Γ.Δ.
1220.89 +1,54%
ACAG
+1,68%
12.1
CENER
+2,76%
5.58
CNLCAP
+6,16%
7.75
DIMAND
+3,78%
12.35
TITC
+0,62%
16.18
ΑΑΑΚ
-1,08%
9.15
ΑΒΑΞ
+0,20%
0.996
ΑΒΕ
+3,75%
0.554
ΑΔΜΗΕ
+2,04%
1.9
ΑΚΡΙΤ
+7,91%
0.505
ΑΛΜΥ
0,00%
2.17
ΑΛΦΑ
+6,25%
1.445
ΑΝΔΡΟ
-1,71%
6.88
ΑΝΕΚ
+2,51%
0.204
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.304
ΑΡΑΙΓ
-0,32%
9.31
ΑΣΚΟ
+2,22%
2.3
ΑΣΤΑΚ
+0,26%
7.74
ΑΤΕΚ
+4,05%
0.308
ΑΤΡΑΣΤ
+3,45%
6
ΑΤΤ
-1,38%
12.82
ΑΤΤΙΚΑ
+2,78%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,10%
5.66
ΒΙΟΚΑ
+3,41%
2.12
ΒΙΟΣΚ
+1,43%
0.71
ΒΙΟΤ
+8,70%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+1,82%
2.24
ΓΕΒΚΑ
+1,54%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
13.7
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.2
ΔΕΗ
+4,33%
9.76
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.79
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,05%
0.338
ΕΒΡΟΦ
+1,79%
0.855
ΕΕΕ
+2,18%
28.1
ΕΚΤΕΡ
-0,62%
1.605
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,90%
0.447
ΕΛΙΝ
+3,18%
2.27
ΕΛΛ
+1,24%
16.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,90%
2.2
ΕΛΠΕ
+0,79%
7.68
ΕΛΣΤΡ
+1,11%
2.74
ΕΛΤΟΝ
+0,75%
2.67
ΕΛΧΑ
+3,42%
1.814
ΕΝΤΕΡ
-0,64%
4.67
ΕΠΙΛΚ
+8,39%
0.155
ΕΠΣΙΛ
-0,13%
7.86
ΕΣΥΜΒ
+0,91%
0.668
ΕΤΕ
+3,06%
6.122
ΕΥΑΠΣ
+0,59%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,90%
6.73
ΕΥΡΩΒ
+2,63%
1.5395
ΕΧΑΕ
+3,27%
5.06
ΙΑΤΡ
+2,84%
1.45
ΙΚΤΙΝ
+2,07%
0.543
ΙΛΥΔΑ
+3,24%
1.275
ΙΝΚΑΤ
-0,22%
1.8
ΙΝΛΙΦ
+1,93%
3.7
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.6
ΙΝΤΕΚ
+1,85%
4.96
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.45
ΙΝΤΕΤ
+2,36%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-0,52%
1.91
ΚΑΜΠ
-1,20%
2.48
ΚΑΡΕΛ
-1,20%
330
ΚΕΚΡ
+2,73%
1.13
ΚΕΠΕΝ
+1,80%
2.26
ΚΛΜ
+0,20%
0.984
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.598
ΚΟΥΑΛ
+4,48%
0.7
ΚΟΥΕΣ
+0,52%
5.8
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+3,82%
8.16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
-1,47%
0.936
ΛΑΒΙ
+7,98%
0.46
ΛΑΜΔΑ
+3,76%
6.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
23
ΛΑΝΑΚ
+2,86%
0.9
ΛΕΒΚ
+6,56%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.31
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,02%
0.99
ΛΟΥΛΗ
+2,72%
2.64
ΜΑΘΙΟ
+3,29%
0.785
ΜΕΒΑ
+1,13%
3.58
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.59
ΜΕΡΚΟ
-2,40%
32.6
ΜΙΓ
-2,61%
4.85
ΜΙΝ
+3,00%
0.515
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,61%
22.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.685
ΜΟΤΟ
+2,46%
3.33
ΜΟΥΖΚ
+1,45%
0.7
ΜΠΕΛΑ
-0,27%
21.92
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.42
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.49
ΜΥΤΙΛ
+0,34%
29.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.44
ΝΑΥΠ
0,00%
1
ΞΥΛΚ
+5,49%
0.288
ΞΥΛΠ
0,00%
0.362
ΟΛΘ
+0,84%
24.1
ΟΛΠ
+1,43%
19.82
ΟΛΥΜΠ
+2,83%
2.18
ΟΠΑΠ
0,00%
16.1
ΟΤΕ
-0,50%
14.02
ΟΤΟΕΛ
+0,83%
14.5
ΠΑΙΡ
+2,74%
0.976
ΠΑΠ
-0,85%
2.33
ΠΕΙΡ
-0,57%
2.8
ΠΕΤΡΟ
-1,72%
8.02
ΠΛΑΘ
+0,70%
4.32
ΠΛΑΚΡ
0,00%
17
ΠΡΔ
-4,23%
0.498
ΠΡΕΜΙΑ
+3,36%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.65
ΠΡΟΦ
+2,62%
3.52
ΡΕΒΟΙΛ
+0,72%
1.4
ΣΑΡ
+1,23%
7.4
ΣΑΡΑΝ
+8,08%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+18,18%
0.039
ΣΕΝΤΡ
+3,21%
0.289
ΣΙΔΜΑ
+2,80%
2.57
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.6
ΣΠΙ
+5,15%
0.612
ΣΠΥΡ
-14,74%
0.162
ΤΕΝΕΡΓ
+0,30%
20.28
ΤΖΚΑ
+2,68%
1.915
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.03
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.16
ΦΙΕΡ
0,00%
0.412
ΦΛΕΞΟ
-1,21%
8.15
ΦΡΙΓΟ
-1,92%
0.051
ΦΡΛΚ
+4,39%
4.28
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+2,50%
0.492
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Rebound στις αερομεταφορές για τρεις κορυφαίους παίκτες στην Ασία

