Γ.Δ.
1041.51 +0,82%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+0,68%
3.675
CNLCAP
-1,32%
7.45
DIMAND
-0,36%
13.9
TITC
-0,27%
14.56
ΑΑΑΚ
+5,05%
10.4
ΑΑΑΠ
-4,03%
5.95
ΑΒΑΞ
-0,53%
0.935
ΑΒΕ
+0,36%
0.554
ΑΔΜΗΕ
+0,10%
1.924
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
+12,38%
0.59
ΑΛΜΥ
-0,21%
2.395
ΑΛΦΑ
-0,64%
1.242
ΑΝΔΡΟ
-1,52%
6.5
ΑΝΕΚ
+19,37%
0.228
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
-1,29%
6.88
ΑΣΚΟ
-0,89%
2.23
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.54
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+1,22%
4.98
ΑΤΤ
+9,66%
0.193
ΑΤΤΙΚΑ
+8,80%
2.35
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.19
ΒΙΟ
-0,45%
4.44
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.64
ΒΙΟΣΚ
-1,08%
0.64
ΒΙΟΤ
+4,65%
0.27
ΒΙΣ
+4,17%
0.175
ΒΟΣΥΣ
+0,92%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.28
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,52%
12.04
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.14
ΔΕΗ
+0,20%
7.48
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-0,77%
0.778
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.352
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.8
ΕΕΕ
-0,59%
21.78
ΕΚΤΕΡ
+3,85%
1.62
ΕΛΒΕ
+4,34%
5.05
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+2,45%
0.418
ΕΛΙΝ
+1,44%
2.11
ΕΛΛ
+0,58%
17.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,23%
2.225
ΕΛΠΕ
-1,54%
7.66
ΕΛΣΤΡ
-2,00%
2.45
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.25
ΕΛΧΑ
+0,12%
1.724
ΕΝΤΕΡ
-1,23%
4.02
ΕΠΙΛΚ
-3,70%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-0,29%
6.92
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.638
ΕΤΕ
+0,70%
4.47
ΕΥΑΠΣ
+0,57%
3.54
ΕΥΔΑΠ
+0,83%
7.25
ΕΥΡΩΒ
-1,46%
1.316
ΕΧΑΕ
+0,51%
3.92
ΙΑΤΡ
-1,49%
1.655
ΙΚΤΙΝ
+2,84%
0.615
ΙΛΥΔΑ
+8,40%
1.29
ΙΝΚΑΤ
+0,36%
1.692
ΙΝΛΙΦ
-0,52%
3.82
ΙΝΛΟΤ
+0,78%
0.645
ΙΝΤΕΚ
-0,27%
3.73
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,56%
6.5
ΙΝΤΕΤ
+2,88%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-0,90%
1.972
ΚΑΜΠ
+1,65%
2.47
ΚΑΡΕΛ
+2,60%
316
ΚΕΚΡ
-1,40%
1.272
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+1,27%
0.954
ΚΟΡΔΕ
-1,13%
0.526
ΚΟΥΑΛ
+2,04%
0.5
ΚΟΥΕΣ
+0,79%
5.09
ΚΡΕΚΑ
+9,00%
0.218
ΚΡΙ
-0,33%
6.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.21
ΛΑΒΙ
0,00%
0.44
ΛΑΜΔΑ
+1,06%
6.225
ΛΑΜΨΑ
0,00%
21.2
ΛΑΝΑΚ
-6,76%
1.035
ΛΕΒΚ
+9,57%
0.252
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.065
ΛΟΥΛΗ
+2,40%
2.56
ΛΥΚ
+1,60%
2.54
ΜΑΘΙΟ
+3,57%
0.725
ΜΕΒΑ
-2,94%
2.64
ΜΕΝΤΙ
+2,49%
3.7
ΜΕΡΚΟ
+0,86%
47
ΜΙΓ
+29,96%
0.1284
ΜΙΝ
0,00%
0.462
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,35%
22.6
ΜΟΝΤΑ
+1,18%
0.688
ΜΟΤΟ
-2,63%
2.22
ΜΟΥΖΚ
+6,11%
0.764
ΜΠΕΛΑ
+5,33%
17.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.99
ΜΠΤΚ
0,00%
0.69
ΜΥΤΙΛ
+1,67%
24.32
ΝΑΚΑΣ
+6,72%
2.54
ΝΑΥΠ
-0,46%
1.075
ΞΥΛΚ
+1,26%
0.241
ΞΥΛΠ
0,00%
0.244
ΟΛΘ
+0,85%
23.7
ΟΛΠ
+0,57%
17.52
ΟΛΥΜΠ
+0,47%
2.15
ΟΠΑΠ
+1,41%
14.42
ΟΤΕ
+1,86%
14.8
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.7
ΠΑΙΡ
-4,31%
1
ΠΑΠ
+0,40%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,22%
1.9995
ΠΕΤΡΟ
+0,33%
6.16
ΠΛΑΘ
+0,92%
4.39
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
-3,77%
15.3
ΠΡΔ
-3,60%
0.535
ΠΡΕΜΙΑ
+0,82%
1.235
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
+0,16%
3.06
ΡΕΒΟΙΛ
-1,15%
1.285
ΣΑΡ
+1,18%
7.69
ΣΑΡΑΝ
+9,60%
1.37
ΣΑΤΟΚ
+3,33%
0.031
ΣΕΝΤΡ
-0,99%
0.3
ΣΙΔΜΑ
-2,77%
2.46
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.66
ΣΠΙ
-1,61%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,70%
19.15
ΤΖΚΑ
+1,82%
1.955
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.08
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.236
ΦΙΕΡ
+1,69%
0.42
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+20,00%
0.132
ΦΡΛΚ
+1,95%
3.66
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+5,83%
0.545
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

PwC: Ενισχύει το δυναμικό της- Βελτιστοποιεί την εμπειρία του καταναλωτή

Η PwC Ελλάδας προχωρά σε μια δυναμική επένδυση που αφορά την εμπειρία του καταναλωτή «Customer Experience», καθώς ανταποκρινόμενη στις αυξημένες ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του τελικού καταναλωτή συνεχίζει να επενδύει σε λύσεις με επίκεντρο τον πελάτη.

