Γ.Δ.
1264.69 -0,05%
ACAG
-0,83%
6
CENER
-2,73%
6.78
CNLCAP
+1,42%
7.15
DIMAND
0,00%
10.85
OPTIMA
-0,76%
7.8
TITC
-0,82%
19.34
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
-2,14%
1.37
ΑΒΕ
+0,38%
0.526
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
-0,40%
2.51
ΑΛΦΑ
+1,94%
1.58
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.6
ΑΝΕΚ
-0,71%
0.278
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
-1,73%
11.34
ΑΣΚΟ
-0,45%
2.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.36
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
-3,04%
11.48
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,36%
5.47
ΒΙΟΚΑ
+3,79%
2.74
ΒΙΟΣΚ
+2,27%
1.125
ΒΙΟΤ
-9,02%
0.222
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
-0,85%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+2,31%
1.775
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,78%
13.26
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
+2,38%
10.75
ΔΟΜΙΚ
+0,57%
3.5
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,53%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+3,80%
0.955
ΕΕΕ
0,00%
25.3
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.55
ΕΛΒΕ
+0,41%
4.84
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.558
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.32
ΕΛΛ
-1,67%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,26%
2.225
ΕΛΠΕ
-0,13%
7.65
ΕΛΣΤΡ
-4,33%
2.87
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.14
ΕΛΧΑ
-1,47%
1.872
ΕΝΤΕΡ
+0,97%
6.26
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
-0,93%
9.6
ΕΣΥΜΒ
-0,90%
1.105
ΕΤΕ
+1,51%
6.166
ΕΥΑΠΣ
+3,18%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+0,66%
6.06
ΕΥΡΩΒ
+0,54%
1.669
ΕΧΑΕ
+0,57%
5.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.78
ΙΚΤΙΝ
+0,23%
0.43
ΙΛΥΔΑ
+3,49%
1.335
ΙΝΚΑΤ
+0,14%
3.47
ΙΝΛΙΦ
-0,90%
4.4
ΙΝΛΟΤ
-3,79%
0.938
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.15
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
-3,30%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+0,76%
2.65
ΚΑΜΠ
-2,51%
2.33
ΚΑΡΕΛ
-1,96%
300
ΚΕΚΡ
-0,84%
1.765
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
-0,79%
1.26
ΚΟΡΔΕ
-1,10%
0.54
ΚΟΥΑΛ
-2,82%
0.552
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.44
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
9.36
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.05
ΛΑΒΙ
-1,44%
0.686
ΛΑΜΔΑ
-2,66%
6.595
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.282
ΛΕΒΠ
0,00%
0.358
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.18
ΛΟΥΛΗ
-1,09%
2.71
ΜΑΘΙΟ
-0,89%
1.11
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+0,29%
3.45
ΜΕΡΚΟ
-0,89%
44.6
ΜΙΓ
+0,53%
4.75
ΜΙΝ
-0,40%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,89%
24.76
ΜΟΝΤΑ
+1,25%
1.62
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.595
ΜΠΕΛΑ
-0,83%
23.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-1,09%
36.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.02
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
-0,89%
0.333
ΞΥΛΠ
0,00%
0.348
ΟΛΘ
-0,86%
23
ΟΛΠ
0,00%
22.75
ΟΛΥΜΠ
+0,40%
2.52
ΟΠΑΠ
-0,81%
14.69
ΟΤΕ
-0,08%
13.03
ΟΤΟΕΛ
-1,42%
12.46
ΠΑΙΡ
+2,35%
1.09
ΠΑΠ
-2,20%
2.22
ΠΕΙΡ
+0,89%
3.174
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.94
ΠΛΑΘ
-2,72%
4.12
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
+10,00%
0.418
ΠΡΕΜΙΑ
+1,68%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.3
ΠΡΟΦ
+1,37%
4.44
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.93
ΣΑΡ
-4,47%
8.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
+3,65%
0.369
ΣΙΔΜΑ
+1,29%
2.36
ΣΠΕΙΣ
-1,19%
6.64
ΣΠΙ
+0,32%
0.62
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
-1,06%
14.95
ΤΖΚΑ
-0,55%
1.8
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,01%
1.77
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
+1,83%
0.389
ΦΛΕΞΟ
-1,25%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+10,00%
0.0715
ΦΡΛΚ
-0,37%
4.085
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Intrakat: Aνέλαβε νέο έργο ύψους 13 εκατ. ευρώ

Νέα σύμβαση υπέγραψε η Intrakat με την «Εγνατία Οδός ΑΕ» για το έργο «Επείγουσες εργασίες αποκατάστασης και ενίσχυσης της δομικής επάρκειας της παλαιάς γέφυρας του δεξιού κλάδου του Αξιού ποταμού». Πρόκειται για έργο ύψους 13 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), το οποίο έρχεται να επιλύσει σοβαρά προβλήματα και βλάβες που εμφανίστηκαν σε νευραλγικό σημείο της Εθνικής Οδού, μέσα από την βαριά συντήρηση, αποκατάσταση και ενίσχυση της δομικής επάρκειας της παλαιάς γέφυρας του Αξιού.

Η παλαιά γέφυρα του δεξιού κλάδου του Αξιού βρίσκεται σε χρήση από το 1973 (για το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη). Οι σχετικές στατικές μελέτες έχουν διαπιστώσει σημαντικές βλάβες, τόσο εξαιτίας των διαφόρων πλημμυρικών φαινομένων του παρελθόντος όσο και της συχνής διέλευσης βαρέων οχημάτων, οι οποίες έχουν μειώσει σε μη αποδεκτό βαθμό τον συντελεστή ασφαλείας της. Η επικινδυνότητα του σημείου είχε οδηγήσει σε περιορισμό των λωρίδων κυκλοφορίας αλλά και παρεμβάσεις στα όρια ταχύτητας, το επιτρεπόμενο βάρος φορτίων κ.ο.κ., μέτρα τα οποία προκαλούσαν σειρά ζητημάτων οδικής ασφάλειας.

H παλαιά γέφυρα του ποταμού Αξιού @ΔΤ
H παλαιά γέφυρα του ποταμού Αξιού @ΔΤ

Οι εν λόγω εργασίες, στις οποίες θα προχωρήσει άμεσα η Intrakat, κρίνονται απολύτως απαραίτητες ώστε να επιτευχθεί ένας αποδεκτός συντελεστής δομικής και λειτουργικής ασφάλειας και να αποκατασταθεί η ασφαλής χρήση της γέφυρας από τα διερχόμενα οχήματα. Με τις προβλεπόμενες παρεμβάσεις θα θωρακιστεί η γέφυρα έναντι κινδύνου απροειδοποίητης κατάρρευσης, ενώ -παράλληλα- θα αρθούν τα επώδυνα μέτρα περιορισμού φορτίου που παρεμποδίζουν δραματικά την απρόσκοπτη κυκλοφορία βαρέων οχημάτων, καθώς και οι περιορισμοί της κυκλοφοριακής συνέχειας μεταξύ Δυτικού και Ανατολικού Τομέα της Εγνατίας Οδού στο νευραλγικό οδικό τμήμα Α/Κ Κλειδιού – Α/Κ Καλοχωρίου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!