Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Xiaomi: Πιο κοντά στη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων

Η Xiaomi Corp έλαβε την έγκριση του κρατικού σχεδιαστή της Κίνας για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων (EVs), σημειώνει το Reuters, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς τον στόχο της κατασκευάστριας εταιρείας smartphones να παράγει αυτοκίνητα από τις αρχές του επόμενου έτους. Η κινεζική εταιρεία χρειάζεται τώρα και την έγκριση από Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφοριών της χώρας.

Η Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων (NDRC), η οποία ρυθμίζει τις νέες επενδύσεις και την παραγωγική ικανότητα στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, έδωσε το νεύμα για την κατασκευή EV στην Xiaomi με έδρα το Πεκίνο νωρίτερα αυτό το μήνα, δήλωσαν δύο άτομα με γνώση του θέματος.Το εγχείρημα της Xiaomi είναι μόλις το τέταρτο από τα τέλη του 2017 που κερδίζει την έγκριση της NDRC.

Χρειάζεται και την έγκριση από Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφοριών

Ενώ το νεύμα της NDRC φέρνει τη Xiaomi πιο κοντά στη μαζική παραγωγή EVs περισσότερα από δύο χρόνια μετά την πρώτη ανακοίνωση των σχεδίων της, η επιχείρηση χρειάζεται ακόμη έγκριση από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφοριών (MIIT), το οποίο αξιολογεί τις νέες αυτοκινητοβιομηχανίες και τα μοντέλα για τις τεχνικές απαιτήσεις και τις απαιτήσεις ασφαλείας.

Και θα εισέλθει στον τομέα κατασκευής αυτοκινήτων της Κίνας σε μια εποχή που η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο παλεύει με μια σειρά από ζητήματα, συμπεριλαμβανομένης της υπερβάλλουσας παραγωγικής ικανότητας και της επιβράδυνσης της ζήτησης που έχουν πυροδοτήσει έναν σκληρό πόλεμο τιμών και έχουν πλήξει τα περιθώρια κέρδους των προμηθευτών.

Η Xiaomi είχε υποσχεθεί επενδύσεις ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε βάθος δεκαετίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και είχε θέσει ως στόχο τη μαζική παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων της το πρώτο εξάμηνο του 2024. Υπήρχαν όμως αμφιβολίες για το αν το χρονοδιάγραμμα θα μπορούσε να τηρηθεί, καθώς η NDRC ήταν επιφυλακτική στην έγκριση νέων σχεδίων παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων από εταιρείες, λόγω των ανησυχιών σχετικά με την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα και την επιβράδυνση της ζήτησης στον τομέα.

Το σχέδιο της Tesla Inc για την επέκταση του εργοστασίου της στη Σαγκάη δεν είχε ακόμη κερδίσει την έγκρισηγια να προχωρήσει, ανέφερε το Reuters τον Ιούνιο. Και πηγές του κλάδου έχουν δηλώσει στο παρελθόν στο Reuters ότι η αμερικανική εταιρεία κατασκευής πολυτελών EV Lucid Group επιθυμεί να κατασκευάσει αυτοκίνητα στην Κίνα, αλλά ενημερώθηκε ότι η πιθανότητα ήταν μικρή.

Ενώ περίμενε τις εγκρίσεις, η Xiaomi προχώρησε στην επιχείρηση, ολοκληρώνοντας την κατασκευή εργοστασιακών εγκαταστάσεων ικανών να παράγουν 200.000 EVs ετησίως στο Πεκίνο, σύμφωνα με δημοσίευμα της κρατικής εφημερίδας Beijing Daily τον Ιούλιο.

Η Xiaomi σχεδιάζει να παράγει περίπου 100.000 EVs το επόμενο έτος, δήλωσε μία από τις πηγές. Έχει επίσης επιταχύνει την πρόσληψη εργαζομένων για το εργοστάσιο EV από την περασμένη εβδομάδα, καθώς προετοιμάζει την αύξηση της παραγωγής τον Δεκέμβριο, δήλωσαν στο Reuters δύο εργαζόμενοι της Xiaomi, οι οποίοι δεν θέλησαν να κατονομαστούν λόγω της ευαισθησίας του θέματος.

Ο διευθύνων σύμβουλος Lei Jun, ο οποίος έχει δηλώσει ότι η επέλαση της Xiaomi στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι το τελευταίο του μεγάλο επιχειρηματικό έργο, δημοσίευσε το Σάββατο φωτογραφίες ανθρώπων που κρατούσαν ένα πανό που έγραφε «Fighting for Xiaomi Auto» στον προσωπικό του λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης Weibo.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!