Γ.Δ.
1451.24 +0,17%
ACAG
-0,67%
5.95
CENER
-2,43%
9.22
CNLCAP
0,00%
7.55
DIMAND
-0,48%
8.22
NOVAL
+0,73%
2.77
OPTIMA
-0,50%
11.96
TITC
+0,16%
30.5
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
+0,55%
1.468
ΑΒΕ
0,00%
0.468
ΑΔΜΗΕ
+0,93%
2.16
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.735
ΑΛΜΥ
+0,36%
2.76
ΑΛΦΑ
+1,22%
1.618
ΑΝΔΡΟ
+0,61%
6.64
ΑΡΑΙΓ
+0,86%
11.68
ΑΣΚΟ
-1,87%
2.62
ΑΣΤΑΚ
-1,71%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.42
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,12%
6.26
ΒΙΟΚΑ
-1,58%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,75%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
+0,83%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,67%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,33%
16.72
ΔΑΑ
-0,54%
8.154
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
+0,09%
11.11
ΔΟΜΙΚ
+0,91%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-0,63%
1.57
ΕΕΕ
+1,52%
32.08
ΕΚΤΕΡ
+3,06%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.36
ΕΛΛ
-1,43%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,21%
2.405
ΕΛΠΕ
+1,28%
8.325
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-2,71%
1.722
ΕΛΧΑ
+2,61%
1.89
ΕΝΤΕΡ
-0,38%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+4,55%
1.38
ΕΤΕ
-1,40%
8.176
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,22%
2.157
ΕΧΑΕ
+1,71%
5.07
ΙΑΤΡ
+7,92%
1.635
ΙΚΤΙΝ
-6,55%
0.371
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.695
ΙΝΚΑΤ
-1,17%
5.05
ΙΝΛΙΦ
-1,03%
4.8
ΙΝΛΟΤ
+0,53%
1.128
ΙΝΤΕΚ
+1,70%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,44%
4.6
ΙΝΤΕΤ
-1,21%
1.22
ΙΝΤΚΑ
-2,93%
3.48
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-3,52%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,53%
1.61
ΚΟΡΔΕ
-1,56%
0.506
ΚΟΥΑΛ
+12,28%
1.28
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,46%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.22
ΛΑΒΙ
-1,31%
0.907
ΛΑΜΔΑ
-0,30%
6.65
ΛΑΜΨΑ
+1,10%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.955
ΛΕΒΚ
0,00%
0.308
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,74%
1.37
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-0,64%
0.928
ΜΕΒΑ
-2,76%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-1,03%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,66%
3.785
ΜΙΝ
-1,20%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,55%
25.36
ΜΟΝΤΑ
-1,69%
3.49
ΜΟΤΟ
+2,13%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-2,01%
26.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
-4,57%
1.88
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.98
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
-0,46%
21.6
ΟΛΠ
-0,19%
25.6
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.56
ΟΠΑΠ
-0,07%
14.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,54%
0.93
ΟΤΕ
-0,07%
13.72
ΟΤΟΕΛ
+0,35%
11.6
ΠΑΙΡ
-1,80%
1.09
ΠΑΠ
-1,20%
2.47
ΠΕΙΡ
+1,06%
3.82
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15
ΠΡΔ
+9,57%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,47%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
-0,60%
1.66
ΣΑΡ
-0,72%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,40%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.84
ΣΠΕΙΣ
-0,29%
6.8
ΣΠΙ
+2,06%
0.694
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,91%
18.92
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.704
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,84%
0.24
ΦΡΛΚ
-0,87%
3.995
ΧΑΙΔΕ
+0,77%
0.655

Xiaomi: Εμπορικός στόχος πωλήσεων τα 10.000.000 οχήματα ετησίως

Τον Μάρτιο του 2021, η Xiaomi ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εξελίξει και να κατασκευάσει το δικό της αυτοκίνητο, ακολουθώντας το αντίστοιχο παράδειγμα των Apple και Sony.

Έξι μήνες αργότερα, τον περσινό Σεπτέμβριο, τα στελέχη της κινεζικής εταιρείας ανήγγειλαν την ίδρυση της Xiaomi Automobile η οποία χρηματοδοτήθηκε με το ποσό των 1,39 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να σχεδιάσει και να εξελίξει το πρώτο της αυτοκίνητο το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, προφανώς.

Έκτοτε, η κινεζική εταιρεία ξεκίνησε τη διαδικασία δημιουργίας τού αυτοκινήτου και έναν χρόνο αργότερα, δηλαδή τον εφετινό Σεπτέμβριο, εκπρόσωπός της ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η κατασκευή του πρώτου πρωτότυπου οχήματος.

Παρότι ακόμα δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες γι’ αυτό, ο κ. Lei Jun, ο ιδρυτής της Xiaomi, ανακοίνωσε τον εμπορικό στόχο πωλήσεων γι’ αυτό, όπως και για άλλα νέα μοντέλα που θα δημιουργηθούν στο μέλλον. Αυτός είναι τα 10.000.000 οχήματα ετησίως!

Συγκεκριμένα, ο κ. Jun έγραψε σχετικά στον λογαριασμό του στο Twitter: «Το ελάχιστο κατώφλι για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων έχει μειωθεί δραματικά σε σύγκριση με αυτό για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Υπάρχει η δυνατότητα παραγωγής 30.000 αρθρωτών εξαρτημάτων και το κόστος των μπαταριών μειώθηκε κατά 80% τα τελευταία δέκα χρόνια (με τουλάχιστον κατά 50% περισσότερο περιθώριο μείωσής του στο μέλλον).

«Γι’ αυτούς τους λόγους, νομίζω ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια μορφή ηλεκτρονικών καταναλωτικών ειδών, όπου στον πυρήνα τους θα έχουν τη νοημοσύνη, το λογισμικό και την εμπειρία χρήστη.

Η ουσία της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μετεξελιχθεί από τη μηχανολογία στα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, όπου το μερίδιο αγοράς είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένο μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών του συγκεκριμένου κλάδου. Με άλλα λόγια, ο μόνος τρόπος για να πετύχουμε είναι να είμαστε μία από αυτές και να πουλάμε περισσότερα από 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως. Ο ανταγωνισμός θα είναι βάναυσος».

Βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχει ανακοινώσει η Xiaomi, το πρώτο μοντέλο της θα παρουσιαστεί το 2024. Θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, τόσο με πλατφόρμα 400 Volt όσο και με 800 Volt. Αντιστοίχως, θα έχει μπαταρίες είτε της BYD είτε της CATL.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!