Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Fais Group: Αύξηση τζίρου 33,41% στα 163,3 εκατ. ευρώ

Παρά τις προκλήσεις στην αγορά, ο όμιλος Fais έκλεισε το 2022 με αύξηση τζίρου 33,41%, στα 163,3 εκατ. ευρώ, ενώ βελτίωσε τα αποτελέσματά του, σε συνδυασμό με τη σωστή διαχείριση των εξόδων.

Όπως αναφέρει στην οικονομική της έκθεση η διοίκηση του ομίλου, το μεικτό αποτέλεσμα είχε ελαφρά μείωση στο 44,68% το 2022, από 45,87% το 2021. Τα κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν σε 9 εκατ. ευρώ από 11,5 εκατ. ευρώ και το EBITDA της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 32.786.159,67 ευρώ, με αύξηση 12%.

Στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης του ομίλου και για εξοικονόμηση κόστους, η μητρική εταιρεία το 2022 προσέλαβε το απαραίτητο προσωπικό, που παρέχει υπηρεσίες (οικονομικές, λογιστικές, μαρκετινγκ κ.ά.) προς όλες τις εταιρείες του ομίλου.

Οι επιδόσεις ανά θυγατρική του Fais Group

AM GENCOM A.E.: Η εταιρεία εμφανίζει αύξηση πωλήσεων 23,6%. Η δραστηριότητα της λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης και υπόδησης της φίρμας Adidas παρουσίασε μείωση της τάξεως του 6,3% συγκριτικά με το 2021, η οποία αντισταθμίστηκε κυρίως από την αύξηση των πωλήσεων μεγάλων σκαφών αναψυχής κατά ποσό 97,2% και την αύξηση από την εκμετάλλευση ακινήτων κατά ποσό 40,2%. Εντός της χρήσης πωλήθηκαν 9 σκάφη, εκ των οποίων 1 Princess, 7 Axopar και 1 Rand. Σημειώνεται ότι η μεταβολή των πωλήσεων των σκαφών επηρεάζει αρκετά και το μεικτό περιθώριο της εταιρείας, το οποίο για το 2022 είναι μειωμένο.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία από τον Φεβρουάριο 2023 δεν ανανέωσε τη συνεργασία με την adidas και έχει κλείσει τα καταστήματα λιανικής. Δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον κλάδο των σκαφών και από την προηγούμενη χρήση έχει εντάξει στο δυναμικό της τη μάρκα σκαφών Rand boats, η οποία ιδρύθηκε και εδρεύει στην Κοπεγχάγη της Δανίας, με ρίζες στο σκανδιναβικό design, ενώ χαρακτηρίζεται από την παράδοση δεξιοτεχνίας του τόπου προέλευσής της. Επιπλέον, εντός της χρήσης 2023 έχει εντάξει στο δυναμικό της τη μάρκα σκαφών Nerea Yacht, η οποία αποτελεί ένα brand boutique σκαφών που μπορεί να υπερηφανεύεται για την ιδιαίτερη φινέτσα, το μοναδικό design, την ποιότητα κατασκευής και δεξιοτεχνία που προσφέρει.

F.L.S. ΜΟΔΙΑΝΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε.: Η χρήση 2022 αποτελεί για την εταιρεία την τέταρτη διαχειριστική χρήση. Εντός του Δεκεμβρίου της κλεινόμενης χρήσης ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ξεκίνησε η λειτουργία της η Αγορά Μοδιάνο, προσφέροντας ένα food market concept νέας γενιάς. Ως εκ τούτου, τα οικονομικά αποτελέσματά της δεν είναι αντιπροσωπευτικά και συγκρίσιμα λόγω του μικρού χρονικού διαστήματος λειτουργίας.

Σημειώνεται ότι στα τέλη της χρήσης 2022 ξεκίνησε η λειτουργεία της «Αγοράς Μοδιάνο» στη Θεσσαλονίκη, γεγονός το οποίο αναμένεται να έχει θετική επίδραση στον κύκλο εργασιών της εταιρείας και του Ομίλου από το 2023 και έπειτα.

ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ Α.Ε.: Η εταιρεία κατά τη χρήση 2022, παρά τις δύσκολες συνθήκες στην αρχή του έτους λόγω της γενικότερης αβεβαιότητας σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο από το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία, πραγματοποίησε αύξηση του τζίρου κατά 25%. Εμφάνισε θετικό αποτέλεσμα προ φορών με βελτίωση του μεικτού περιθωρίου κέρδους. Η εταιρία δραστηριοποιήθηκε με προσήλωση στους στρατηγικούς της στόχους, στοχεύοντας στη σταδιακή επέκταση της δραστηριότητάς της, αποκτώντας μεγαλύτερα μερίδια αγοράς, τόσο μέσω της συνεργασίας της με νέους επώνυμους οίκους στους κλάδους της ένδυσης, της υπόδησης και του αξεσουάρ, με σκοπό να αναλάβει την αντιπροσώπευση και διανομή αυτών στις χώρες που δραστηριοποιείται, όσο και μέσω του δικτύου λιανικών πωλήσεων που διαθέτει. Η εταιρεία εντός του 2022 και στο πλαίσιο της στρατηγικής της συνέχισε την ανάπτυξή της και την πολιτική εξορθολογισμού εξόδων, με σκοπό να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα και το κόστος μισθοδοσίας της, με αποτέλεσμα να βελτιώσει το αποτέλεσμα της περιόδου. Ως εκ τούτου, εντός της χρήσης:

