Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Βασιλάκης: Με πάνω από 70 αεροσκάφη η Aegean στη μάχη του 2023

Μπορεί η μεγάλη επένδυση της Aegean στο οικοσύστημα υπηρεσιών υποστήριξης στον τομέα των αερομεταφορών να είναι η τελευταία μεγάλη είδηση της χρονιάς για τον κλάδο στην Ελλάδα, όμως όλοι έχουν στραμμένο το βλέμμα στο 2023, που θα είναι μία ακόμη ιδιαίτερη χρονιά στον πτητικό τομέα.

Όπως ανέφερε χθες στο περιθώριο της εκδήλωσης ο πρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης, η αεροπορική θα ριχτεί στη μάχη του 2023 με επιπλέον 5-6 αεροσκάφη (συνολικά 72 και ίσως και περισσότερα) σε σχέση με φέτος. Όπως εξήγησε, το θερινό πρόγραμμα της αεροπορικής αναμένεται να οριστικοποιηθεί στα τέλη Ιανουαρίου και, ανεξαρτήτως της αύξησης δρομολογίων και προορισμών, η εταιρεία έχει ανάγκη από περισσότερα stand by αεροπλάνα, ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει σε προβλήματα αντίστοιχα με αυτά που αντιμετώπισε έντονα ο κλάδος το φετινό καλοκαίρι (καθυστερήσεις, ακυρώσεις πτήσεων κ.λπ.).

Τα stand by αεροπλάνα προορίζονται να αξιοποιηθούν και σε δρομολόγια «της τελευταίας στιγμής», καθώς, όπως εξήγησε ο κ. Βασιλάκης, στην εποχή μετά την πανδημία ένα από τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μία εταιρεία του κλάδου των αερομεταφορών είναι η ευελιξία. «Πριν από τον Covid υπήρχε προγραμματισμός ακόμη και ενάμιση χρόνο πριν, πλέον η αγορά κινείται σε ρυθμούς ελάχιστων μηνών πριν ξεκινήσουν οι συνδέσεις και οι πτήσεις», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Το 2022 πάνω από το 2019

Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα χρήση, που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες, εκτίμηση του κ. Βασιλάκη είναι ότι θα κινηθεί σε επίπεδο πάνω από αυτό του 2019. «Απασχολήσαμε περισσότερο προσωπικό απ’ ό,τι το 2019 και ευελπιστούμε ότι και ο κύκλος εργασιών και τα κέρδη θα είναι σε υψηλότερα επίπεδα». Η τοποθέτηση αυτή ήρθε ως απάντηση σχετικά με την κρατική στήριξη που έλαβε η Aegean το 2021. Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκη, η κίνηση του κράτους «έπιασε τόπο», καθώς η αεροπορική και περισσότερους εργαζόμενους απασχόλησε και περισσότερους τουρίστες μετέφερε και περισσότερους φόρους και εισφορές θα πληρώσει για τη φετινή χρήση.

Το νέο hangar

Σε ό,τι αφορά το οικοσύστημα υπηρεσιών υποστήριξης για τις αερομεταφορές, που ξεκίνησε να υλοποιεί η Aegean, στόχος είναι να δεχθεί τους πρώτους εκπαιδευόμενους τον προσεχή Νοέμβριο. Από τα 140 εκατ. ευρώ που εκτιμάται ότι θα κινηθεί η επένδυση, ένα μεγάλο μέρος (περίπου 60 -70 εκατ. ευρώ) θα αφορά την πρώτη διετία. Η διοίκηση θα στηρίξει την επένδυση με ίδια κεφάλαια, καθώς και με τραπεζικό δανεισμό. Δεν αποκλείστηκε η προσφυγή στο Ταμείο Ανάκαμψης στην περίπτωση που τα επιτόκια δανεισμού των τραπεζών συνεχίσουν να είναι σε υψηλά επίπεδα.

Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκη, το όφελος από το νέο hangar δεν είναι τόσο οικονομικό (σ.σ.: εκτιμάται ότι προσφέρει κύκλο εργασιών της τάξης των 100 εκατ. ευρώ έπειτα από μία εξαετία), όσο σε επίπεδο ανθεκτικότητας, θωράκισης και ωρίμανσης της Aegean. Το νέο κέντρο θα είναι άμεσα αξιοποιήσιμο και από τρίτους πελάτες, ενώ η αεροπορική θα επιδιώξει για τη λειτουργία του συμμαχίες με εξειδικευμένους συνεργάτες σε διάφορους τομείς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!