Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Xiaomi: Εμπορικός στόχος πωλήσεων τα 10.000.000 οχήματα ετησίως

Τον Μάρτιο του 2021, η Xiaomi ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εξελίξει και να κατασκευάσει το δικό της αυτοκίνητο, ακολουθώντας το αντίστοιχο παράδειγμα των Apple και Sony.

Έξι μήνες αργότερα, τον περσινό Σεπτέμβριο, τα στελέχη της κινεζικής εταιρείας ανήγγειλαν την ίδρυση της Xiaomi Automobile η οποία χρηματοδοτήθηκε με το ποσό των 1,39 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να σχεδιάσει και να εξελίξει το πρώτο της αυτοκίνητο το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, προφανώς.

Έκτοτε, η κινεζική εταιρεία ξεκίνησε τη διαδικασία δημιουργίας τού αυτοκινήτου και έναν χρόνο αργότερα, δηλαδή τον εφετινό Σεπτέμβριο, εκπρόσωπός της ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η κατασκευή του πρώτου πρωτότυπου οχήματος.

Παρότι ακόμα δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες γι’ αυτό, ο κ. Lei Jun, ο ιδρυτής της Xiaomi, ανακοίνωσε τον εμπορικό στόχο πωλήσεων γι’ αυτό, όπως και για άλλα νέα μοντέλα που θα δημιουργηθούν στο μέλλον. Αυτός είναι τα 10.000.000 οχήματα ετησίως!

Συγκεκριμένα, ο κ. Jun έγραψε σχετικά στον λογαριασμό του στο Twitter: «Το ελάχιστο κατώφλι για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων έχει μειωθεί δραματικά σε σύγκριση με αυτό για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Υπάρχει η δυνατότητα παραγωγής 30.000 αρθρωτών εξαρτημάτων και το κόστος των μπαταριών μειώθηκε κατά 80% τα τελευταία δέκα χρόνια (με τουλάχιστον κατά 50% περισσότερο περιθώριο μείωσής του στο μέλλον).

«Γι’ αυτούς τους λόγους, νομίζω ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια μορφή ηλεκτρονικών καταναλωτικών ειδών, όπου στον πυρήνα τους θα έχουν τη νοημοσύνη, το λογισμικό και την εμπειρία χρήστη.

Η ουσία της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μετεξελιχθεί από τη μηχανολογία στα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, όπου το μερίδιο αγοράς είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένο μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών του συγκεκριμένου κλάδου. Με άλλα λόγια, ο μόνος τρόπος για να πετύχουμε είναι να είμαστε μία από αυτές και να πουλάμε περισσότερα από 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως. Ο ανταγωνισμός θα είναι βάναυσος».

Βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχει ανακοινώσει η Xiaomi, το πρώτο μοντέλο της θα παρουσιαστεί το 2024. Θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, τόσο με πλατφόρμα 400 Volt όσο και με 800 Volt. Αντιστοίχως, θα έχει μπαταρίες είτε της BYD είτε της CATL.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!