Γ.Δ.
1435.19 0,00%
ACAG
0,00%
6.56
CENER
0,00%
7.52
CNLCAP
0,00%
7.9
DIMAND
0,00%
9.61
OPTIMA
0,00%
10.28
TITC
0,00%
28.1
ΑΑΑΚ
0,00%
6.95
ΑΒΑΞ
0,00%
1.46
ΑΒΕ
0,00%
0.467
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.2
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.64
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.55
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.26
ΔΑΑ
0,00%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.3
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.68
ΕΕΕ
0,00%
29.46
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.56
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.54
ΕΛΠΕ
0,00%
8.265
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.46
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.844
ΕΛΧΑ
0,00%
1.904
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.23
ΕΤΕ
0,00%
7.56
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.73
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.99
ΕΧΑΕ
0,00%
5.09
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.438
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.555
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.965
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.8
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.126
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.585
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.51
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.37
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.4
ΛΑΒΙ
0,00%
0.83
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.985
ΜΙΝ
0,00%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.6
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.06
ΜΟΤΟ
0,00%
2.98
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
37.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
0,00%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
0,00%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.883
ΟΤΕ
0,00%
14.22
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
3.921
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.54
ΠΛΑΘ
0,00%
3.995
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.585
ΣΑΡ
0,00%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.98
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.94
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.1
ΤΖΚΑ
0,00%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.314
ΦΡΛΚ
0,00%
4.135
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.7

Goldair: O απολογισμός του 2022 και τα νέα πλάνα ανάπτυξης

Έναν απολογισμό για τα πεπραγμένα του 2022 έκανε ο Όμιλος Goldair, παράλληλα αναφέρθηκε και στα νέα πλάνα ανάπτυξης που σχεδιάζει να ακολουθήσει το νέο έτος.

«Το 2022 ήταν ομολογουμένως μια χρονιά ανάπτυξης αλλά και προκλήσεων για τον όμιλο της Goldair, που με αποτελεσματικότητα και ταχεία επιχειρηματική ανταπόκριση στο διαμορφούμενο οικονομικό περιβάλλον  συντήρησε δυναμικά όσα έχουν επιτευχθεί μέχρι σήμερα, αναπτύσσοντας νέες στρατηγικές συνεργασίες, προχωρώντας σε σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους που  δραστηριοποιούνται οι εταιρείες του Ομίλου» αναφέρει σχετική ανακοίνωση που εξειδικεύει ανά κλάδο τα όσα συνέβησαν.

Ανάκτηση των επιπέδων του 2019 στο handling στην Ελλάδα

Όπως αναφέρεται, “για την Goldair Handling, το 2022 παρουσίασε μεικτή εικόνα ανάκτησης των πτήσεων, όσον αφορά τις 4 αγορές που δραστηριοποιείται (Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Ελβετία). Η Ελληνική αγορά ενισχύθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια του 2ου εξαμήνου, όπου σε αρκετούς προορισμούς η ζήτηση ξεπέρασε τα επίπεδα ρεκόρ του 2019, ενώ μεσοσταθμικά, η εταιρεία ανέκτησε το 91% των πτήσεων, καταγράφοντας ωστόσο, σημαντική αύξηση (33%) σε σχέση με το 2021.

Στη Βουλγαρία παρατηρήθηκε μικρότερη ανάκτηση πτήσεων σε σχέση με το 2019 ( -32%) ενώ οι 2 εποχικοί προορισμοί της Μαύρης Θάλασσας (Μπουργκάς, Βάρνα) επηρεάστηκαν περαιτέρω αρνητικά, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Συνολικά η κίνηση παρουσίασε αύξηση (47%) σε σχέση με το 2021.Αντίστοιχη εικόνα και για την Κύπρο, με ανάκτηση πτήσεων (59%) σε σχέση με το 2021, ωστόσο, συνολικά οι δύο προορισμοί του νησιού (Λάρνακα, Πάφος) ανέκαμψαν στο 70% του 2019, εμφανώς επηρεασμένοι από την ζήτηση της ρωσικής αγοράς. Στη Ζυρίχη, η εξυπηρέτηση των επιβατών ΑμεΑ, επανήλθε στα επίπεδα του 2019, κυρίως κατά το 2ο εξάμηνο του έτους.”

Εξελίξεις στο ΔΑΑ κι επενδύσεις

Με βάση τα όσα αναφέρει ο Όμιλος, “το 2022 η εταιρεία πέτυχε την ανανέωση της άδειας λειτουργίας της στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλο» για τα επόμενα 7 έτη, κατόπιν διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας, όσον αφορά τις κατηγορίες εξυπηρέτησης αεροσκαφών στην πίστα, διαχείριση αποσκευών, διαχείριση εμπορευμάτων & ταχυδρομείου καθώς και εξυπηρέτησης επιβατών ΑμεΑ.

Κατόπιν τούτου, η Goldair Handling έχει ενεργοποιήσει το επενδυτικό της πλάνο αναφορικά με την ανανέωση του στόλου της, με έμφαση στην πράσινη ενέργεια, η οποία θα επεκταθεί σταδιακά και στα περιφερειακά αεροδρόμια, ενώ πρόσφατα ολοκληρώθηκε και λειτουργεί το νέο lounge διακεκριμένων επιβατών στον 1ο όροφο της περιοχής Extra Schengen στο Δ.Α.Α.  «Ελ. Βενιζέλος».

