Γ.Δ.
1604.29 0,00%
ACAG
0,00%
6.01
AEM
0,00%
4.498
AKTR
0,00%
5.33
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.46
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
8.5
EVR
0,00%
1.49
NOVAL
0,00%
2.6
OPTIMA
0,00%
13.8
TITC
0,00%
43
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
2.15
ΑΒΕ
0,00%
0.45
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.85
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
0,00%
4.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.8695
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.54
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.75
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.8
ΑΤΤ
0,00%
0.73
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.43
ΒΙΟ
0,00%
5.86
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.855
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
19.06
ΔΑΑ
0,00%
8.44
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.46
ΔΕΗ
0,00%
13.8
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.865
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.375
ΕΒΡΟΦ
0,00%
2.05
ΕΕΕ
0,00%
38.68
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.245
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
0,00%
2.22
ΕΛΛ
0,00%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.285
ΕΛΠΕ
0,00%
7.985
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.32
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.85
ΕΛΧΑ
0,00%
2.065
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.15
ΕΤΕ
0,00%
8.416
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.39
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.12
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.444
ΕΧΑΕ
0,00%
5.07
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.82
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.92
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.112
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.99
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.15
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.13
ΚΑΡΕΛ
0,00%
320
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.356
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.48
ΚΡΙ
0,00%
16.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.962
ΛΑΒΙ
0,00%
0.836
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.97
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.244
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.22
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.702
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.33
ΜΕΡΚΟ
0,00%
37.4
ΜΙΓ
0,00%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.472
ΜΟΗ
0,00%
22.64
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.67
ΜΟΤΟ
0,00%
2.895
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.65
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.24
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.267
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
0,00%
28.2
ΟΛΠ
0,00%
33.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.62
ΟΠΑΠ
0,00%
16.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.799
ΟΤΕ
0,00%
15.07
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.94
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.68
ΠΕΙΡ
0,00%
4.672
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.94
ΠΛΑΘ
0,00%
4.09
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.296
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.69
ΣΑΡ
0,00%
12.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.349
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.57
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.8
ΣΠΙ
0,00%
0.594
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.505
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.224
ΦΡΛΚ
0,00%
4.3
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον φέρνει τα πάνω κάτω σε πωλήσεις και δίκτυα διανομής

Στην  αναβάθμιση της δομής πωλήσεων ολόκληρου του δικτύου της προχώρησε η Coca-Cola Τρία Έψιλον, προκειμένου να ανταποκριθεί στους πανδημικούς πλέον όρους της αγοράς. Μέσα από μία πελατοκεντρική προσέγγιση ολοκλήρωσε το νέο στρατηγικός της σχεδιασμό, όπου εξειδικευμένες ομάδες θα παρακολουθούν ξεχωριστά τα κανάλια Λιανεμπορίου, Χονδρεμπόριου, HoReCa και e-commerce.

Το νέο μοντέλο της εταιρείας, που διαθέτει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια ουσιαστική αλλαγή καθώς η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι.

Με αυτή την προσέγγιση, ενισχύει την εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, ενώ παράλληλα αξιοποιεί σημαντικά insights και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανερχόμενα κανάλια όπως το e-commerce.

Επιπλέον, επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους της, η εταιρεία ενισχύει τη μεγαλύτερη ομάδα πωλήσεων της χώρας με προσλήψεις, εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις και σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της.

Ο Λευτέρης Σκαράκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκουμε πάντα να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες μας. Η αγορά αλλάζει, οι πελάτες και οι καταναλωτές έχουν πλέον νέες ανάγκες, η καινοτομία και η τεχνολογία αλλάζουν τη ζωή μας, και εμείς οφείλουμε να εξελιχθούμε και να είμαστε έτοιμοι για τη νέα εποχή. Με το νέο μας μοντέλο βελτιώνουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μας, καθώς η δομή αυτή ενισχύει την ενεργοποίησή μας στην αγορά, αξιοποιεί το διευρυμένο χαρτοφυλάκιό μας και εξελίσσει τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, δημιουργώντας νέες κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης μαζί με τους συνεργάτες μας».

Το νέο μοντέλο

Σύμφωνα με το νέο μοντέλο η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι διαμορφώνοντας 4 μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων:

  • Την ομάδα του Modern Trade
  • Την ομάδα του HoReCa
  • Την ομάδα του Χονδρεμπορίου
  • Και τέλος την ομάδα του Field Sales

Νέα Εθνική Στρατηγική ανά κανάλι με σημαντικά οφέλη, με έμφαση σε νέες τάσεις και αναδυόμενα κανάλια

Επιπλέον, η εταιρεία προχωρά στη δημιουργίας μία εξειδικευμένης ομάδας e-commerce για όλα τα κανάλια, για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς και να υποστηρίξει ολιστικά τον κλάδο. Παράλληλα, απαντά στη νέα πραγματικότητα της αγοράς και την περίσταση του drinking-eating out με τη δημιουργία μίας ειδικής ομάδα HoReCa με συνολική ευθύνη για την ανάπτυξη του καναλιού.

Η αλλαγή αυτή εξασφαλίζει εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, καλύτερη απόδοση και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά, αξιοποιώντας νέα τάσεις.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο επιτρέπει:

  • Πιο στενή συνεργασία και ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες
  • Καλύτερη επισκεψιμότητα και παρακολούθηση των καταστημάτων και των αναγκών τους
  • Ταχύτερες αντιδράσεις με βάση τις μεταβαλλόμενες ανάγκες
  • Πιο στοχευμένη ενεργοποίηση και πλάνα αξιοποιώντας τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (Big Data Analytics)

Ενδυνάμωση ομάδας πωλήσεων και περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων
Η εταιρεία ενισχύει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, πραγματοποιώντας περισσότερες από 25 προσλήψεις για κάλυψη μόνιμων θέσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Παράλληλα, προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη των ανθρώπων της και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, προχωρά στη δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων». Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ανάπτυξης και καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες.

Στόχος της εταιρείας η δημιουργία μίας ασυναγώνιστης ομάδα πωλήσεων, που διασφαλίζει άριστη ενεργοποίηση ανά κανάλι και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενισχύοντας το όραμά της να είναι ο καλύτερος 24/7 συνεργάτης στην αγορά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!