Γ.Δ.
1430.94 -0,27%
ACAG
+4,00%
6.24
CENER
+0,54%
7.44
CNLCAP
0,00%
7.75
DIMAND
-0,40%
9.9
OPTIMA
+0,78%
7.76
TITC
+0,19%
26.05
ΑΑΑΚ
+9,49%
8.65
ΑΒΑΞ
-1,07%
1.67
ΑΒΕ
+2,38%
0.516
ΑΔΜΗΕ
-0,85%
2.32
ΑΚΡΙΤ
+3,52%
1.03
ΑΛΜΥ
0,00%
2.73
ΑΛΦΑ
-0,62%
1.763
ΑΝΔΡΟ
-0,28%
7.02
ΑΡΑΙΓ
-1,41%
12.62
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-0,88%
11.3
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-1,39%
7.1
ΑΤΤ
+0,92%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
+0,43%
2.32
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
6.06
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.88
ΒΙΟΣΚ
+1,20%
1.265
ΒΙΟΤ
0,00%
0.4
ΒΙΣ
0,00%
0.246
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
-0,56%
1.79
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,14%
14.42
ΔΑΑ
-0,17%
8.7
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
-0,93%
11.69
ΔΟΜΙΚ
-1,12%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.35
ΕΒΡΟΦ
-2,94%
1.65
ΕΕΕ
+1,39%
29.1
ΕΚΤΕΡ
+5,04%
4.17
ΕΛΒΕ
+0,81%
5
ΕΛΙΝ
+4,20%
2.48
ΕΛΛ
+4,78%
15.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,19%
2.665
ΕΛΠΕ
+1,85%
8.26
ΕΛΣΤΡ
-3,45%
2.52
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.98
ΕΛΧΑ
-0,89%
2.235
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-6,00%
0.141
ΕΠΣΙΛ
-0,19%
10.48
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.145
ΕΤΕ
-0,28%
7.25
ΕΥΑΠΣ
+4,46%
3.51
ΕΥΔΑΠ
+1,08%
5.62
ΕΥΡΩΒ
-1,01%
1.9145
ΕΧΑΕ
+0,36%
5.63
ΙΑΤΡ
+7,10%
1.885
ΙΚΤΙΝ
+0,78%
0.516
ΙΛΥΔΑ
+8,84%
1.6
ΙΝΚΑΤ
+0,18%
5.56
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.97
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.22
ΙΝΤΕΚ
+0,77%
6.53
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,78%
6.5
ΙΝΤΕΤ
+0,37%
1.34
ΙΝΤΚΑ
-1,00%
3.96
ΚΑΜΠ
0,00%
2.27
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.57
ΚΕΠΕΝ
+3,92%
2.12
ΚΛΜ
-0,92%
1.615
ΚΟΡΔΕ
+0,65%
0.622
ΚΟΥΑΛ
+13,18%
1.005
ΚΟΥΕΣ
+5,55%
6.09
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,92%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.922
ΛΑΜΔΑ
+0,36%
6.885
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29.2
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
+3,13%
0.33
ΛΕΒΠ
+0,65%
0.31
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+6,40%
1.33
ΛΟΥΛΗ
-1,37%
2.89
ΜΑΘΙΟ
-2,59%
1.13
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
+0,97%
3.12
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.8
ΜΙΓ
-0,12%
4.315
ΜΙΝ
+4,62%
0.68
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,29%
27.48
ΜΟΝΤΑ
+3,01%
2.74
ΜΟΤΟ
-0,33%
2.99
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.835
ΜΠΕΛΑ
-0,96%
26.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.34
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-1,41%
36.24
ΝΑΚΑΣ
+5,00%
2.94
ΝΑΥΠ
-1,72%
1.14
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.377
ΞΥΛΠ
0,00%
0.384
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
+1,17%
26
ΟΛΥΜΠ
+0,35%
2.83
ΟΠΑΠ
-1,91%
16.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.907
ΟΤΕ
-0,66%
13.65
ΟΤΟΕΛ
-1,02%
13.56
ΠΑΙΡ
-1,89%
1.295
ΠΑΠ
-1,65%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,09%
4.172
ΠΕΤΡΟ
+0,20%
9.84
ΠΛΑΘ
-0,36%
4.16
ΠΛΑΚΡ
-10,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.342
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+2,38%
4.73
ΡΕΒΟΙΛ
-1,15%
1.715
ΣΑΡ
+0,84%
9.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,43%
0.048
ΣΕΝΤΡ
+0,72%
0.418
ΣΙΔΜΑ
-5,02%
2.27
ΣΠΕΙΣ
+1,03%
7.86
ΣΠΙ
+6,71%
0.7
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
+0,67%
16.51
ΤΖΚΑ
+1,18%
1.72
ΤΡΑΣΤΟΡ
-5,88%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.682
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.2
ΦΙΕΡ
+1,53%
0.398
ΦΛΕΞΟ
+0,61%
8.3
ΦΡΙΓΟ
+3,03%
0.34
ΦΡΛΚ
+1,17%
4.31
ΧΑΙΔΕ
+3,18%
0.81

ΔΕΗ: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο

Σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, λειτουργεί πλέον το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ και έτσι οι πελάτες μπορούν να καλούν δωρεάν στο 800 900 1000 οποιαδήποτε στιγμή προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους. Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.

Τι προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ

Το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ δίνει απαντήσεις και λύσεις σε κάθε είδους ανάγκη:

  1. προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,
  2. δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
  3. παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
  4. δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων
  5. πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
  6. πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
  7. προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔΕΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.

Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες

Για τους επαγγελματίες, η ΔΕΗ, εκτός από το εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔΕΗ.

Με την υπηρεσία Video Call, με ένα κλικ, ο εξειδικευμένος εκπρόσωπος βρίσκεται στην οθόνη του επαγγελματία για να τον εξυπηρετήσει και να λύσει κάθε απορία, ενώ υπάρχει και δυνατότητα προγραμματισμού ημερομηνίας και ώρας που εξυπηρετούν τον επαγγελματία για την επικοινωνία.

Η υπηρεσία Live Chat προσφέρει εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τον επαγγελματία που προτιμά να γράφει από τον υπολογιστή ή το κινητό του τηλέφωνο, αντί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης. Η γραπτή συνομιλία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με εξειδικευμένο εκπρόσωπο ο οποίος είναι έτοιμος να λύσει κάθε απορία.

Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εξελίσσει τις υπηρεσίες της, για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, ενδυναμώνοντας συνεχώς όλα τα κανάλια επικοινωνίας για την καλύτερη, αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!