Γ.Δ.
1004 +1,02%
CENER
+1,43%
3.54
CNLCAP
0,00%
7.7
DIMAND
+0,36%
14
TITC
-1,53%
14.2
ΑΑΑΚ
0,00%
9.5
ΑΑΑΠ
+16,00%
5.8
ΑΒΑΞ
+1,22%
0.91
ΑΒΕ
0,00%
0.536
ΑΔΜΗΕ
-1,46%
1.886
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
-10,71%
0.5
ΑΛΜΥ
+0,49%
2.06
ΑΛΦΑ
+2,68%
1.188
ΑΝΔΡΟ
+2,40%
6.4
ΑΝΕΚ
0,00%
0.19
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
+3,45%
6.29
ΑΣΚΟ
+2,38%
2.15
ΑΣΤΑΚ
+1,03%
7.86
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,44%
4.6
ΑΤΤ
-3,66%
0.1474
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.38
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.18
ΒΙΟ
+0,46%
4.38
ΒΙΟΚΑ
+0,63%
1.6
ΒΙΟΣΚ
+2,50%
0.696
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.31
ΒΙΣΔ
0,00%
0.7
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.08
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.2
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,83%
12.08
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.2
ΔΕΗ
+2,04%
7.245
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,52%
0.802
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,60%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.842
ΕΕΕ
+0,32%
21.99
ΕΚΤΕΡ
+3,04%
1.525
ΕΛΒΕ
+2,10%
4.86
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.418
ΕΛΙΝ
0,00%
1.91
ΕΛΛ
+0,89%
17
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,81%
2.18
ΕΛΠΕ
+1,23%
7.4
ΕΛΣΤΡ
-0,43%
2.29
ΕΛΤΟΝ
+0,91%
2.21
ΕΛΧΑ
+1,28%
1.74
ΕΝΤΕΡ
+2,37%
3.89
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.135
ΕΠΣΙΛ
+0,30%
6.62
ΕΣΥΜΒ
+0,96%
0.63
ΕΤΕ
+3,75%
4.316
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.56
ΕΥΔΑΠ
+0,88%
6.85
ΕΥΡΩΒ
+1,56%
1.174
ΕΧΑΕ
+1,06%
3.82
ΙΑΤΡ
+0,60%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+0,72%
0.561
ΙΛΥΔΑ
-0,43%
1.15
ΙΝΚΑΤ
+2,28%
1.616
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.368
ΙΝΛΙΦ
+1,05%
3.86
ΙΝΛΟΤ
+4,84%
0.65
ΙΝΤΕΚ
+5,63%
3.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.5
ΙΝΤΕΤ
+0,47%
1.07
ΙΝΤΚΑ
+1,09%
1.85
ΚΑΜΠ
+0,80%
2.52
ΚΑΡΕΛ
+1,96%
312
ΚΕΚΡ
-1,08%
1.286
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.3
ΚΛΜ
-1,76%
0.67
ΚΟΡΔΕ
-3,00%
0.485
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.492
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.2
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.216
ΚΡΙ
0,00%
6.3
ΚΤΗΛΑ
+3,75%
1.66
ΚΥΡΙΟ
+0,45%
1.125
ΛΑΒΙ
+3,41%
0.455
ΛΑΜΔΑ
+5,33%
6.125
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.936
ΛΕΒΚ
0,00%
0.226
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.065
ΛΟΥΛΗ
-0,82%
2.41
ΛΥΚ
+11,59%
2.6
ΜΑΘΙΟ
+6,43%
0.745
ΜΕΒΑ
+3,01%
2.74
ΜΕΝΤΙ
-2,70%
3.6
ΜΕΡΚΟ
-3,69%
47
ΜΙΓ
+5,88%
0.045
ΜΙΝ
0,00%
0.45
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,54%
22.1
ΜΟΝΤΑ
+0,29%
0.696
ΜΟΤΟ
+2,20%
2.32
ΜΟΥΖΚ
-0,29%
0.694
ΜΠΕΛΑ
+0,49%
16.51
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,44%
2.24
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.95
ΜΠΤΚ
+3,33%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,14%
23.12
ΝΑΚΑΣ
-2,54%
2.3
ΝΑΥΠ
0,00%
1.12
ΞΥΛΚ
+2,78%
0.222
ΞΥΛΠ
-2,80%
0.208
ΟΛΘ
+0,42%
23.9
ΟΛΠ
+0,70%
17.22
ΟΛΥΜΠ
+4,85%
2.16
ΟΠΑΠ
+1,82%
13.46
ΟΤΕ
0,00%
14.6
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.3
ΠΑΙΡ
+3,21%
0.9
ΠΑΠ
+2,48%
2.48
ΠΕΙΡ
+0,19%
1.8155
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.12
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.33
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
-3,13%
15.5
ΠΡΔ
-1,67%
0.59
ΠΡΕΜΙΑ
+0,93%
1.08
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,79%
7.95
ΠΡΟΦ
+1,22%
2.9
ΡΕΒΟΙΛ
+0,40%
1.26
ΣΑΡ
-1,96%
7.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.18
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.026
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.304
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.36
ΣΠΕΙΣ
+0,32%
6.32
ΣΠΙ
+0,95%
0.636
ΣΠΥΡ
+5,56%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,58%
20.5
ΤΖΚΑ
+0,26%
1.895
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,98%
1.03
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.22
ΦΙΕΡ
-2,23%
0.438
ΦΛΕΞΟ
-1,83%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,76%
0.1
ΦΡΛΚ
+2,35%
3.7
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-1,96%
0.5
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον φέρνει τα πάνω κάτω σε πωλήσεις και δίκτυα διανομής

