Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Uber: Ανοίγει την πλατφόρμα στα μαύρα ταξί του Λονδίνου

Η Uber θα ανοίξει την πλατφόρμα της στα εμβληματικά μαύρα ταξί του Λονδίνου το επόμενο έτος, δήλωσε την Τετάρτη η εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς, προσπαθώντας να κερδίσει τα ταξί της βρετανικής πρωτεύουσας μετά από μια δεκαετία εντάσεων.

Οι οδηγοί μαύρων ταξί του Λονδίνου – οι οποίοι πρέπει να περάσουν ένα τεστ που ονομάζεται «The Knowledge» και απαιτεί να απομνημονεύσουν χιλιάδες διαδρομές εντός της πόλης – βρίσκονται εδώ και καιρό σε αντιπαράθεση με την Uber, υποστηρίζοντας ότι απειλεί τα προς το ζην.

Η νέα υπηρεσία που προσφέρει η Uber, η οποία θα αναπτυχθεί στις αρχές του 2024, θα επιτρέπει στους οδηγούς των μαύρων ταξί να εγγράφονται στην εφαρμογή για να πραγματοποιούν κλεισμένες διαδρομές. Ο αμερικανικός κολοσσός τους προσφέρει συμφωνία χωρίς προμήθεια για τους πρώτους έξι μήνες.

Ωστόσο, μια ομάδα που εκπροσωπεί την πλειοψηφία των οδηγών μαύρων ταξί απέρριψε την προσφορά, λέγοντας ότι δεν υπάρχει ζήτηση από τα μέλη της.

«Δεν μας ενδιαφέρει να αμαυρώσουμε το όνομα του εμβληματικού, παγκοσμίου φήμης κλάδου των μαύρων ταξί του Λονδίνου, ευθυγραμμίζοντάς το με την Uber, το κακό ιστορικό ασφαλείας της και ό,τι άλλο συνεπάγεται», δήλωσε ο Steve McNamara, γενικός γραμματέας της Ένωσης Αδειούχων Οδηγών Ταξί (LTDA).

Τα μαύρα ταξί, γνωστά και ως Hackney carriages, είναι τα μόνα οχήματα του Λονδίνου που μπορούν να παραλαμβάνουν επιβάτες από το δρόμο ή τις πιάτσες ταξί στην πόλη. Μπορούν επίσης να γίνουν κρατήσεις μέσω άλλων εφαρμογών.

Στο Λονδίνο, μια από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Uber, η εταιρεία θέλει οι οδηγοί ταξί να ενταχθούν στην υπηρεσία της, όπως έχουν ήδη κάνει στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και τη Ρώμη. Λέει ότι τόσο οι επιβάτες όσο και οι οδηγοί ταξί επωφελούνται όταν οι τελευταίοι συνεργάζονται με την Uber.

Η διαμάχη της Uber με τους «ταξιτζήδες» του Λονδίνου

Εάν οι «ταξιτζήδες» του Λονδίνου αποδεχθούν την προσφορά να ενταχθούν στην πλατφόρμα σε σημαντικό αριθμό, αυτό θα αποτελέσει ένα τεράστιο ξεπάγωμα στις σχέσεις.

Η διαμάχη τους ήταν στο αποκορύφωμά της το 2014, όταν οι οδηγοί ταξί έκλεισαν τους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν κατά της Uber, αλλά έκτοτε συνεχίζουν να εκφράζουν την αντίθεσή τους στην υπηρεσία.

Ένας οδηγός, ο Hameed Hameedi, δήλωσε ότι είναι μέσα στο πρόγραμμα, αποτελώντας τον πρώτο ταξιτζή του Λονδίνου που εγγράφεται. Είπε ότι θα μπορούσε να αποτελέσει «τεράστιο πλεονέκτημα» για το επάγγελμα.

«Τελικά, περισσότεροι επιβάτες που κλείνουν ταξίδια σημαίνει περισσότερα μετρητά για τους ταξιτζήδες», είπε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!