Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Πώς οι ατασθαλίες προσγειώνουν Boeing, RTX και Spirit Aero

Μετά από μια σειρά από παραγωγικές ατασθαλίες, οι επενδυτές θα αναρωτηθούν αν τα «προβληματικά παιδιά» της αμερικανικής αεροδιαστημικής – η Boeing, η RTX και η Spirit AeroSystems – μπορούν να περιορίσουν τις οικονομικές απώλειες και να πετύχουν τους στόχους για το τέλος του έτους.

Και οι τρεις εταιρείες αναμένεται να παρουσιάσουν ζημίες στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, καθώς αγωνίζονται να επιλύσουν κατασκευαστικά ελαττώματα στα πιο κερδοφόρα προϊόντα αεροσκαφών και κινητήρων τους.

Η θυγατρική εταιρεία κινητήρων RTX, η Pratt & Whitney, γνωστοποίησε τον Σεπτέμβριο ότι θα χρεωθεί με 3 δισεκατομμύρια δολάρια στο τρίμηνο, αφού σχεδιάζει να αντικαταστήσει εξαρτήματα που περιέχουν μολυσμένη μεταλλική σκόνη σε έως και 700 κινητήρες Geared Turbofan (GTF).

Boeing και Spirit τα προβληματικά παιδιά του κλάδου

Εν τω μεταξύ, η Boeing και η Spirit, προμηθευτές της αμερικανικής αεροπορικής εταιρείας και της ευρωπαϊκής ανταγωνίστριας Airbus.  αντιμετωπίζουν μια παράλειψη που αφορούσε κακοτρυπημένες οπές στο 737 MAX της Boeing. Η Boeing επέκτεινε τις επιθεωρήσεις αυτό το μήνα.

Ο αναλυτής της Vertical Research Partners, Rob Stallard, χαρακτήρισε τις εταιρείες ως τα «προβληματικά παιδιά» του κλάδου.

Η RTX αναμένεται να παρουσιάσει ζημίες 24 σεντς ανά απομειωμένη μετοχή έναντι κερδών 94 σεντς πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με τους αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της LSEG.

Η Boeing αναμένεται να παρουσιάσει ζημίες 2,23 δολαρίων ανά diluted μετοχή, έναντι ζημιών 5,49 δολαρίων πριν από ένα χρόνο. Η Spirit αναμένεται να παρουσιάσει ζημίες 1,03 δολάρια ανά μετοχή, έναντι ζημιών 1,22 δολαρίων ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.

Η RTX, η πρώτη που θα ανακοινώσει αποτελέσματα την Τρίτη, θα αντιμετωπίσει συνεχή έλεγχο σχετικά με το θέμα του κινητήρα GTF.

Οι αναλυτές ανησυχούν ότι οι επισκέψεις στα καταστήματα θα μπορούσαν να τραβήξουν περισσότερο από το αναμενόμενο ή ότι ένας μεγαλύτερος όγκος κινητήρων – ή πρόσθετοι τύποι κινητήρων – θα μπορούσαν να επηρεαστούν, προκαλώντας υψηλότερες αποζημιώσεις στους πελάτες.

«Κάποιες από αυτές τις παραχωρήσεις προς τους πελάτες μπορεί να έρθουν με τη μορφή δωρεάν υπηρεσιών, οι οποίες είναι πιθανότατα κλιμακωτές και μπορεί να τραβήξουν την αναγνώριση μετρητών», δήλωσε ο αναλυτής της Bank of America Ron Epstein.

Οι επενδυτές της Boeing -που αναμένεται να ανακοινώσει αποτελέσματα την Τετάρτη- θα επικεντρωθούν στη δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών το 2023, η οποία σύμφωνα με τις προβλέψεις της αεροναυπηγικής εταιρείας θα τερματίσει μεταξύ 3 και 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ο στόχος μπορεί να μην είναι πλέον εφικτός εάν η Boeing δεν μπορεί πλέον να επιτύχει τον στόχο της να παραδώσει 400 737 φέτος.

«Φαινόταν ήδη ότι θα ήταν δύσκολο να πετύχουμε την πρόβλεψη για το 2023. Τώρα είναι πιο δύσκολο, ακόμη και στο χαμηλότερο επίπεδο», δήλωσε ο Stallard της Vertical.

Η Spirit, η οποία υποβάλλει εκθέσεις την 1η Νοεμβρίου, έχει ήδη αποκαλύψει προκαταρκτικά αποτελέσματα στο πλαίσιο μιας νέας συμφωνίας τιμών με την Boeing.

Όμως η κλήση για τα κέρδη θα είναι μια δοκιμασία για τον νεοδιορισθέντα προσωρινό διευθύνοντα σύμβουλο Πάτρικ Σάναχαν, πρώην στέλεχος της Boeing και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Spirit, γνωστό για την επίλυση δύσκολων λειτουργικών προβλημάτων.

«Ο διορισμός του Πατ δείχνει ένα πράγμα: την κρισιμότητα της κατάστασης στην Spirit αυτή τη στιγμή», δήλωσε ο Michel Merluzeau, διευθυντής ανάλυσης αεροδιαστημικής στον όμιλο συμβούλων AIR.

Οι επενδυτές θα αναζητήσουν λεπτομέρειες σχετικά με το πώς ο Σάναχαν σχεδιάζει να αποκαταστήσει τον ισολογισμό του ταλαιπωρημένου προμηθευτή και να επαναφέρει την παραγωγή αεροσκαφών σε τροχιά, είπε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!