Στην  αναβάθμιση της δομής πωλήσεων ολόκληρου του δικτύου της προχώρησε η Coca-Cola Τρία Έψιλον, προκειμένου να ανταποκριθεί στους πανδημικούς πλέον όρους της αγοράς. Μέσα από μία πελατοκεντρική προσέγγιση ολοκλήρωσε το νέο στρατηγικός της σχεδιασμό, όπου εξειδικευμένες ομάδες θα παρακολουθούν ξεχωριστά τα κανάλια Λιανεμπορίου, Χονδρεμπόριου, HoReCa και e-commerce.

Το νέο μοντέλο της εταιρείας, που διαθέτει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια ουσιαστική αλλαγή καθώς η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι.

Με αυτή την προσέγγιση, ενισχύει την εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, ενώ παράλληλα αξιοποιεί σημαντικά insights και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανερχόμενα κανάλια όπως το e-commerce.

Επιπλέον, επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους της, η εταιρεία ενισχύει τη μεγαλύτερη ομάδα πωλήσεων της χώρας με προσλήψεις, εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις και σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της.

Ο Λευτέρης Σκαράκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκουμε πάντα να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες μας. Η αγορά αλλάζει, οι πελάτες και οι καταναλωτές έχουν πλέον νέες ανάγκες, η καινοτομία και η τεχνολογία αλλάζουν τη ζωή μας, και εμείς οφείλουμε να εξελιχθούμε και να είμαστε έτοιμοι για τη νέα εποχή. Με το νέο μας μοντέλο βελτιώνουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μας, καθώς η δομή αυτή ενισχύει την ενεργοποίησή μας στην αγορά, αξιοποιεί το διευρυμένο χαρτοφυλάκιό μας και εξελίσσει τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, δημιουργώντας νέες κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης μαζί με τους συνεργάτες μας».

Το νέο μοντέλο

Σύμφωνα με το νέο μοντέλο η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι διαμορφώνοντας 4 μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων:

  • Την ομάδα του Modern Trade
  • Την ομάδα του HoReCa
  • Την ομάδα του Χονδρεμπορίου
  • Και τέλος την ομάδα του Field Sales

Νέα Εθνική Στρατηγική ανά κανάλι με σημαντικά οφέλη, με έμφαση σε νέες τάσεις και αναδυόμενα κανάλια

Επιπλέον, η εταιρεία προχωρά στη δημιουργίας μία εξειδικευμένης ομάδας e-commerce για όλα τα κανάλια, για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς και να υποστηρίξει ολιστικά τον κλάδο. Παράλληλα, απαντά στη νέα πραγματικότητα της αγοράς και την περίσταση του drinking-eating out με τη δημιουργία μίας ειδικής ομάδα HoReCa με συνολική ευθύνη για την ανάπτυξη του καναλιού.

Η αλλαγή αυτή εξασφαλίζει εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, καλύτερη απόδοση και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά, αξιοποιώντας νέα τάσεις.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο επιτρέπει:

  • Πιο στενή συνεργασία και ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες
  • Καλύτερη επισκεψιμότητα και παρακολούθηση των καταστημάτων και των αναγκών τους
  • Ταχύτερες αντιδράσεις με βάση τις μεταβαλλόμενες ανάγκες
  • Πιο στοχευμένη ενεργοποίηση και πλάνα αξιοποιώντας τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (Big Data Analytics)

Ενδυνάμωση ομάδας πωλήσεων και περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων
Η εταιρεία ενισχύει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, πραγματοποιώντας περισσότερες από 25 προσλήψεις για κάλυψη μόνιμων θέσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Παράλληλα, προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη των ανθρώπων της και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, προχωρά στη δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων». Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ανάπτυξης και καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες.

Στόχος της εταιρείας η δημιουργία μίας ασυναγώνιστης ομάδα πωλήσεων, που διασφαλίζει άριστη ενεργοποίηση ανά κανάλι και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενισχύοντας το όραμά της να είναι ο καλύτερος 24/7 συνεργάτης στην αγορά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!