Γ.Δ.
1035.72 +1,43%
ACAG
-1,00%
11.88
CENER
+0,94%
3.77
CNLCAP
-2,13%
6.9
DIMAND
0,00%
12
TITC
+2,12%
14.44
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.1
ΑΒΑΞ
-0,26%
0.77
ΑΒΕ
-1,51%
0.522
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
1.706
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
-1,85%
2.12
ΑΛΦΑ
+2,75%
1.12
ΑΝΔΡΟ
+3,17%
6.5
ΑΝΕΚ
+1,83%
0.222
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
+3,83%
7.32
ΑΣΚΟ
+1,85%
2.2
ΑΣΤΑΚ
-0,25%
8.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
+0,96%
5.25
ΑΤΤ
+3,92%
13.24
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,99%
4.1
ΒΙΟΚΑ
-1,92%
2.04
ΒΙΟΣΚ
+0,67%
0.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.3
ΒΙΣ
0,00%
0.165
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.42
ΓΕΒΚΑ
+1,89%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,00%
11.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
-1,03%
7.68
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
0.778
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+2,43%
0.76
ΕΕΕ
+1,62%
25.12
ΕΚΤΕΡ
-1,41%
1.4
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-4,21%
0.41
ΕΛΙΝ
+0,48%
2.09
ΕΛΛ
+0,30%
16.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.1
ΕΛΠΕ
-0,14%
7.27
ΕΛΣΤΡ
-0,77%
2.58
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.27
ΕΛΧΑ
+2,58%
1.59
ΕΝΤΕΡ
+1,32%
3.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+1,63%
7.46
ΕΣΥΜΒ
-0,33%
0.606
ΕΤΕ
+1,38%
4.41
ΕΥΑΠΣ
-1,76%
3.34
ΕΥΔΑΠ
-0,15%
6.59
ΕΥΡΩΒ
+2,94%
1.225
ΕΧΑΕ
0,00%
4.04
ΙΑΤΡ
+1,33%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+1,97%
0.569
ΙΛΥΔΑ
-0,43%
1.145
ΙΝΚΑΤ
+3,82%
1.63
ΙΝΛΙΦ
+0,55%
3.64
ΙΝΛΟΤ
+0,79%
0.635
ΙΝΤΕΚ
+0,26%
3.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,26%
6.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+1,21%
1.84
ΚΑΜΠ
0,00%
2.49
ΚΑΡΕΛ
0,00%
316
ΚΕΚΡ
+0,58%
1.038
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
+0,42%
0.948
ΚΟΡΔΕ
+0,68%
0.588
ΚΟΥΑΛ
+0,38%
0.534
ΚΟΥΕΣ
+1,72%
5.03
ΚΡΕΚΑ
-6,25%
0.27
ΚΡΙ
+0,63%
6.44
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.1
ΛΑΒΙ
-0,50%
0.398
ΛΑΜΔΑ
-0,80%
5.605
ΛΑΜΨΑ
+0,88%
23
ΛΑΝΑΚ
-2,16%
0.906
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.72
ΜΕΒΑ
+1,31%
3.1
ΜΕΝΤΙ
+5,16%
3.87
ΜΕΡΚΟ
-1,21%
49
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,09%
22.36
ΜΟΝΤΑ
+2,67%
0.692
ΜΟΤΟ
+0,70%
2.87
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.708
ΜΠΕΛΑ
+2,84%
19.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,44%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.945
ΜΠΤΚ
+1,82%
0.56
ΜΥΤΙΛ
+1,95%
25.14
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.38
ΝΑΥΠ
-0,20%
0.998
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.251
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
+2,77%
26
ΟΛΠ
+0,42%
19.14
ΟΛΥΜΠ
-0,97%
2.04
ΟΠΑΠ
+1,37%
14.8
ΟΤΕ
-0,08%
13.08
ΟΤΟΕΛ
+2,00%
12.22
ΠΑΙΡ
0,00%
0.94
ΠΑΠ
0,00%
2.35
ΠΕΙΡ
+3,72%
1.95
ΠΕΤΡΟ
+0,31%
6.56
ΠΛΑΘ
+2,29%
4.02
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
+2,74%
1.125
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
+1,27%
2.8
ΡΕΒΟΙΛ
+2,35%
1.305
ΣΑΡ
+1,40%
6.54
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
-12,50%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+1,42%
0.285
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.44
ΣΠΕΙΣ
+1,59%
6.4
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.187
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.4
ΤΖΚΑ
+1,06%
1.9
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.2
ΦΙΕΡ
+0,24%
0.415
ΦΛΕΞΟ
0,00%
9
ΦΡΙΓΟ
-15,94%
0.058
ΦΡΛΚ
+1,14%
3.54
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Το έργο των ΚΤΕΛ αυξάνεται σε 18,5 εκατ. οχηματοχιλιόμετρα

Περισσότερα δρομολόγια των ΚΤΕΛ φέρνει το 2023, σύμφωνα με τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). Σε 190, από 150 που είναι σήμερα, θα αυξηθούν από τον Ιανουάριο του 2023 τα οχήματα των ΚΤΕΛ που θα συνεισφέρουν στο συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΘ. Έτσι, καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης και ευρύτερα στον νομό θα κυκλοφορούν συνολικά περί τα 500 λεωφορεία, «έναν αριθμό που είχε πολλά χρόνια να δει η πόλη», όπως επεσήμανε σε ανακοίνωση ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).

Η προαναφερόμενη εξέλιξη είναι αποτέλεσμα της έγκρισης που έλαβε από το Ελεγκτικό Συνέδριο, με την πράξη 1005/2022 του Ζ’ Κλιμακίου, η νέα ετήσια σύμβαση ανάμεσα στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) και στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, για τη διεξαγωγή αυξημένου συγκοινωνιακού έργου στην ευρύτερη περιοχή της πόλης. Οι περιαστικές γραμμές που θα εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ, με τον ΟΑΣΘ να παραμένει ο κύριος πάροχος της συγκοινωνίας, θα ανέρχονται πλέον σε 39.

«Με τη νέα, ετήσιας διάρκειας σύμβαση, μέχρι το τέλος του 2023, το έργο των ΚΤΕΛ αυξάνεται σε 18,5 εκατ. οχηματοχιλιόμετρα με κόστος 1,43 ευρώ ανά οχηματοχιλιόμετρο και ο αριθμός των οχημάτων από 150 σε 190 περίπου. Αυτά θα προστεθούν στα 300-310 του ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν καθημερινά και όλα μαζί θα αγγίζουν τα 500 καθημερινά», υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή του ο ΟΣΕΘ.

«Τόσο ο ΟΑΣΘ όσο και ο ιδιώτης πάροχος (συνεργασία τεσσάρων ΚΤΕΛ: Σερρών, Χαλκιδικής, Κιλκίς και Θεσσαλονίκης), «στοιχηματίζουν» για την καλύτερη και φθηνότερη εξυπηρέτηση την κρίσιμη χρονιά πριν έρθει το μετρό της Θεσσαλονίκης», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!