Γ.Δ.
1427.29 -0,17%
ACAG
-0,85%
5.83
BOCHGR
+7,54%
4.85
CENER
-2,05%
9.55
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-1,48%
9.35
NOVAL
0,00%
2.62
OPTIMA
+0,94%
12.94
TITC
-1,32%
33.55
ΑΑΑΚ
+2,75%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,03%
1.446
ΑΒΕ
+1,04%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+0,85%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,33%
3
ΑΛΦΑ
+0,77%
1.5015
ΑΝΔΡΟ
+0,61%
6.58
ΑΡΑΙΓ
-1,34%
10.28
ΑΣΚΟ
0,00%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-30,00%
1.715
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.25
ΒΙΟ
-0,36%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+1,53%
1.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
-2,70%
2.16
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.375
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,28%
17.38
ΔΑΑ
+0,80%
7.56
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
+0,09%
11.51
ΔΟΜΙΚ
-1,61%
3.05
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,01%
0.294
ΕΒΡΟΦ
-1,29%
1.53
ΕΕΕ
-1,77%
32.18
ΕΚΤΕΡ
+5,63%
1.65
ΕΛΒΕ
+2,68%
5.75
ΕΛΙΝ
-1,77%
1.945
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,40%
1.886
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.095
ΕΛΣΤΡ
+0,76%
1.995
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.664
ΕΛΧΑ
+0,66%
1.838
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΣΥΜΒ
+1,29%
1.175
ΕΤΕ
-1,53%
7.584
ΕΥΑΠΣ
+1,25%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.55
ΕΥΡΩΒ
-0,58%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.43
ΙΑΤΡ
+0,68%
1.49
ΙΚΤΙΝ
-4,40%
0.304
ΙΛΥΔΑ
+4,97%
1.9
ΙΝΚΑΤ
-2,76%
4.765
ΙΝΛΙΦ
-1,13%
4.37
ΙΝΛΟΤ
-0,55%
1.094
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
+1,74%
1.17
ΙΝΤΚΑ
-1,00%
2.96
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
-2,85%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
-3,82%
1.51
ΚΟΡΔΕ
+2,85%
0.397
ΚΟΥΑΛ
-1,79%
1.204
ΚΟΥΕΣ
-0,59%
5.08
ΚΡΙ
0,00%
13.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-0,61%
0.974
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.777
ΛΑΜΔΑ
+2,67%
7.7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38.2
ΛΑΝΑΚ
+0,56%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΟΓΟΣ
-0,74%
1.34
ΛΟΥΛΗ
-1,13%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.75
ΜΕΒΑ
-0,78%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-2,19%
2.23
ΜΕΡΚΟ
-7,27%
40.8
ΜΙΓ
-1,95%
3.26
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,19%
21.16
ΜΟΝΤΑ
-1,87%
3.68
ΜΟΤΟ
-2,62%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-0,39%
25.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.62
ΜΠΡΙΚ
-0,50%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,42%
33.26
ΝΑΚΑΣ
+2,84%
2.9
ΝΑΥΠ
+0,80%
0.76
ΞΥΛΚ
+1,11%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-2,29%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+0,83%
2.43
ΟΠΑΠ
-0,94%
15.82
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,08%
0.8
ΟΤΕ
+0,13%
15.75
ΟΤΟΕΛ
-0,19%
10.7
ΠΑΙΡ
-3,64%
0.954
ΠΑΠ
+0,43%
2.31
ΠΕΙΡ
-0,88%
3.722
ΠΕΡΦ
-2,30%
6.38
ΠΕΤΡΟ
-1,49%
7.94
ΠΛΑΘ
-0,54%
3.705
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-1,13%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
-2,62%
1.67
ΣΑΡ
+1,50%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,88%
0.343
ΣΙΔΜΑ
-1,21%
1.63
ΣΠΕΙΣ
-0,96%
6.22
ΣΠΙ
+1,94%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.56
ΤΖΚΑ
0,00%
1.26
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,67%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,13%
1.596
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+1,38%
7.35
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.286
ΦΡΛΚ
-2,06%
3.8
ΧΑΙΔΕ
-1,63%
0.605

Μοτοδυναμική: Ανεβάζει στροφές με Sixt και… Pοrsche

Πάνω από 28,1 εκατ. ευρώ έσοδα από πωλήσεις αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων και Porsche, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος, είχε το 2022 η Μοτοδυναμική του Πάρι Κυριακόπουλου.