  • έκλεισαν 3 καταστήματα (Factory Outlet Πειραιώς, Factory Outlet Αεροδρομίου και Βurberry Μυκόνου), εκ των οποίων τα 2 ήταν εντός της Αττικής και 1 στο νησί της Μυκόνου και
  • άνοιξαν 2 νέα καταστήματα Hogan στην Αθήνα και Καλογήρου Pret-a-Porter Outlet στα Σπάτα (εντός εμπορικού κέντρου McArthurGlen).

Σημειώνεται ότι εντός του Ιουνίου 2023 αποφασίστηκε η διακοπή λειτουργίας καταστήματος (Ferragamo Outlet) εντός του εμπορικού κέντρου McArthurGlen-Σπάτα. Η εμπορική δραστηριότητα του καταστήματος αυτού θα αφομοιωθεί από τα άλλα δύο καταστήματα Καλογήρου και Pret-a-Porter εντός του ίδιου εμπορικού κέντρου, δημιουργώντας περαιτέρω οικονομίες κλίμακας.

LEMGREG LTD: Η εταιρεία στη χρήση 2022 είχε αύξηση στον τζίρο 9%, ενώ για δεύτερη συνεχή χρήση επιτυγχάνει ισχυρή κερδοφορία. Οι προσπάθειες της διοίκησης για περιορισμό των εξόδων τόσο στην τρέχουσα όσο και στην προηγούμενη χρήση ευδοκίμησαν, με αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει επανέλθει σε θετικά αποτελέσματα.

ONE OUTLET A.E.: Η εταιρεία για τη χρήση 2022 είχε αύξηση του τζίρου της κατά 56%, ο οποίος ανήλθε στο επίπεδο της χρήσης 2019, ήτοι πριν από την έναρξη της πανδημίας το 2020. Με την άρση των περιοριστικών μέτρων που ίσχυαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η εταιρεία επέστρεψε στην τρέχουσα χρήση σε πλήρη λειτουργική δραστηριότητα, με αποτέλεσμα τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας να επιστρέψουν στα επίπεδα 2019. Επίσης, την 8η/7/2022 ολοκληρώθηκε από την εταιρεία η απορρόφηση των εταιρειών CRETA SEASIDE ESTATES ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ και ΣΤΟΑ ΜΟΔΙΑΝΟ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.

SPORTSWIND A.E.: Η εταιρεία συνέχισε την ανάπτυξή της στο εσωτερικό, στοχεύοντας στην επέκταση και στη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων/υπηρεσιών, προκειμένου να αποκτηθούν/διατηρηθούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η εταιρεία εμφάνισε αύξηση των πωλήσεων συγκριτικά με το 2021 της τάξεως του 36%. Αύξηση στις πωλήσεις παρουσίασαν όλα τα brands της εταιρείας και συγκεκριμένα 36% ήταν η αύξηση των πωλήσεων στη χονδρική της Puma και 72% η αύξηση στο brand της New Era. Επίσης, η εταιρεία διατήρησε σταθερό το μεικτό της αποτέλεσμα, το οποίο ανήλθε σε 41% και για τις δύο παρουσιαζόμενες χρήσεις. Τα ανωτέρω είχαν αποτέλεσμα τα κέρδη προ φόρων να ανέλθουν σε 3.845.113,63 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 78%, και το EBITDA της εταιρείας να ανέλθει σε 6.852.332,71 €, παρουσιάζοντας αύξηση 47%.

