46%
4.39
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.9
ΠΡΔ
+1,85%
0.55
ΠΡΕΜΙΑ
+6,19%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
-0,96%
3.08
ΡΕΒΟΙΛ
+2,36%
1.3
ΣΑΡ
+1,43%
7.81
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.026
ΣΕΝΤΡ
-0,33%
0.299
ΣΙΔΜΑ
-0,38%
2.59
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.62
ΣΠΙ
+0,65%
0.624
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,07%
18.9
ΤΖΚΑ
+3,23%
1.915
ΤΡΑΣΤΟΡ
+2,86%
1.08
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.236
ΦΙΕΡ
0,00%
0.42
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+12,12%
0.111
ΦΡΛΚ
+1,40%
3.63
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-0,95%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Singapore Airlines – Tata Sons: Συγχωνεύουν Air India και Vistara

Η Singapore Airlines και η Tata Sons συγχωνεύουν την Air India και τη Vistara, δημιουργώντας τον κορυφαίο αεροπορικό όμιλο της Ινδίας. Συγκεκριμένα, η Singapore Airlines και η Tata Sons συμφώνησαν να προχωρήσουν στη συγχώνευση της Air India και της Vistara, δημιουργώντας τον κορυφαίο αεροπορικό όμιλο της Ινδίας, με τη Singapore Airlines να επενδύει επίσης 250 εκατομμύρια δολάρια στην Air India στο πλαίσιο της συναλλαγής.

Η Ινδία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη παγκόσμια οικονομία και προβλέπεται να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο έως το 2027.  Είναι επίσης η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο. Η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια αυξάνεται ραγδαία, με την επιβατική κίνηση να αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί τα επόμενα 10 χρόνια, συνεπικουρούμενη από την άνοδο του εισοδήματος και τις συνεχόμενες επενδύσεις στην αεροπορική υποδομή της χώρας. Ωστόσο, η Ινδία παραμένει επίσης υποεξυπηρετούμενη, με χαμηλά κατά κεφαλήν ποσοστά διεθνών αεροπορικών καθισμάτων, γεγονός που υποδηλώνει ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.

Μετά τη συγχώνευση η Singapore Airlines θα διαθέτει μερίδιο 25,1% σε έναν διευρυμένο όμιλο Air India. Σήμερα η Singapore Airlines και η Tata κατέχουν 49% και 51% των μετοχών της Vistara αντίστοιχα. Η Tata έχει την πλήρη κυριότητα της Air India, η οποία περιλαμβάνει τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους Air India Express και AirAsia India. H συγχώνευση αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τον Μάρτιο του 2024, με την επιφύλαξη των κανονιστικών εγκρίσεων.

Η συγχώνευση θα ενισχύσει την παρουσία της Singapore Airlines στην Ινδία και τη στρατηγική της για πολλαπλούς κόμβους.

Ο συνδυασμός της Air India και της Vistara θα επιφέρει σημαντικές συνέργειες. Με τη Vistara να αναγνωρίζεται ευρέως ως ο κορυφαίος αερομεταφορέας πλήρους εξυπηρέτησης της Ινδίας, η Air India θα επωφεληθεί από τις επιχειρησιακές της δυνατότητες, την πελατειακή της βάση, την έντονη εστίαση στην εξυπηρέτηση πελατών και την άριστη ποιότητα των προϊόντων της.

Σήμερα η Air India (συμπεριλαμβανομένης της Air India Express και της AirAsia India) και η Vistara διαθέτουν συνολικά 218 αεροσκάφη ευρείας και στενής ατράκτου, τα οποία εξυπηρετούν 38 διεθνείς και 52 εγχώριους προορισμούς.

Με τη συγχώνευση, η Air India θα είναι ο μοναδικός ινδικός όμιλος αεροπορικών εταιρειών που θα εκτελεί τόσο υπηρεσίες πλήρους εξυπηρέτησης όσο και υπηρεσίες χαμηλού κόστους για επιβάτες. Θα μπορεί να βελτιστοποιήσει το δίκτυο δρομολογίων και τη χρήση των πόρων της, να είναι ευέλικτη και ευκίνητη στην κάλυψη της ζήτησης σε όλα τα τμήματα της αγοράς και να αξιοποιήσει μια μεγαλύτερη βάση καταναλωτών για να ενισχύσει το πρόγραμμα πιστότητας.

Αυτό θα ενισχύσει τη θέση της ως του μεγαλύτερου διεθνούς αερομεταφορέα της Ινδίας και δεύτερου μεγαλύτερου εγχώριου αερομεταφορέα, θα της επιτρέψει να προσφέρει περισσότερες επιλογές και συνδεσιμότητα για τους επιχειρηματικούς ταξιδιώτες και τους επιβάτες αναψυχής και θα της επιτρέψει να ανταγωνιστεί ως κορυφαία παγκόσμια αεροπορική εταιρεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!