Γ.Δ.
1435.19 -0,93%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-0,66%
7.52
CNLCAP
+13,67%
7.9
DIMAND
-0,72%
9.61
OPTIMA
-3,56%
10.28
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
-0,71%
6.95
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.46
ΑΒΕ
-5,47%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,14%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+2,86%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
+2,50%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+3,12%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,47%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.3
ΔΟΜΙΚ
+1,10%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+4,47%
4.56
ΕΛΒΕ
+1,23%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,12%
2.54
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.265
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-1,28%
1.844
ΕΛΧΑ
-2,36%
1.904
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+0,64%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,25%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.615
ΙΚΤΙΝ
-2,01%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-1,23%
1.126
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,78%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,28%
1.585
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,72%
1.37
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,10%
1.4
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
-8,70%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-6,03%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-2,71%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,89%
3.985
ΜΙΝ
-0,77%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,49%
26.6
ΜΟΝΤΑ
+1,32%
3.06
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,28%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,51%
37.72
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,23%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-2,61%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
-1,81%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.883
ΟΤΕ
-0,42%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.921
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,11%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-1,33%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,06%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
-2,76%
1.585
ΣΑΡ
-2,53%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,98%
1.98
ΣΠΕΙΣ
+4,47%
7.94
ΣΠΙ
-2,70%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.1
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,25%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,27%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+5,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
-1,26%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+4,48%
0.7

Singapore Airlines: ‘Εσοδα ρεκόρ στα 4.846 εκατ. δολάρια

Έσοδα ρεκόρ στο τρίτο τρίμηνο ανακοινωσε η Singapore Airlines στο τρίτο τρίμηνο  του 2022, αφού ο όμιλος επωφελήθηκε από τη δυναμική που ξεκίνησε μετά τη χαλάρωση των συνοριακών περιορισμών της Σιγκαπούρης τον Απρίλιο του 2022.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον όμιλο Singapore Airlines, η ισχυρή ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια συνεχίστηκε και το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2022/23, συμβοηθούμενη από τη δυναμική που ξεκίνησε μετά τη χαλάρωση των συνοριακών περιορισμών της Σιγκαπούρης τον Απρίλιο του 2022.

Σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται ότι τον Δεκέμβριο του 2022, η επιβατική κίνηση του ομίλου έφθασε το 80% των επιπέδων πριν από την πανδημία της Covid-19, υψηλότερα από τον μέσο όρο του 51% για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Το τρίτο τρίμηνο, η Singapore Airlines και η Scoot μετέφεραν 7,4 εκατομμύρια επιβάτες, 17% πάνω από το δεύτερο τρίμηνο. Κατά το εννεάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022, ο όμιλος μετέφερε 18,8 εκατομμύρια επιβάτες, εννιά φορές περισσότερους από ό,τι ένα χρόνο νωρίτερα. Οι συντελεστές πληρότητας επιβατών για τον Όμιλο βελτιώθηκαν κατά 0,8 ποσοστιαίες μονάδες στο 87,4%, το υψηλότερο ποσοστό για κάθε τρίμηνο, λόγω των συντελεστών πληρότητας ρεκόρ τόσο για τη Singapore Airlines (87,3%) όσο και για τη Scoot (87,8%).

Οι επιδόσεις του τομέα φορτίου υποχώρησαν σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο λόγω της εξασθένησης της ζήτησης, καθώς και της αύξησης της χωρητικότητας του θαλάμου, καθώς περισσότερα επιβατικά αεροσκάφη επέστρεψαν σε υπηρεσία παγκοσμίως.