Δυναμική επιστροφή από τρεις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στην Ασία, οι οποίες έρχονται με φόρα να καλύψουν τις ζημίες από τη λαίλαπα του κορονοϊού στις αερομεταφορές. Πριν από λίγες ημέρες η Singapore Airlines ανακοίνωσε τα υψηλότερα ετήσια κέρδη εδώ και οκτώ δεκαετίες λειτουργίας, ήτοι 2,16 δισ. δολάρια.

Η ιαπωνική All Nippon Airways εμφάνισε καθαρά κέρδη 89,4 δισ. γεν (650,3 εκατ. δολάρια) για το οικονομικό έτος 2022 που έληξε τον Μάρτιο (έναντι καθαρής ζημίας 143,6 δισ. γεν για τη χρήση 2021). Η συγκεκριμένη επίδοση ξεπερνά τα προ της πανδημίας επίπεδα, καθώς το οικονομικό έτος 2019 (σ.σ.: έληξε τον Μάρτιο του 2020, δύο μήνες μετά το ξέσπασμα του κορονοϊού στην Ασία) τα καθαρά κέρδη ήταν μόλις 28 δισεκατομμυρίων γεν (σ.σ.: λιγότερο από το 1/3 του τρέχοντος καθαρού κέρδους της).

Η ιαπωνική Japan Airlines είναι η αεροπορική εταιρεία που συμπληρώνει το «τρίπτυχο» της επιτυχίας στον τομέα των αερομεταφορών στην Ασία, με βάση τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα. Για το οικονομικό έτος 2022 ο ιαπωνικός αερομεταφορέας παρουσίασε καθαρό κέρδος 34,4 δισ. γεν, σε σύγκριση με ζημία 177,5 δισ. γεν για την περσινή χρήση.

Διάγραμμα για την κερδοφορία της Singapore Airlines © CNBC
Διάγραμμα για την κερδοφορία της Singapore Airlines © CNBC
Διάγραμμα για την κερδοφορία της All Nippon Airways © CNBC
Διάγραμμα για την κερδοφορία της All Nippon Airways © CNBC

Η Κίνα φέρνει ακόμα μεγαλύτερη κερδοφορία

Όπως μετέδωσε το CNBC, οι τρεις ασιατικοί γίγαντες των αερομεταφορών αναμένουν ακόμα καλύτερες ημέρες λόγω Κίνας. Ο τερματισμός της αμφιλεγόμενης «zero covid policy», με τα σκληρά lockdowns και τους ασφυκτικούς περιορισμούς στις μετακινήσεις εντός και εκτός Κίνας, ανήκουν πλέον στο παρελθόν, με τις Singapore Airlines, All Nippon Airways και Japan Airlines να προσβλέπουν σε σημαντική ενίσχυση των εσόδων τους, καθώς σχεδιάζουν να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι της «πίτας» από τις αερομεταφορές στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος για εμπορικούς σκοπούς της Singapore Airlines, Lee Lik Hsin, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για την «επανένταξη» της Κίνας στον χάρτη των αεροπορικών μετακινήσεων, προβλέποντας ότι μόλις οι tour operators αυξήσουν τις κρατήσεις για την Κίνα, η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο, ενισχύοντας την κερδοφορία της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων της Singapore Airlines, από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούνιο 2023 «η ταξιδιωτική ζήτηση παραμένει ισχυρή σε όλες τις κατηγορίες καμπίνας, με σημαντική ανάκαμψη να παρατηρείται για τις αεροπορικές μετακινήσεις σε Κίνα, Ιαπωνία και Νότια Κορέα».

Άνεμος αισιοδοξίας και στην Japan Airlines για τις δυνατότητες που προσφέρει η αγορά της Κίνας. Ήδη ο τομέας των εγχώριων μετακινήσεων ενισχύθηκε το 2022 και πλέον αναμένεται να συμβεί το ίδιο και στις διεθνείς πτήσεις προς άλλες χώρες της Ασίας, δεδομένης της κατάργησης των περιοριστικών μέτρων κορονοϊού στην Κίνα.

Ενισχυμένη κερδοφορία για την Japan Airlines το οικονομικό έτος 2022 © EPA/KIMIMASA MAYAMA
Ενισχυμένη κερδοφορία για την Japan Airlines το οικονομικό έτος 2022 © EPA/KIMIMASA MAYAMA

Η All Nippon Airways βλέπει συνεχή βελτίωση στις αερομεταφορές, με τις εσωτερικές πτήσεις της να ενισχύονται το οικονομικό έτος 2022, ελπίζοντας σε ανάλογη εικόνα και στις διεθνείς πτήσεις. «Η ανάκαμψη από την Ευρώπη και την Κίνα συνεχίζει να καθυστερεί», δήλωσε ο CEΟ της ΑΝΑ, Koji Shibata, προσθέτοντας, όμως, ότι η Κίνα μπορεί να λειτουργήσει ως αντίβαρο. «Η ζήτηση από Κινέζους τουρίστες το καλοκαίρι θα επηρεάσει περαιτέρω τα κέρδη μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!