Γ.Δ.
1054.59 +0,84%
ACAG
+0,42%
12.04
CENER
0,00%
3.91
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
+0,42%
12.05
TITC
+0,69%
14.66
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.7
ΑΒΑΞ
+0,52%
0.772
ΑΒΕ
+0,76%
0.528
ΑΔΜΗΕ
+2,33%
1.76
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.165
ΑΛΦΑ
-0,71%
1.125
ΑΝΔΡΟ
+4,07%
6.4
ΑΝΕΚ
-0,91%
0.218
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
0,00%
7.6
ΑΣΚΟ
+0,45%
2.22
ΑΣΤΑΚ
+0,48%
8.36
ΑΤΕΚ
0,00%
0.35
ΑΤΡΑΣΤ
+1,94%
5.25
ΑΤΤ
+1,83%
13.32
ΑΤΤΔ
+41,99%
1.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,60%
4.22
ΒΙΟΚΑ
-3,43%
1.97
ΒΙΟΣΚ
+0,65%
0.617
ΒΙΟΤ
-6,90%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.179
ΒΟΣΥΣ
-3,67%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,50%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,37%
10.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
+2,57%
7.98
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,29%
0.788
ΔΟΥΡΟ
-3,85%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,64%
0.311
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.77
ΕΕΕ
+0,84%
25.23
ΕΚΤΕΡ
+2,14%
1.43
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,97%
0.407
ΕΛΙΝ
0,00%
2.1
ΕΛΛ
+0,30%
16.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,50%
2.025
ΕΛΠΕ
+2,16%
7.56
ΕΛΣΤΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΤΟΝ
+0,88%
2.29
ΕΛΧΑ
+0,49%
1.652
ΕΝΤΕΡ
+1,06%
3.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
+0,27%
7.48
ΕΣΥΜΒ
+1,31%
0.618
ΕΤΕ
+0,27%
4.47
ΕΥΑΠΣ
-1,18%
3.36
ΕΥΔΑΠ
-0,61%
6.5
ΕΥΡΩΒ
-0,65%
1.217
ΕΧΑΕ
-0,13%
3.925
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+0,52%
0.577
ΙΛΥΔΑ
-0,42%
1.19
ΙΝΚΑΤ
+0,63%
1.59
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.62
ΙΝΛΟΤ
+1,56%
0.65
ΙΝΤΕΚ
+1,64%
4.34
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
+2,62%
1.02
ΙΝΤΚΑ
+1,22%
1.82
ΚΑΜΠ
-5,43%
2.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
314
ΚΕΚΡ
+3,83%
1.084
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
+0,83%
0.968
ΚΟΡΔΕ
+1,74%
0.586
ΚΟΥΑΛ
+0,74%
0.544
ΚΟΥΕΣ
-0,39%
5.05
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.308
ΚΡΙ
+1,60%
6.34
ΚΤΗΛΑ
+5,45%
1.74
ΚΥΡΙΟ
+3,20%
1.13
ΛΑΒΙ
+0,99%
0.407
ΛΑΜΔΑ
+3,09%
5.83
ΛΑΜΨΑ
0,00%
23
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
-9,62%
0.282
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
+1,96%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.8
ΜΕΒΑ
0,00%
3.14
ΜΕΝΤΙ
-0,28%
3.56
ΜΕΡΚΟ
0,00%
51
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
-0,81%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,87%
23.68
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.716
ΜΟΤΟ
-0,33%
2.98
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
19.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,89%
2.28
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.56
ΜΥΤΙΛ
+1,55%
26.2
ΝΑΚΑΣ
+7,14%
2.4
ΝΑΥΠ
0,00%
0.998
ΞΥΛΚ
+1,54%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
+1,65%
24.7
ΟΛΠ
+1,05%
19.18
ΟΛΥΜΠ
-0,49%
2.04
ΟΠΑΠ
-1,47%
14.79
ΟΤΕ
+0,97%
13.49
ΟΤΟΕΛ
-0,82%
12.16
ΠΑΙΡ
0,00%
0.924
ΠΑΠ
+1,29%
2.36
ΠΕΙΡ
+2,23%
1.9975
ΠΕΤΡΟ
+0,89%
6.8
ΠΛΑΘ
+1,13%
4.045
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
-1,31%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
+1,93%
2.9
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.275
ΣΑΡ
+0,44%
6.83
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+1,80%
0.283
ΣΙΔΜΑ
+1,30%
2.34
ΣΠΕΙΣ
-2,42%
6.44
ΣΠΙ
+1,69%
0.6
ΣΠΥΡ
-2,70%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+1,55%
19.66
ΤΖΚΑ
+0,53%
1.89
ΤΡΑΣΤΟΡ
+2,91%
1.06
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.19
ΦΙΕΡ
0,00%
0.425
ΦΛΕΞΟ
-0,58%
8.55
ΦΡΙΓΟ
+2,73%
0.0565
ΦΡΛΚ
+1,14%
3.54
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+2,94%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