Την ίδια στιγμή φροντίζει να ενισχύσει το δυναμικό της με την ένταξη του Διονύση Ζήβα, στη θέση του Executive Advisor Customer Experience.

Η επένδυση στην εμπειρία του πελάτη γίνεται ολοένα και πιο αναγκαία καθώς η πανδημία του COVID-19 ανέδειξε ακόμα περισσότερο τη σημασία της για την αύξηση των αγορών και κατ’ επέκτασιν των εσόδων. Ο σχεδιασμός μιας άριστης εμπειρίας, και η επίτευξη υψηλού επιπέδου ικανοποίησης πελάτη, αυξάνει  κατακόρυφα τις πιθανότητες για ενίσχυση των εσόδων συμβάλλοντας στην βιωσιμότητα. Αντιθέτως, αρκεί μια κακή αγοραστική εμπειρία για την δημιουργία αρνητικών εντυπώσεων απέναντι σε μια εταιρεία με αντίκτυπο στα μειωμένα έσοδα.

Προς αυτή τη κατεύθυνση, η ενδυνάμωση της ομάδας Customer Experience της PwC Ελλάδας με τον Διονύση Ζήβα ως Executive Advisor Customer Experience, θα συμβάλει στην περαιτέρω υποστήριξη των εταιρειών της ελληνικής αγοράς.

Διονύσης Ζήβας
Διονύσης Ζήβας

Ο Διονύσης Ζήβας, αποτελεί στέλεχος με μακροχρόνια εμπειρία και βαθιά γνώση της αγοράς. Έχει υπάρξει σύμβουλος επιχειρήσεων ενώ ως συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Net Spirit δημιούργησε το 2013 το πρώτο online supermarket για την ελληνική αγορά www.welovesupermarket.gr το οποίο μέσα από ολική εξαγορά της Net Spirit από τον όμιλο Metro to 2020, έχει μετεξελιχθεί στο online shop των My market του Ομίλου Metro.

Νωρίτερα, το 2011 δημιούρηγησε το www.welovetoys.gr το πρώτο online shop παιχνιδιών και το 2012 το www.welovebabies.gr το πρώτο online shop βρεφικών πανών. Από το 1996 έως το 2010 διετέλεσε διευθυντής marketing και Εμπορικός Διευθυντής και μέλος Δ.Σ. στην Intersys, τότε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα της Canon, Pioneer, Toshiba, XBox της Microsoft.

Ο συνδυασμός της ενισχυμένης πλέον ομάδας Customer Experience με την εξειδίκευσή της PwC και σε άλλα πεδία όπως τα Cloud Services, Technology, Operations, Data Analytics, Strategy και HR δημιουργεί μια νέα δυναμική για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση λύσεων που οδηγούν τις επιχειρήσεις στην επόμενη μέρα.

Κώστας Περρής
Κώστας Περρής

Ο Κώστας Περρής, Advisory, Consulting Leader σχολίασε σχετικά: «Οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται μέρα με τη μέρα την αυξανόμενη σημασία της εμπειρίας του πελάτη. Πλέον, πέραν του ROI (Return on Investment) οι επιχειρήσεις λαμβάνουν υπόψη το ROX (Return on Experience). Η εξειδίκευση και η εμπειρία που διαθέτουμε τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας όσο και  σχεδιασμού στρατηγικής για κάθε διαφορετικό κανάλι που αξιοποιεί μια εταιρεία, ενισχύει τη θέση μας στη αγορά και μας επιτρέπει να απαντήσουμε αποτελεσματικά στις προκλήσεις των πελατών μας».

Κυριάκος Ανδρέου

Ο Κυριάκος Ανδρέου, Advisory Leader προσθέτει: «Η ένταξη του Διονύση Ζήβα στην ομάδα μας, ενισχύει την γνώση και την εξειδίκευση μας στο κομμάτι του Customer Experience. Η σφαιρική του εμπειρία σε συνδυασμό με την εξειδικευμένη γνώση των ομάδων μας, θα βοηθήσει τους πελάτες μας να δημιουργήσουν υψηλού επιπέδου CX».

Η διαρκής αύξηση των σημείων επαφής με τους πελάτες επιδρά  και στα διαφορετικά κανάλια που μπορεί μια εταιρεία να αξιοποιήσει (φυσικά, ψηφιακά, social media, live streaming κ.ο.κ.). Ωστόσο, πέραν των κλασικών πεδίων που επικεντρώνονται μέχρι σήμερα οι επιχειρήσεις, στη χαρτογράφηση ενός omnichannel “ταξιδιού” του καταναλωτή, στον εντοπισμό όλων των πιθανών σημείων επαφής, στο feedback των πελατών, στα διαθέσιμα δεδομένα για περαιτέρω ανάλυση, χρειάζεται να επενδύσουν και  στην καινοτομία, και τα συναισθήματα που βιώνει ο πελάτης στο πλαίσιο της εμπειρίας που του προσφέρουν ώστε να ενισχυθεί το WOM (Word Of Mouth).

 

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!