Η Μοτοδυναμική φαίνεται ότι έχει κάνει την ολική επαναφορά μετά και την απόκτηση της Sixt, την αντιπροσώπευση δηλαδή της γερμανικής εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτων. Εντυπωσιακό είναι δε ότι ο όμιλος αναμένει και για φέτος περαιτέρω αύξηση των οικονομικών μεγεθών του. Οι αγορές δικύκλων και αυτοκινήτων συνεχίζουν τη θετική τους πορεία στην αρχή του έτους, με τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα να υποχωρούν σταδιακά.

Παράλληλα, σημαντικό ρόλο θα παίξει και η αύξηση του τουριστικού ρεύματος τη φετινή σεζόν. Πάντως, επικρατεί αβεβαιότητα ως προς την αγοραστική δύναμη των επισκεπτών της χώρας μας, καθώς και για τον αναμενόμενο μέσο χρόνο παραμονής τους, παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Πιθανή κλιμάκωση των γεωπολιτικών γεγονότων στην Ουκρανία, υπέρμετρη αύξηση των επιτοκίων, αναζωπύρωση της ενεργειακής κρίσης ή μια χρηματοπιστωτική κρίση θα οδηγήσουν σε περαιτέρω επιδείνωση του οικονομικού περιβάλλοντος και σε πίεση στις αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος. H διοίκηση διατηρεί υψηλό επίπεδο προσαρμοστικότητας, αλλά και ρευστότητα πάνω από 8 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, και θα κινηθεί, όπως αναφέρει, με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο σε κάθε πιθανή εξέλιξη.

Πλην όμως, κατά το 2022 το κεφάλαιο κίνησης (χωρίς τον καθαρό δανεισμό) του ομίλου και της εταιρείας είναι αρνητικό, λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα και την περιορισμένη διαθεσιμότητα προϊόντων, η οποία επηρέασε το ύψος των αποθεμάτων. Κατά το 2022 ο όμιλος ανταποκρίθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα στις υποχρεώσεις του προς τους προμηθευτές και τις τράπεζες και συνεπώς δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές την 31η Δεκεμβρίου 2022.

Επίσης, σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, διαθέτει ικανή πιστοληπτική ικανότητα, γεγονός που επιβεβαιώνεται από το ύψος των πιστωτικών γραμμών, οι οποίες την 31 Δεκεμβρίου 2022 ανέρχονταν σε 17,5 εκατ. σε επίπεδο εταιρείας και 56,2 εκατ. σε επίπεδο ομίλου, συμπεριλαμβανομένου ποσού εγγυητικών επιστολών 1,5 εκατ. ευρώ. Κατά την 31η/12/2022, η εταιρεία έχει κάνει χρήση αυτών των πιστωτικών γραμμών μόνο σε ό,τι αφορά έκδοση εγγυητικών επιστολών ποσού 307,5 χιλ. ευρώ. Κατά το 2022 ο καθαρός δανεισμός του ομίλου διαμορφώθηκε στα 19,0 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 84,6% έναντι του 2021. Η αύξηση οφείλεται στη χορήγηση δανείων στην εταιρεία που υπάγεται η Sixt, τη ΛΑΙΟΝ ΡΕΝΤΑΛ ΑΕ, ύψους 8 εκατ. ευρώ, για τη χρηματοδότηση της αύξησης του στόλου αυτοκινήτων της.

Συνολικά, για την περασμένη χρήση οι πωλήσεις ανήλθαν στα 132 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 39,4% σε σύγκριση με το 2021. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Ebitda) ανήλθαν σε 25,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 78%, και τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στα 14,2 εκατ. υπερδιπλάσια από αυτά του 2021. Ως εκ τούτου, το ΔΣ θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση διανομή μερίσματος στους μετόχους 0,09 ευρώ/μετοχή, έναντι 0,04 ευρώ την περσινή χρονιά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!