efood market: Τριπλασιασμός των παραγγελιών κατά το 2022

Tο 2022 αποτέλεσε για το efood, μια χρονιά κατά την οποία πιστοποίησε σε μεγάλο βαθμό τη συνέχεια της ανάπτυξής και εξέλιξής του, με κεντρικούς πυλώνες τη διεύρυνση των συνεργαζόμενων καταστημάτων του, την αύξηση των παραγγελιών του και την ανάπτυξη του efood market, ως βασικής πλέον υπηρεσίας προς τους χρήστες του.

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η εταιρεία, το τελευταίο έτος, το efood κατέγραψε μια σημαντική αύξηση των καταστημάτων που ενσωματώνονται στις υπηρεσίες του, πανελλαδικά, τα οποία σήμερα έχουν ξεπεράσει τις 21.000, διατηρώντας τοn θετικό ρυθμό αύξησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων, που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, κατέγραψε μια αύξηση κατά 62% των τοπικών καταστημάτων -όπως κάβες, μανάβικα, ανθοπωλεία και κρεοπωλεία-, καθώς και μια αντίστοιχη αύξηση κατά 18,5% των καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία delivered by efood, πιστοποιώντας τη δυναμική του own delivery που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια.

Το efood market αποτέλεσε για το efood, την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη, το 2022, με τριπλασιασμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2021, η οποία οφείλεται τόσο στην γενικότερη αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών, όσο και στην ίδια την εξέλιξη της υπηρεσίας, η οποία σε επίπεδο κωδικολογίου ενσωμάτωσε κατά 61,7% περισσότερα προϊόντα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Τάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών

Οι καταναλωτές δείχνουν μια σαφή τάση προτίμησης των ηλεκτρονικών καναλιών για αγορές super market και μικρής λιανικής, με το efood market να καταγράφει -πέρα από την αύξηση στον αριθμό των παραγγελιών- σημαντική αύξηση στη συχνότητα παραγγελιών ανά χρήστη, κατά 25,7%, στοιχείο που αποτυπώνει σε σημαντικό βαθμό την προοδευτική μετατροπή της αγοραστικής τους συμπεριφοράς. Στις ποσοστιαίες αυτές μεταβολές έχει συμβάλει και η ίδια η λειτουργία του efood market, η οποία εκτείνεται εκτός ωραρίου της οργανωμένης λιανικής (καθημερινή λειτουργία έως τις 12.30 το βράδυ) ενώ δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προχωρούν σε βασικές ή συμπληρωματικές αγορές και την Κυριακή όπως και τις ημέρες αργιών.

Σε επίπεδο προτιμήσεων, οι χρήστες του efood, αυξάνουν προοδευτικά τις ηλεκτρονικές τους πληρωμές (21% αύξηση, σε σχέση με την περίοδο προ-covid για το σύνολο των υπηρεσιών του efood), ενώ αναφορικά με τα προϊόντα super market και μικρής λιανικής, επιλέγουν όλες τις διαθέσιμες κατηγορίες προϊόντων, με βασικές επιλογές τα αλλαντικά-τυριά και τα χαρτικά είδη, ενώ στα μεγάλα αστικά κέντρα, καταγράφουν εκ των πραγμάτων μεγαλύτερη τάση χρήσης του efood market, με τις πόλεις – πρωταθλητές, να αναδεικνύονται η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα και το Ηράκλειο.

Σημαντικό στοιχείο για τη συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελεί η σημαντική προτίμηση σε προσφορές, οι οποίες αποτελούν το 20% περίπου των συνολικών παραγγελιών, κάτι που οφείλεται και στη στρατηγική της εταιρείας να αποτελεί την πλέον προσιτή πλατφόρμα σε επίπεδο τιμών.

Στόχος η διατήρηση της δυναμικής για το 2023

Για το 2023, το efood ανακοίνωσε πως θα συνεχίσει τη δυναμική του ανάπτυξη, τόσο σε επίπεδο διεύρυνσης των υπηρεσιών του όσο και στην περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών του δεικτών.

Συγκεκριμένα, στοχεύει:

  • Στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των συνεργαζόμενων καταστημάτων
  • Στην προσθήκη νέων κατηγοριών καταστημάτων
  • Στη σημαντική αύξηση της δυναμικής του efood market
  • Στην αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας
  • Στην περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!