Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Accor: Η κίνηση-ματ για να φέρει κοντά της μεμονωμένους ξενοδόχους

Τα τελευταία χρόνια η ανάγκη για προσωποποιημένες υπηρεσίες φιγουράρει σταθερά ανάμεσα στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις. Μια μικρή ξενοδοχειακή μονάδα είναι πιο εύκολο να επιτύχει αυτόν τον στόχο, καθώς ο ξενοδόχος έρχεται πολλές φορές ακόμα και ο ίδιος σε επαφή με τον επισκέπτη. Πώς, όμως, θα μπορέσει να κάνει κάτι τέτοιο μια παγκόσμια ξενοδοχειακή αλυσίδα;

Η Accor αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας, με πάνω από 40 brands όλων των κατηγοριών και περισσότερες από 5.300 ξενοδοχειακές μονάδες σε 110 χώρες. Και τώρα επεκτείνεται δημιουργώντας ένα ξεχωριστό brand. Πρόκειται για τη Handwritten Collection, ένα διεθνές portfolio bespoke ξενοδοχείων, που προσφέρουν μια οικεία και κομψή εμπειρία φιλοξενίας, εστιάζοντας στην προσωπικότητα του κάθε ιδιοκτήτη ξενοδόχου.

Ξενοδοχείο Shanghai Sheshan Oriental © ΔΤ
Ξενοδοχείο Shanghai Sheshan Oriental © Accor
Ξενοδοχείο Paris Montmartre Sacre Coeur
Ξενοδοχείο Paris Montmartre Sacre Coeur © Accor

 

 

 

Όπως ανακοινώθηκε σε παγκόσμια συνέντευξη Τύπου, ήδη έχουν υπογράψει συνεργασία με τη Handwritten Collection 12 ξενοδοχεία σε Σαγκάη, Αυστραλία, Γαλλία, Βιετνάμ, Ισπανία, Ιταλία, Εσθονία και Ρουμανία, με τις 5 πρώτες μονάδες να αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023. Μάλιστα, περισσότερα από 110 ξενοδοχεία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να ενταχθούν στο brand. Το χαρτοφυλάκιο της Handwritten Collection αναμένεται να ξεπεράσει τα 250 ξενοδοχεία μέχρι το 2030.
Στην Ελλάδα η Accor έχει ισχυρή παρουσία, με οκτώ μονάδες σε Αθήνα, Κρήτη, Ρόδο και Κέρκυρα.

Hotel Les Capitouls Toulouse Centre © Accor
Hotel Les Capitouls Toulouse Centre © Accor
Le Splendid Hotel © ΔΤ
Le Splendid Hotel © Accor

Σε ποιους ξενοδόχους απευθύνεται

Η Handwritten Collection έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες ανεξάρτητων ξενοδόχων, παρέχοντας την επιλογή για franchise συμβόλαιο και ένα ευέλικτο και οικονομικά αποδοτικό επίπεδο επένδυσης. Με τρέχον ποσοστό μετατροπής 80%, το μεγαλύτερο μέρος των μονάδων που εντάσσονται στη Handwritten θα είναι projects μετατροπής και όχι νέες κατασκευές, που χρειάζονται μια απλούστερη διαδικασία μετάβασης και ανάπτυξης και ένα πιο βιώσιμο μοντέλο εξέλιξης. Τα πρότυπα του brand έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι ευέλικτα, light και εύκολα επιτεύξιμα.

Επιπλέον, η Handwritten Collection παρέχει άμεση απόδοση επένδυσης (ROI) και δίνει την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα με άμεση πρόσβαση στη δυναμική και την εμβέλεια των πλατφορμών πωλήσεων, διανομής και αφοσίωσης της Accor, ενώ επωφελούνται επίσης από τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και διοικητικές δυνατότητες (ESG) του ομίλου.

Ξενοδοχείο Wonil © ΔΤ
Ξενοδοχείο Wonil © Accor

«Στόχος μας, πέρα από την παροχή μιας πραγματικά αυθεντικής εμπειρίας φιλοξενίας, είναι να υποστηρίξουμε τον αυξανόμενο αριθμό ιδιοκτητών ανεξάρτητων και boutique ξενοδοχείων, που θέλουν να ενισχύσουν το παγκόσμιο προφίλ τους, να συνδεθούν με περισσότερα κοινά και να αυξήσουν τα έσοδά τους, διατηρώντας αναλλοίωτη την ταυτότητά τους», δήλωσε ο Alex Schellenberger, chief marketing officer, Premium, Midscale, Economy Brands, Accor.

Le Saint Gervais © ΔΤ
Le Saint Gervais © Accor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Square Lodge Hotel La Roche sur Yon © Accor
Square Lodge Hotel La Roche sur Yon © Accor

Στη συλλογή θα προστεθούν μεσαίας κλίμακας ξενοδοχεία, που θα είναι τόσο ξεχωριστά, με τις προσωπικές πινελιές κάθε οικοδεσπότη να ενσωματώνονται διακριτικά. Από ένα θερμό καλωσόρισμα που εξελίσσεται σε ενδιαφέρουσες συζητήσεις μέχρι φρεσκοψημένες λιχουδιές που κανείς δεν μπορεί να τους αντισταθεί, κανένα ξενοδοχείο ή διαμονή δεν θα είναι ίδια μεταξύ τους. «Ο τρόπος με τον οποίο κάθε οικοδεσπότης αλληλεπιδρά με τους καλεσμένους του εξετάζεται προσεκτικά και ζωντανεύει τη δική του προσωπικότητα», εξήγησε η Caroline Bénard, Global SVP Economy & Midscale Brands, Accor. «Αυτή η σχέση μεταξύ οικοδεσπότη και επισκέπτη συμβάλλει σε μια πιο ουσιαστική και αξέχαστη εμπειρία διαμονής» πρόσθεσε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!