Γ.Δ.
1015.48 +1,14%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+3,95%
3.68
CNLCAP
0,00%
7.7
DIMAND
0,00%
14
TITC
+1,69%
14.44
ΑΑΑΚ
0,00%
9.5
ΑΑΑΠ
0,00%
5.8
ΑΒΑΞ
-0,11%
0.909
ΑΒΕ
0,00%
0.536
ΑΔΜΗΕ
+3,39%
1.95
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+0,49%
2.07
ΑΛΦΑ
+1,01%
1.2
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΝΕΚ
0,00%
0.19
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
+2,23%
6.43
ΑΣΚΟ
+0,47%
2.16
ΑΣΤΑΚ
-3,05%
7.62
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+2,17%
4.7
ΑΤΤ
+2,31%
0.1508
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.38
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.18
ΒΙΟ
+5,02%
4.6
ΒΙΟΚΑ
+1,88%
1.63
ΒΙΟΣΚ
-0,29%
0.694
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.31
ΒΙΣΔ
0,00%
0.7
ΒΟΣΥΣ
+5,77%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+4,17%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,49%
12.26
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.2
ΔΕΗ
+0,35%
7.27
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+3,24%
0.828
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,59%
0.339
ΕΒΡΟΦ
-4,75%
0.802
ΕΕΕ
+1,14%
22.24
ΕΚΤΕΡ
+4,92%
1.6
ΕΛΒΕ
-0,82%
4.82
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-1,91%
0.41
ΕΛΙΝ
+0,52%
1.92
ΕΛΛ
0,00%
17
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,23%
2.185
ΕΛΠΕ
+2,97%
7.62
ΕΛΣΤΡ
+5,68%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΧΑ
+1,72%
1.77
ΕΝΤΕΡ
-0,77%
3.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.135
ΕΠΣΙΛ
+1,81%
6.74
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.63
ΕΤΕ
-0,02%
4.315
ΕΥΑΠΣ
+0,56%
3.58
ΕΥΔΑΠ
+2,04%
6.99
ΕΥΡΩΒ
+1,45%
1.191
ΕΧΑΕ
0,00%
3.82
ΙΑΤΡ
-0,30%
1.68
ΙΚΤΙΝ
+1,25%
0.568
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.16
ΙΝΚΑΤ
-2,23%
1.58
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.368
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.86
ΙΝΛΟΤ
-1,54%
0.64
ΙΝΤΕΚ
0,00%
3.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,54%
6.6
ΙΝΤΕΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΚΑ
-0,65%
1.838
ΚΑΜΠ
-1,59%
2.48
ΚΑΡΕΛ
0,00%
312
ΚΕΚΡ
-2,64%
1.252
ΚΕΠΕΝ
-4,35%
2.2
ΚΛΜ
+2,99%
0.69
ΚΟΡΔΕ
+1,03%
0.49
ΚΟΥΑΛ
-0,61%
0.489
ΚΟΥΕΣ
+0,96%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.216
ΚΡΙ
-2,86%
6.12
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
+1,78%
1.145
ΛΑΒΙ
+0,22%
0.456
ΛΑΜΔΑ
-0,41%
6.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
+0,43%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.226
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.065
ΛΟΥΛΗ
+3,73%
2.5
ΛΥΚ
-2,69%
2.53
ΜΑΘΙΟ
-2,01%
0.73
ΜΕΒΑ
0,00%
2.74
ΜΕΝΤΙ
-0,28%
3.59
ΜΕΡΚΟ
+1,70%
47.8
ΜΙΓ
+8,67%
0.0489
ΜΙΝ
+8,44%
0.488
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,99%
22.54
ΜΟΝΤΑ
+2,87%
0.716
ΜΟΤΟ
+0,43%
2.33
ΜΟΥΖΚ
-0,29%
0.692
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
16.77
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,45%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+2,94%
23.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.3
ΝΑΥΠ
0,00%
1.12
ΞΥΛΚ
+1,35%
0.225
ΞΥΛΠ
+15,38%
0.24
ΟΛΘ
+0,42%
24
ΟΛΠ
+1,28%
17.44
ΟΛΥΜΠ
-2,78%
2.1
ΟΠΑΠ
+1,04%
13.6
ΟΤΕ
+2,74%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,19%
10.28
ΠΑΙΡ
+0,67%
0.906
ΠΑΠ
+0,40%
2.49
ΠΕΙΡ
+0,25%
1.82
ΠΕΤΡΟ
-0,33%
6.1
ΠΛΑΘ
+1,50%
4.395
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.59
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.095
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
-0,69%
2.88
ΡΕΒΟΙΛ
+2,78%
1.295
ΣΑΡ
-0,67%
7.45
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.18
ΣΑΤΟΚ
-5,77%
0.0245
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.304
ΣΙΔΜΑ
+5,93%
2.5
ΣΠΕΙΣ
-0,95%
6.26
ΣΠΙ
-0,63%
0.632
ΣΠΥΡ
+5,26%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-1,07%
20.28
ΤΖΚΑ
-0,79%
1.88
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.03
ΥΑΛΚΟ
+7,27%
0.236
ΦΙΕΡ
+2,28%
0.448
ΦΛΕΞΟ
+4,35%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+6,00%
0.106
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+6,00%
0.53
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Motor Oil: Γιατί επέλεξε τη Salesforce για την ψηφιακή του στρατηγική

