Γ.Δ.
1049.7 +2,16%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+4,01%
3.89
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
12
TITC
+3,28%
14.5
ΑΑΑΚ
+8,40%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10
ΑΒΑΞ
+2,45%
0.796
ΑΒΕ
+1,53%
0.53
ΑΔΜΗΕ
+2,56%
1.76
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
-11,76%
0.45
ΑΛΜΥ
+0,68%
2.21
ΑΛΦΑ
+5,26%
1.1605
ΑΝΔΡΟ
+2,40%
6.4
ΑΝΕΚ
+8,33%
0.234
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
+0,43%
7.07
ΑΣΚΟ
+0,47%
2.14
ΑΣΤΑΚ
+2,94%
8.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
+0,97%
5.2
ΑΤΤ
+4,07%
11.76
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,11%
4.31
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.91
ΒΙΟΣΚ
+2,66%
0.617
ΒΙΟΤ
-9,09%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.166
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-5,11%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+5,24%
11.24
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
+3,77%
7.99
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+3,17%
0.782
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
-1,54%
0.319
ΕΒΡΟΦ
+1,06%
0.76
ΕΕΕ
-0,25%
24.32
ΕΚΤΕΡ
+2,88%
1.43
ΕΛΒΕ
-0,41%
4.86
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,71%
0.417
ΕΛΙΝ
-0,93%
2.12
ΕΛΛ
+0,90%
16.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+7,34%
1.96
ΕΛΠΕ
+2,13%
7.66
ΕΛΣΤΡ
+1,55%
2.62
ΕΛΤΟΝ
+2,20%
2.32
ΕΛΧΑ
+2,18%
1.592
ΕΝΤΕΡ
-1,54%
3.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.134
ΕΠΣΙΛ
+1,11%
7.28
ΕΣΥΜΒ
+3,00%
0.618
ΕΤΕ
+2,79%
4.64
ΕΥΑΠΣ
+1,81%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,75%
6.74
ΕΥΡΩΒ
+4,65%
1.295
ΕΧΑΕ
+2,09%
4.16
ΙΑΤΡ
+0,66%
1.535
ΙΚΤΙΝ
-1,36%
0.582
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.14
ΙΝΚΑΤ
+4,72%
1.596
ΙΝΛΙΦ
+1,11%
3.64
ΙΝΛΟΤ
+2,36%
0.65
ΙΝΤΕΚ
+4,36%
3.83
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,08%
6.7
ΙΝΤΕΤ
+5,67%
1.025
ΙΝΤΚΑ
+3,88%
1.766
ΚΑΜΠ
-2,80%
2.43
ΚΑΡΕΛ
+0,65%
312
ΚΕΚΡ
+2,04%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
0,00%
0.946
ΚΟΡΔΕ
+2,59%
0.554
ΚΟΥΑΛ
+0,37%
0.542
ΚΟΥΕΣ
+5,04%
4.9
ΚΡΕΚΑ
-5,41%
0.28
ΚΡΙ
+0,96%
6.34
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.08
ΛΑΒΙ
+3,08%
0.401
ΛΑΜΔΑ
+1,40%
5.805
ΛΑΜΨΑ
+1,79%
22.8
ΛΑΝΑΚ
-1,48%
0.93
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-3,53%
0.984
ΛΟΥΛΗ
+3,64%
2.56
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.735
ΜΕΒΑ
+2,63%
3.12
ΜΕΝΤΙ
+0,29%
3.51
ΜΕΡΚΟ
-0,40%
49.6
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+4,64%
22.1
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.718
ΜΟΤΟ
+4,48%
2.8
ΜΟΥΖΚ
-3,21%
0.664
ΜΠΕΛΑ
-6,89%
19.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,54%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.575
ΜΥΤΙΛ
+0,97%
24.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.4
ΝΑΥΠ
0,00%
0.98
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.25
ΞΥΛΠ
+13,04%
0.26
ΟΛΘ
+0,41%
24.6
ΟΛΠ
+1,51%
18.8
ΟΛΥΜΠ
+5,05%
2.08
ΟΠΑΠ
+2,41%
14.9
ΟΤΕ
+1,66%
13.46
ΟΤΟΕΛ
+1,35%
12
ΠΑΙΡ
+2,15%
0.95
ΠΑΠ
+0,43%
2.35
ΠΕΙΡ
+5,21%
2.02
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.52
ΠΛΑΘ
+4,05%
3.985
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.488
ΠΡΕΜΙΑ
+1,85%
1.1
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
+5,90%
2.78
ΡΕΒΟΙΛ
+2,40%
1.28
ΣΑΡ
+0,90%
6.75
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+5,71%
0.296
ΣΙΔΜΑ
+0,88%
2.3
ΣΠΕΙΣ
+9,00%
6.3
ΣΠΙ
+0,33%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.22
ΤΕΝΕΡΓ
+3,06%
18.87
ΤΖΚΑ
+1,62%
1.88
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΥΑΛΚΟ
+6,00%
0.212
ΦΙΕΡ
-6,77%
0.413
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.6
ΦΡΙΓΟ
+6,06%
0.07
ΦΡΛΚ
+2,08%
3.43
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.535
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Lufthansa: Προχωρά το deal για την ITA Airways

Η ιταλική κυβέρνηση βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με σκοπό την πώληση στη Lufthansa, του 40% της ITA Airways, διαδόχου της ιστορικής Alitalia.

Ο υπουργός Οικονομικών της γειτονικής χώρας υπέγραψε την Παρασκευή ένα «έγγραφο προθέσεων» με τη Lufthansa, επισημοποιώντας το «φλερτ» των δύο πλευρών.

O πρώτος γύρος συζητήσεων αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων έξι εβδομάδων, ενώ οι τελικές υπογραφές δύναται να μπουν στις αρχές του καλοκαιριού.

Παρότι μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές οι παράμετροι του κυοφορούμενου deal, πληροφορίες αναφέρουν ότι οι διαπραγματεύσεις εστιάζουν στη μορφή της επένδυσης, καθώς και στην εμπορική – λειτουργική ενοποίηση των δύο αεροπορικών εταιρειών.

Ας σημειωθεί ότι η Ita διαθέτει 66 αεροσκάφη και απασχολεί 3.550 εργαζόμενους.

Πληροφορίες των ιταλικών μέσων ενημέρωσης αναφέρουν ότι οι Γερμανοί ενδιαφέρονται για το 40% των μετοχών, χωρίς να αποκλείεται η απόκτηση επιπλέον ποσοστού σε δεύτερη φάση. Το τίμημα δύναται να φθάσει έως 300 εκατ. ευρώ (για το 40% των μετοχών).

Μια θετική έκβαση στις συζητήσεις, επί της ουσίας, θα επιτρέψει στη Lufthansa να επεκταθεί σε μία από τις μεγαλύτερες και πιο κομβικές αγορές της Μεσογείου (και της Ευρώπης), βάζοντας «πόδι» στο hub της Ρώμης.

Την ίδια στιγμή, μέσω της εξαγοράς, η ITA -διάδοχο σχήμα της πάλαι ποτέ κραταιής Alitalia- θα έβαζε ένα stop στη μεγάλη «αιμορραγία» των ταμείων, δεδομένου ότι εξακολουθεί να απέχει παρασάγγας από το να καταστεί κερδοφόρα και βιώσιμη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!