H εταιρεία εντός της χρήσης 2023 θα ανοίξει νέο κατάστημα Puma εντός του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη και θα προχωρήσει στη μεταφορά του καταστήματος Puma στη Γλυφάδα Αττικής εντός του ίδιου δήμου, αλλά σε καλύτερη εμπορική τοποθεσία, επί της Λεωφ. Βουλιαγμένης. Εντός του 2023 επίσης σταμάτησε τη συνεργασία με την Puma για τη Βουλγαρία και κατ’ επέκταση της πωλήσεις της στη θυγατρική της στη Βουλγαρία, με σκοπό να σταματήσει μια δραστηριότητα που δεν προσέφερε στην εταιρεία και στον όμιλο. Επίσης, εξαγόρασε το 35% της εταιρείας NORTHCUT I.K.E. και πλέον είναι 100% θυγατρική της, και η οποία μετονομάστηκε σε DENIM CO. IKE, και εντός του 2023 λειτούργησε 2 νέα καταστήματα LEVI’S, μετά τη συνεργασία που επιτεύχθηκε από τη Φάις συμμετοχών με τη Levi Strauss & Co. Europe BV. Τέλος, συμμετείχε σε Αυξήσεις Μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρείας Alezur Ltd. Η εν λόγω εταιρεία έχει μια 100% θυγατρική εταιρεία, η οποία απέκτησε μέσω πλειστηριασμών το 50% του παλαιού εργοστασίου Αλλατίνη στη Θεσσαλονίκη.

SLF EAST EUROPE A.E.: Η χρήση 2022 αποτελεί για την εταιρεία την τρίτη ολοκληρωμένη διαχειριστική χρήση. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία δεν έχει άμεσα δραστηριότητα, αλλά είναι ο μέτοχος των εταιρειών που θα δραστηριοποιούνται στην αγορά της κάθε χώρας με καταστήματα. Το 2023 αναμένεται περεταίρω ανάπτυξη του δικτύου, μέσω των θυγατρικών εταιρειών, στην Ελλάδα με άνοιγμα 6 νέων καταστημάτων, τη λειτουργία εντός του 2ου τριμήνου 2 νέων καταστημάτων στη Βουλγαρία, καθώς επίσης και το άνοιγμα 2 καταστημάτων εντός του 4ου τριμήνου στη Ρουμανία.

SLF GREECE A.E.: Η χρήση 2022 αποτελεί για την εταιρεία την τρίτη της ολοκληρωμένη διαχειριστική, χρήση καθώς συστάθηκε στις 07/10/2019. Οι επιδόσεις της εταιρείας είναι αρκετά ικανοποιητικές, αν λάβουμε υπόψη ότι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να ξεπεράσει τα 8,4 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις. Η εταιρεία βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης, επομένως μια σύγκριση με την προηγούμενη χρήση δεν είναι εφικτή, διότι τα δεδομένα έχουν μεταβληθεί πολύ. Ο στόχος της εταιρείας είναι η επέκταση και η βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων/υπηρεσιών, προκειμένου να αποκτηθούν/διατηρηθούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι την 31η.12.2022 τα σημεία πώλησης της εταιρείας ανέρχονταν σε 6 καταστήματα, 1pop-up store, 3 shop in a shop στα ΝΟΤΟΣ και το e-shop έναντι 5 καταστημάτων, 1pop-up store και το e-shop την 31η.12.2021.

SLF CYPRUS LTD: Εντός της χρήσης ξεκίνησε η δραστηριότητα της εταιρείας μέσω της έναρξης λειτουργίας 4 καταστημάτων στην Κύπρο. Τα αποτελέσματα της πρώτης χρήσης στην οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της η εταιρεία ήταν θετικά, καθώς κατέγραψε κύκλο εργασιών άνω των 2 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στο 17% ως ποσοστό επί των πωλήσεων, ενώ το μεικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 74%.

UNLIMITED SPORT A.E.: Η εταιρεία εμφάνισε μεγάλη αύξηση των πωλήσεων συγκριτικά με το 2021, της τάξεως του 27%. Αύξηση στις πωλήσεις παρουσίασαν όλα τα brands της εταιρείας, αλλά το brand της Under Armour είναι αυτό που έδωσε τη μεγαλύτερη ώθηση, με αύξηση 23% στις χονδρικές πωλήσεις, 32% στις λιανικές πωλήσεις, καθώς επίσης και το brand UGG, του οποίου οι χονδρικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 29%. Το 2022 ήταν η πρώτη μετα-covid χρονιά που λειτούργησαν τα καταστήματα όλο τον χρόνο και αυτό βοήθησε στην αύξηση των πωλήσεων. Η εταιρεία εντός της χρήσης 2023 αναμένεται να ανοίξει τρία νέα καταστήματα Under Armour στον Πειραιά, στο Μαρούσι εντός του εμπορικού κέντρου The Mall Athens και ένα κατάστημα Outlet εντός του εμπορικού κέντρου McArthurGlen. Επίσης, εντός της χρήσης 2023 έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του καταστήματος της Under Armour στο Μαρούσι, εντός του εμπορικού κέντρου Golden Hall. Παράλληλα, στο πλαίσιο της ανάπτυξής της η εταιρεία εντός του 2023 θα επεκταθεί στις λιανικές πωλήσεις του brand UGG μέσω του νέου καταστήματος που θα λειτουργήσει στη συνοικία του Κολωνακίου στην Αθήνα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!