Τη Salesforce, τον παγκόσμιο ηγέτη στο CRM, επέλεξε ο Όμιλος Motor Oil για την υποστήριξη της ψηφιακής του στρατηγικής στις θυγατρικές Coral (κάτοχος άδειας σήματος Shell σε Ελλάδα, Κύπρο και Νοτιοανατολική Ευρώπη) και nrg, τις δύο κορυφαίες εταιρείες πετρελαιοειδών και ενέργειας, αντίστοιχα.

Η cloud πλατφόρμα Customer 360 της Salesforce, που υποστηρίζεται από ένα συγκεκριμένο μοντέλο δεδομένων για τον κλάδο, θα ενισχύσει τον Όμιλο Motor Oil μέσω ενός ενοποιημένου καναλιού, προσβάσιμου από οποιαδήποτε κατάλληλη συσκευή, καλύπτοντας τις λειτουργίες Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης, back, front και middle office και δίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα 360 μοιρών για κάθε ξεχωριστό πελάτη των εταιρειών.

Επιπρόσθετα, οπως αναφέρει η εισηγμένη, το Marketing Cloud της Salesforce θα υποστηρίζει τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης και τα προγράμματα πιστότητας της Motor Oil, ενώ οι εφαρμογές της πλατφόρμας θα επιτρέψουν στον Όμιλο να ενισχύσει τη διακυβέρνηση και κανονιστική του συμμόρφωση.

Οι λύσεις της Salesforce θα συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των αναγκών κάθε πελάτη της Motor Oil, μέσω της ανάκτησης πληροφοριών και δεδομένων από διάφορα συστήματα και τμήματα, οδηγώντας στην ενίσχυση της ψηφιακής στρατηγικής του Ομίλου. Με αυτόν τον τρόπο, ο Όμιλος μπορεί τόσο να αυξήσει την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών πωλήσεων, όσο και να οδηγήσει σε καλύτερα στοχευμένες καμπάνιες επικοινωνίας με τους πελάτες μέσα από πολλαπλά κανάλια. Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας είναι το Κέντρο Συνδρομών, ο μηχανισμός που δημιουργήθηκε για τη διαχείριση συναινέσεων των πελατών. Μέσω του Κέντρου Συνδρομών οι εταιρείες μπορούν να παρακολουθούν τις προτιμήσεις των πελατών σχετικά με τα κανάλια που επιθυμούν να χρησιμοποιούν για την επικοινωνία, με αποτέλεσμα να ενδυναμώνεται η σχέση τους με αυτούς.