Τέλος, σύμφωνα με το αναπτυξιακό της πλάνο, προέβη στην ίδρυση της Goldair India και σε συνεργασία με την Ινδική εταιρεία LAS Ground Force, ιδρύεται η Goldair-LAS η οποία, κατόπιν διαγωνιστικών διαδικασιών,  ξεκίνησε την δραστηριότητά της σε 2 αεροδρόμια, την Bagdogra & την Udaipur, ενώ ήδη συμμετέχει και σε άλλους διαγωνισμούς για την διεύρυνση του δικτύου της στην Ινδία.

Βιωσιμότητα

Με βάση την ανακοίνωση, “η Goldair ΑΕ παραμένοντας πιστή στην στόχευση της σταθερής και βιώσιμης ανάπτυξης, κατάφερε για μια ακόμα χρονιά να αυξήσει περαιτέρω το πελατολόγιο της σε ότι αφορά την αντιπροσώπευση αεροπορικών εταιρειών, με την υπογραφή νέων συμβολαίων συνεργασίας.

Η φετινή χρονιά θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για την ιστορία της εταιρείας καθώς ξεκίνησε να αντιπροσωπεύει αεροπορικές εταιρείες εκτός από την Ελλάδα και στην αγορά της Κύπρου. Η εταιρεία συνεχίζει να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και στους δυο κλάδους στους οποίους δραστηριοποιείται, (επιβάτες και εμπορεύματα), με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της με επίκεντρο πάντα το άριστα εξειδικευμένο προσωπικό της.”

Ο τουριστικός κλάδος και οι μεταφορές

Ιδιαιτέρως θετικές, με βάση την ανακοίνωση, ¨”ήταν και οι επιδόσεις του νέου τουριστικού γραφείου του Ομίλου, της Travellair, η οποία μέσα στο 2022 αύξησε σημαντικά τον κύκλο εργασιών της, δραστηριοποιούμενη κυρίως στο κομμάτι των VIP υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης μεγάλων εταιρικών πελατών. Η εταιρεία έκλεισε έτσι τον πρώτο ολοκληρωμένο οικονομικό της κύκλο με θετικό αποτέλεσμα, δημιουργώντας κλίμα αισιοδοξίας για της επόμενες χρονιές και την μετέπειτα πορεία της.

Στον τομέα των υπηρεσιών μεταφοράς  & logistics  η  Goldair Cargo πέτυχε το 2022 αύξηση του αριθμού των αποστολών που διακίνησε και  αύξηση του συνολικού όγκου φορτίων που διαχειρίστηκε, παρόλο την μειωμένη διαθεσιμότητα σε μεταφορικά μέσα λόγω της πανδημίας, του πολέμου στην Ουκρανία  αλλά και της μεγάλης έλλειψης οδηγών που μαστίζει την Ευρώπη.”

Επέκταση δράσεων

Η εταιρία το 2022, όπως αναφέρεται,  κατάφερε να διατηρήσει την κερδοφορία της παρόλη την μεγάλη αύξηση του κόστους καυσίμων και ενέργειας, εφαρμόζοντας λιτή διαχείριση, αξιοποιώντας  εργαλεία όπως  η ψηφιοποίηση και ηλεκτρονικές πωλήσεις,  με βασικό γνώμονα την διατήρηση υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και την απρόσκοπτη λειτουργία της εφοδιαστικής  αλυσίδας.

Για το 2023 η επέκταση της εταιρίας  σε νέους αποθηκευτικούς χώρους έχει δρομολογηθεί  με την έναρξη λειτουργίας της νέας αποθήκης διαχείρισης  φορτίων στην ΒΙ.ΠΕ. Ηράκλειου Κρήτης έκτασης 4.000 τμ καθώς και την έναρξη κατασκευής νέων στεγασμένων αποθηκευτικών χώρων στην περιοχή του Ασπροπύργου  συνολικής επιφάνειας 14.000 τμ.

Στον τομέα σιδηροδρομικών μεταφορών η εταιρία Rail CL-Goldair,  επέδειξε  σταθερή βελτίωση  στα οικονομικά της αποτελέσματα  κυρίως  από τον κλάδο Logistics . Το σιδηροδρομικό έργο παρέμεινε στα ιδία επίπεδα λόγο σημαντικών προβλημάτων στο δίκτυο καθώς η υπέρογκη αύξηση του κόστους λειτουργίας και πρόσβασης στο δίκτυο δεν επέτρεψαν την ανάπτυξη της αγοράς σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών .

Το 2022 ήταν η χρονιά επανεκκίνησης και της εμβληματικής επένδυσης του Θριασίου Εμπορευματικού Κέντρου. Η τροποποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης και η ψήφισή της από το Ελληνικό Κοινοβούλιο σηματοδότησε την εκκίνηση του κατασκευαστικού έργου του μεγαλύτερου εμπορευματικού Κέντρου της Ελλάδας και ενός από τα μεγαλύτερα στην Ε.Ε., το οποίο φιλοδοξεί, με την λειτουργία του, να καταστήσει την χώρα μας κέντρο συνδυασμένων μεταφορών και αποθήκευσης. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του ΘΕΚ θα προσδώσουν νέα δυναμική στον τομέα των logistics στην Αττική, ενώ το κέντρο θα μπορεί να εξυπηρετήσει ένα ευρύ φάσμα διεθνούς και ευρωπαϊκού πελατολογίου με αυξημένες και ιδιαίτερες απαιτήσεις, καθιστώντας την χώρα μας πόλο έλξης σύνθετων δραστηριοτήτων στον τομέα των διαμεταφορών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!