Τα έσοδα του ομίλου για το τρίμηνο έως τις 31 Δεκεμβρίου αυξήθηκαν κατά 358 εκατ. δολάρια (+8,0%) σε τριμηνιαία βάση και ανήλθαν σε 4.846 εκατ. δολάρια. Πρόκειται για ρεκόρ τριμηνιαίων εσόδων για τον όμιλο. Τα έσοδα από τις πτήσεις επιβατών αυξήθηκαν κατά 463 εκατ. δολάρια (+14,0%) και διαμορφώθηκαν σε 3.767 εκατ. δολάρια, καθώς η κίνηση αυξήθηκε κατά 12,2% για το τρίμηνο, ξεπερνώντας την αύξηση της χωρητικότητας κατά 11,1%. Τα έσοδα ανά διαθέσιμο επιβατοχιλιόμετρο (RASK) ανήλθαν στα 10,6 σεντς, το υψηλότερο τριμηνιαίο RASK στην ιστορία του ομίλου.

Ο όμιλος κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ύψους 755 εκατ. δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο, αυξημένα κατά 77 εκατ. δολάρια (+11,4%) σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Τα λειτουργικά κέρδη της Singapore Airlines ήταν κατά 48 εκατ. δολάρια (-7,0%) χαμηλότερα σε σχέση με το τρίμηνο και διαμορφώθηκαν στα 636 εκατ. δολάρια.

Η Scoot πέτυχε ρεκόρ τριμηνιαίων λειτουργικών κερδών ύψους 135 εκατ. δολαρίων, αυξημένα κατά 123 εκατ. δολάρια ή 11 και πλέον φορές σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Τα λειτουργικά έσοδα του αερομεταφορέα χαμηλού κόστους εκτινάχθηκαν στο ρεκόρ των 592 εκατ. δολαρίων (+145 εκατ. δολάρια), ξεπερνώντας αισθητά την αύξηση των λειτουργικών δαπανών (-22 εκατ. δολάρια).

Το τέταρτο τρίμηνο η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια προβλέπεται ισχυρή, λαμβάνοντας υπόψη και την ανάκαμψη στην Ανατολική Ασία, καθώς χαλαρώνουν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί στην Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, την Ιαπωνία και την Ταϊβάν. Οι προβλέψεις παραμένουν σταθερά ισχυρές σε όλες τις αγορές τόσο για τα ταξίδια αναψυχής όσο και για τα επαγγελματικά ταξίδια, καθώς και για όλες τις κατηγορίες καμπίνας.

Πέρα από το εποχικά ασθενέστερο τέταρτο τρίμηνο, η ζήτηση για εμπορευματικές αερομεταφορές αναμένεται να παρουσιάσει δυσμενείς τάσεις. Αυτό οφείλεται στους μακροοικονομικούς προβληματισμούς και στην επιβράδυνση των νέων παραγγελιών, καθώς οι εισαγωγείς περιορίζουν τα επίπεδα αποθεμάτων. Η αύξηση της χωρητικότητας bellyhold cargo θα αυξήσει επίσης την πίεση στις αποδόσεις των εμπορευματικών μεταφορών.

Η αεροπορική βιομηχανία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει γεωπολιτικές προκλήσεις, επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης, υψηλό πληθωρισμό κόστους και αυξημένες τιμές καυσίμων. Ο ανταγωνισμός είναι πιθανό να ενταθεί καθώς οι αεροπορικές εταιρείες διοχετεύουν μεγαλύτερη χωρητικότητα σε διεθνή δρομολόγια.

«Η εύρωστη οικονομική θέση του ομίλου Singapore Airlines, η δέσμευσή του να προσφέρει στους πελάτες του τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και η αυξημένη ευελιξία και ανθεκτικότητά του που προέκυψε από την πανδημία Covid-19, θα του επιτρέψουν να διατηρήσει την ηγετική του θέση στον κλάδο», αναφέρει ο Τάκης Δημητρίου, Επικεφαλής της Asian Aviation, GSA της Singapore Airlines και Scoot για Ελλάδα και Κύπρο. «Οι ισχυρές επιδόσεις τόσο της Singapore Airlines όσο και της Scoot αποτελούν απόδειξη της επιτυχίας της στρατηγικής χαρτοφυλακίου του ομίλου».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!