Με την ψηφιοποίηση και χρήση τεχνολογιών αιχμής, ο Όμιλος επιθυμεί να υποστηρίξει τους πυλώνες Βιωσιμότητας & Καινοτομίας, Ψηφιακού Εργασιακού Περιβάλλοντος & Λειτουργιών και Εκσυγχρονισμού Data Center (Data Center Modernization). Πρωταρχικός στόχος του Ομίλου Motor Oil είναι η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των οικιακών και εμπορικών καταναλωτών μέσω παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προγραμμάτων που καλύπτουν όλες τις ενεργειακές τους ανάγκες. H Salesforce υποστηρίζει την προσπάθεια του Ομίλου στη διαδικασία δημιουργίας ενός Κέντρου Αριστείας (CoE). Στόχος είναι να συνδράμει τον Όμιλο στην υλοποίηση ενός κέντρου καινοτομίας για την περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και τη βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων του.

Τι είπε ο Δ/ντής Νέων Τεχνολογιών & Retail του Ομίλου Motor Oil, Ιάσων Ορφανίδης

Ο κ. Ιάσων Ορφανίδης, Δ/ντής Νέων Τεχνολογιών & Retail του Ομίλου Motor Oil σημειώνει: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τη Salesforce, κάνοντας το επόμενο βήμα στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού μας. Φιλοδοξούμε να ηγηθούμε της ενεργειακής μετάβασης και να ενισχύσουμε τις ψηφιακές εμπειρίες που παρέχουμε στους πελάτες μας. Η συνεργασία με ηγέτες στην τεχνολογία, όπως η Salesforce, θα μας επιτρέψει να παραμείνουμε η πρώτη επιλογή των πελατών μας. Πρωτοπορούμε εδώ και 50 χρόνια και στοχεύουμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε. Μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των πελατών. Η νέα προσέγγιση 360 μοιρών και το Κέντρο Αριστείας μας (CoE), με την υποστήριξη της Salesforce, θα ενισχύσουν τις καθημερινές μας λειτουργίες, επιτρέποντάς μας να επιτύχουμε τις δεσμεύσεις μας για βιωσιμότητα».

«Ο Όμιλος Motor Oil ενισχύει τη θέση του στον ψηφιακό κόσμο με όραμα την ανάπτυξη μιας στρατηγικής επικεντρωμένης στον πελάτη», δήλωσε ο Michael O’ Grady, Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας της Salesforce. «Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με τον Όμιλο Motor Oil, ως αξιόπιστος σύμβουλος στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού του, βοηθώντας τον να δημιουργεί περισσότερη αξία και να χτίζει ισχυρότερες σχέσεις με κάθε πελάτη ξεχωριστά».

Διακρίνονται από αριστερά, οι κ.κ. Alexander Arnold, SVP Energy Cloud Source, Salesforce - Ιάσων Ορφανίδης, Διευθυντής Νέων Τεχνολογιών & Retail, Motor Oil - Αναστάσιος Λωσταράκος, Γενικός Διευθυντής nrg. Φωτογράφος: Κάλλια Ελευθεριάδου@ ΔΤ
Διακρίνονται από αριστερά, οι κ.κ. Alexander Arnold, SVP Energy Cloud Source, Salesforce – Ιάσων Ορφανίδης, Διευθυντής Νέων Τεχνολογιών & Retail, Motor Oil – Αναστάσιος Λωσταράκος, Γενικός Διευθυντής nrg. Φωτογράφος: Κάλλια Ελευθεριάδου@ ΔΤ

Το σχέδιο ψηφιοποίησης του Ομίλου Motor Oil περιλαμβάνει πολυάριθμες πρωτοβουλίες, ενσωματώνοντας πολλές διαφορετικές τεχνολογίες (Τεχνητή Νοημοσύνη, Διαδίκτυο των Πραγμάτων, κλπ.), με στόχο την αποτελεσματικότερη και πιο βιώσιμη λειτουργία της εταιρείας.

Η τεχνολογία της Salesforce θα βοηθήσει τον Όμιλο να παρέχει νέες εξατομικευμένες υπηρεσίες με επίκεντρο τον πελάτη και να επιτύχει την ψηφιακή του ανάπτυξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!