Γ.Δ.
1392.62 +0,84%
ACAG
-0,16%
6.36
CENER
+5,19%
7.3
CNLCAP
-0,74%
6.7
DIMAND
-0,72%
9.64
OPTIMA
-0,30%
9.97
TITC
+0,38%
26.5
ΑΑΑΚ
+0,73%
6.9
ΑΒΑΞ
+3,74%
1.442
ΑΒΕ
-1,65%
0.477
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-4,97%
0.86
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.6
ΑΛΦΑ
+1,16%
1.568
ΑΝΔΡΟ
-1,17%
6.74
ΑΡΑΙΓ
+0,09%
11.78
ΑΣΚΟ
-1,53%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+3,02%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,54%
7.48
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+4,88%
5.59
ΒΙΟΚΑ
+5,79%
2.74
ΒΙΟΣΚ
+1,30%
1.17
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
+6,03%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,12%
16.24
ΔΑΑ
-0,49%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,28%
11.05
ΔΟΜΙΚ
+0,98%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
+0,42%
28.42
ΕΚΤΕΡ
+3,99%
4.17
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,71%
2.38
ΕΛΛ
+0,35%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,60%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,12%
8.2
ΕΛΣΤΡ
+0,84%
2.41
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.864
ΕΛΧΑ
+3,83%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,37%
9.38
ΕΣΥΜΒ
+1,66%
1.225
ΕΤΕ
+0,28%
7.094
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
+1,97%
5.69
ΕΥΡΩΒ
+0,19%
1.834
ΕΧΑΕ
+1,21%
5.02
ΙΑΤΡ
+6,65%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+5,30%
1.59
ΙΝΚΑΤ
+2,42%
5.08
ΙΝΛΙΦ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.088
ΙΝΤΕΚ
+1,48%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+0,42%
1.205
ΙΝΤΚΑ
+3,68%
3.38
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,63%
1.59
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,33%
1.53
ΚΟΡΔΕ
+1,93%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+7,30%
1.352
ΚΟΥΕΣ
+1,73%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,18%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,15%
1.425
ΛΑΒΙ
+0,86%
0.817
ΛΑΜΔΑ
+4,39%
6.9
ΛΑΜΨΑ
+1,89%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+3,09%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,83%
1.07
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.84
ΜΕΝΤΙ
-3,06%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,03%
3.91
ΜΙΝ
-4,20%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
25.8
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.05
ΜΟΤΟ
+2,60%
2.96
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.745
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,56%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,15%
37.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,42%
0.964
ΞΥΛΚ
+3,86%
0.296
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,14%
0.328
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,30%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,75%
2.63
ΟΠΑΠ
+1,73%
16.43
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,22%
13.81
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
13.56
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-0,38%
2.59
ΠΕΙΡ
+0,61%
3.78
ΠΕΤΡΟ
-1,19%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-2,60%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,71%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+8,17%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+1,97%
1.55
ΣΑΡ
+1,05%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+2,77%
0.371
ΣΙΔΜΑ
+2,46%
2.08
ΣΠΕΙΣ
+1,63%
7.46
ΣΠΙ
+5,85%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,84%
18
ΤΖΚΑ
-1,24%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+3,10%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-6,23%
0.346
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+2,26%
4.08
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Βασιλάκης: Με πάνω από 70 αεροσκάφη η Aegean στη μάχη του 2023

Μπορεί η μεγάλη επένδυση της Aegean στο οικοσύστημα υπηρεσιών υποστήριξης στον τομέα των αερομεταφορών να είναι η τελευταία μεγάλη είδηση της χρονιάς για τον κλάδο στην Ελλάδα, όμως όλοι έχουν στραμμένο το βλέμμα στο 2023, που θα είναι μία ακόμη ιδιαίτερη χρονιά στον πτητικό τομέα.

