Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Ταχιάος: Μέχρι το τέλος του έτους η παραχώρηση της Εγνατίας

Η εκκρεμότητα της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, κατά την πιο πρόσφατη ενημέρωση από το ΤΑΙΠΕΔ, θα κλείσει μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τα όσα απάντησε στη Βουλή ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος, σε επίκαιρες ερωτήσεις που του τέθηκαν.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, βρέθηκε την Τετάρτη 08/11 στη Βουλή προκειμένου να απαντήσει σε επίκαιρες ερωτήσεις που του τέθηκαν από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, σχετικά με το τμήμα της ΠΑΘΕ Πολυκάστρου- Μαλγάρων  και τα αντιπλημμυρικά έργα στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου, στην Κρήτη.

Σε ερώτηση που του τέθηκε από τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Στέφανο Παραστατίδη, σχετικά με τις καθυστερήσεις υλοποίησης του έργου του τμήματος της ΠΑΘΕ, Πολυκάστρου – Μαλγάρων και τα μέτρα αποτροπής τροχαίων δυστυχημάτων, ο Υφυπουργός Υποδομών απάντησε ότι πράγματι είναι ένας δρόμος με σημαντική επικινδυνότητα, καθώς οι μεγάλες ευθείες ευνοούν την ανάπτυξη ταχυτήτων, ωστόσο, όπως επεσήμανε το πρόβλημα έγκειται στην τοποθέτηση των στηθαίων.

Ο Νίκος Ταχιάος σημείωσε ότι η Εγνατία Οδός είναι υπό παραχώρηση και ότι μέσα στις συμβατικές υποχρεώσεις του επόμενου παραχωρησιούχου είναι η κατασκευή δεύτερου κλάδου του ίδιου δρόμου, προκειμένου η υπό συζήτηση οδός να λειτουργήσει ως κλάδος καθόδου από το Πολύκαστρο, προς τη Χαλάστρα και την Θεσσαλονίκη.

«Αυτό που μας απασχολεί είναι πώς το ΤΑΙΠΕΔ θα προχωρήσει πολύ γρήγορα στην παραχώρηση και να μην επιβαρυνθεί το ελληνικό δημόσιο με μια δαπάνη η οποία είναι του παραχωρησιούχου», υπογράμμισε ο Νίκος Ταχιάος. Όπως προσέθεσε μάλιστα, η πιο πρόσφατη ενημέρωση που έχει από την πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ είναι πως η εκκρεμότητα της παραχώρησης θα κλείσει μέχρι το τέλος του έτους.

Ως προς τα μέτρα αποτροπής, ο Υφυπουργός σημείωσε ότι, ενώ ο βασικός προσανατολισμός του υπουργείου είναι να προχωρήσει η παραχώρηση και να προτεραιοποιηθεί το έργο της κατασκευής του δεύτερου κλάδου, οπότε θα υπάρξουν και επεμβάσεις στην υφιστάμενη οδό, θα πρέπει να γίνει συνάντηση με την Τροχαία Θεσσαλονίκης και την Τροχαία Κιλκίς προκειμένου να συζητηθούν μέτρα μικρού κόστους που θα βελτιώσουν την κατάσταση από άποψη τουλάχιστον οδικής ασφαλείας. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι θα πρέπει να υπάρχει και ατομική ευθύνη, με τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Ταχιάος: Το φράγμα των Μπραμιανών είναι μία από τις προτεραιότητες που έθεσε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός

Η δεύτερη ερώτηση που τέθηκε στον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών ήταν από την βουλευτή του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Κατερίνα Σπυριδάκη, σχετικά με την απένταξη των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των Αντιπλημμυρικών έργων Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου, της Περιφερειακής Ενότητας Λασιθίου Κρήτης, από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ο Νίκος Ταχιάος επεσήμανε ότι το φράγμα των Μπραμιανών είναι μία από τις προτεραιότητες που έθεσε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός με την ανάληψη της νέας κυβέρνησης και ότι η επιλογή της απένταξης από τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ήταν μονόδρομος αφού στις δεσμεύσεις του τελευταίου είναι ότι πρέπει το έργο να έχει τελειώσει μέχρι 31/12/2025. Αυτό μας οδήγησε στην απόφαση να απενταχθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και να ενταχθεί σε νέο χρηματοδοτικό εργαλείο, στο ΕΣΠΑ, διαβεβαίωσε ο κ. Ταχιάος, συμπληρώνοντας ότι χρονικά δεν θα υπάρξει καμία καθυστέρηση.

Κλείνοντας, στη δευτερολογία του, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στην δυσπιστία που υπάρχει για την ολοκλήρωση του έργου και κατέληξε ότι οι καταστροφές από τα φυσικά φαινόμενα στην Θεσσαλία μας προσγείωσαν  όλους στην πραγματικότητα πως τα αντιπλημμυρικά έργα είναι έργα στα οποία πρέπει να επενδύσουμε και δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσουμε ούτε ένα από αυτά πίσω.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!