Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Xiaomi: Εμπορικός στόχος πωλήσεων τα 10.000.000 οχήματα ετησίως

Τον Μάρτιο του 2021, η Xiaomi ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εξελίξει και να κατασκευάσει το δικό της αυτοκίνητο, ακολουθώντας το αντίστοιχο παράδειγμα των Apple και Sony.

Έξι μήνες αργότερα, τον περσινό Σεπτέμβριο, τα στελέχη της κινεζικής εταιρείας ανήγγειλαν την ίδρυση της Xiaomi Automobile η οποία χρηματοδοτήθηκε με το ποσό των 1,39 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να σχεδιάσει και να εξελίξει το πρώτο της αυτοκίνητο το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, προφανώς.

Έκτοτε, η κινεζική εταιρεία ξεκίνησε τη διαδικασία δημιουργίας τού αυτοκινήτου και έναν χρόνο αργότερα, δηλαδή τον εφετινό Σεπτέμβριο, εκπρόσωπός της ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η κατασκευή του πρώτου πρωτότυπου οχήματος.

Παρότι ακόμα δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες γι’ αυτό, ο κ. Lei Jun, ο ιδρυτής της Xiaomi, ανακοίνωσε τον εμπορικό στόχο πωλήσεων γι’ αυτό, όπως και για άλλα νέα μοντέλα που θα δημιουργηθούν στο μέλλον. Αυτός είναι τα 10.000.000 οχήματα ετησίως!

Συγκεκριμένα, ο κ. Jun έγραψε σχετικά στον λογαριασμό του στο Twitter: «Το ελάχιστο κατώφλι για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων έχει μειωθεί δραματικά σε σύγκριση με αυτό για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Υπάρχει η δυνατότητα παραγωγής 30.000 αρθρωτών εξαρτημάτων και το κόστος των μπαταριών μειώθηκε κατά 80% τα τελευταία δέκα χρόνια (με τουλάχιστον κατά 50% περισσότερο περιθώριο μείωσής του στο μέλλον).

«Γι’ αυτούς τους λόγους, νομίζω ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια μορφή ηλεκτρονικών καταναλωτικών ειδών, όπου στον πυρήνα τους θα έχουν τη νοημοσύνη, το λογισμικό και την εμπειρία χρήστη.

Η ουσία της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μετεξελιχθεί από τη μηχανολογία στα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, όπου το μερίδιο αγοράς είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένο μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών του συγκεκριμένου κλάδου. Με άλλα λόγια, ο μόνος τρόπος για να πετύχουμε είναι να είμαστε μία από αυτές και να πουλάμε περισσότερα από 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως. Ο ανταγωνισμός θα είναι βάναυσος».

Βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχει ανακοινώσει η Xiaomi, το πρώτο μοντέλο της θα παρουσιαστεί το 2024. Θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, τόσο με πλατφόρμα 400 Volt όσο και με 800 Volt. Αντιστοίχως, θα έχει μπαταρίες είτε της BYD είτε της CATL.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!