Όπως ανέφερε χθες στο περιθώριο της εκδήλωσης ο πρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης, η αεροπορική θα ριχτεί στη μάχη του 2023 με επιπλέον 5-6 αεροσκάφη (συνολικά 72 και ίσως και περισσότερα) σε σχέση με φέτος. Όπως εξήγησε, το θερινό πρόγραμμα της αεροπορικής αναμένεται να οριστικοποιηθεί στα τέλη Ιανουαρίου και, ανεξαρτήτως της αύξησης δρομολογίων και προορισμών, η εταιρεία έχει ανάγκη από περισσότερα stand by αεροπλάνα, ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει σε προβλήματα αντίστοιχα με αυτά που αντιμετώπισε έντονα ο κλάδος το φετινό καλοκαίρι (καθυστερήσεις, ακυρώσεις πτήσεων κ.λπ.).

Τα stand by αεροπλάνα προορίζονται να αξιοποιηθούν και σε δρομολόγια «της τελευταίας στιγμής», καθώς, όπως εξήγησε ο κ. Βασιλάκης, στην εποχή μετά την πανδημία ένα από τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μία εταιρεία του κλάδου των αερομεταφορών είναι η ευελιξία. «Πριν από τον Covid υπήρχε προγραμματισμός ακόμη και ενάμιση χρόνο πριν, πλέον η αγορά κινείται σε ρυθμούς ελάχιστων μηνών πριν ξεκινήσουν οι συνδέσεις και οι πτήσεις», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Το 2022 πάνω από το 2019

Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα χρήση, που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες, εκτίμηση του κ. Βασιλάκη είναι ότι θα κινηθεί σε επίπεδο πάνω από αυτό του 2019. «Απασχολήσαμε περισσότερο προσωπικό απ’ ό,τι το 2019 και ευελπιστούμε ότι και ο κύκλος εργασιών και τα κέρδη θα είναι σε υψηλότερα επίπεδα». Η τοποθέτηση αυτή ήρθε ως απάντηση σχετικά με την κρατική στήριξη που έλαβε η Aegean το 2021. Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκη, η κίνηση του κράτους «έπιασε τόπο», καθώς η αεροπορική και περισσότερους εργαζόμενους απασχόλησε και περισσότερους τουρίστες μετέφερε και περισσότερους φόρους και εισφορές θα πληρώσει για τη φετινή χρήση.

Το νέο hangar

Σε ό,τι αφορά το οικοσύστημα υπηρεσιών υποστήριξης για τις αερομεταφορές, που ξεκίνησε να υλοποιεί η Aegean, στόχος είναι να δεχθεί τους πρώτους εκπαιδευόμενους τον προσεχή Νοέμβριο. Από τα 140 εκατ. ευρώ που εκτιμάται ότι θα κινηθεί η επένδυση, ένα μεγάλο μέρος (περίπου 60 -70 εκατ. ευρώ) θα αφορά την πρώτη διετία. Η διοίκηση θα στηρίξει την επένδυση με ίδια κεφάλαια, καθώς και με τραπεζικό δανεισμό. Δεν αποκλείστηκε η προσφυγή στο Ταμείο Ανάκαμψης στην περίπτωση που τα επιτόκια δανεισμού των τραπεζών συνεχίσουν να είναι σε υψηλά επίπεδα.

Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκη, το όφελος από το νέο hangar δεν είναι τόσο οικονομικό (σ.σ.: εκτιμάται ότι προσφέρει κύκλο εργασιών της τάξης των 100 εκατ. ευρώ έπειτα από μία εξαετία), όσο σε επίπεδο ανθεκτικότητας, θωράκισης και ωρίμανσης της Aegean. Το νέο κέντρο θα είναι άμεσα αξιοποιήσιμο και από τρίτους πελάτες, ενώ η αεροπορική θα επιδιώξει για τη λειτουργία του συμμαχίες με εξειδικευμένους συνεργάτες σε διάφορους τομείς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!