Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

ΑΒ Βασιλόπουλος: 7 βραβεία για τις δράσεις της σε 5 θεσμούς

Επτά κορυφαία βραβεία για τις δράσεις της σε ανακύκλωση, υγιεινά προϊόντα, καινοτομία και εξυπηρέτηση πελατών απέσπασε η ΑΒ Βασιλόπουλος 

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της «η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε 7 σημαντικά βραβεία σε 5 αναγνωρισμένους θεσμούς, αναδεικνύοντας έτσι τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, στα προϊόντα με γνώμονα την υγεία, στην καινοτομία και στη μοναδική εξυπηρέτηση των πελατών. Τα βραβεία αυτά δίνουν ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στην εταιρεία να προσφέρει ποικιλία προϊόντων σε προσιτή αξία κάθε μέρα, με την εγγύηση ποιότητας της ΑΒ, γιατί στην ΑΒ το καλό είναι για όλους».

Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ
Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ

Gold Award και Silver Awards στα Healthy & Bio Food Awards

Το όραμα της ΑΒ Βασιλόπουλος να διαθέτει υγιεινές και βιολογικές επιλογές τροφίμων στους καταναλωτές αναγνωρίστηκε με κορυφαίες διακρίσεις στα Healthy & Bio Food Awards 2024. Οι σειρές χυμών και smoothies, Nature’s Promise, βραβεύτηκαν με Gold Award και Silver Award, αντίστοιχα, τονίζοντας έτσι τόσο την ποιότητα των προϊόντων, όσο και την οικολογική συσκευασία τους. Αξίζει να σημειωθεί πως τα προϊόντα της σειράς Nature’s Promise παρασκευάζονται με τη μέθοδο της ψυχρής έκθλιψης διατηρώντας όλη τη θρεπτική αξία από τους καρπούς, εμφιαλώνονται με τη μέθοδο HPP, διατηρώντας τα θρεπτικά συστατικά, ενώ συσκευάζονται σε μπουκάλια 100% R-Pet κατασκευασμένα από ανακυκλώσιμο πλαστικό και τα καπάκια τους είναι διαφανή HDPE, που είναι εύκολα στην ανακύκλωση και δεν χρειάζονται χημικό χρωματισμό. Παράλληλα, η δέσμευση για βιώσιμα προϊόντα αποδεικνύεται ακόμη περισσότερο από το Bronze Award, που απέσπασε η εταιρεία στην κατηγορία Plant-Based Milk Alternative στα Plant Based Awards 2023.

Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ
Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ

Silver Award στην κατηγορία Circular Economy Products για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος τιμήθηκε με το βραβείο Silver Award στην κατηγορία Circular Economy Products για τα καινοτόμα προγράμματά της και τις δράσεις ανακύκλωσης. Τα προγράμματα κινούνται γύρω από την ανακύκλωση, αλλά και την εκπαίδευση στην ανακύκλωση, μέσα από τα πρωτοποριακά Κέντρα Ανακύκλωσης, που βρίσκονται έξω ή κοντά σε καταστήματα ΑΒ σε όλη την Ελλάδα και το πρώτο Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης, μέχρι την ανακύκλωση αποτσίγαρων, κινητών συσκευών, λαδιού, λαμπτήρων και ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Σκοπός της ΑΒ είναι να προσφέρει στον πελάτη έναν πιο πράσινο τρόπο ζωής, ενώ εκπαιδεύει ταυτόχρονα τις νεότερες γενιές σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ
Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ

Βραβείο Customer Service Distinction Award

Στον ψηφιακό τομέα, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε το βραβείο Customer Service Distinction Award στην κατηγορία «Best Online Customer Service (e-shop)» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023. Η διάκριση αυτή θεμελιώνει τον πρωτοπόρο ρόλο της ΑΒ στην εγχώρια αγορά όσον αφορά την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης προς τους πελάτες της. Ενώ, πριν τη λήξη του έτους, η ΑΒ Βασιλόπουλος πέτυχε σημαντική αναγνώριση στα E-volution Awards 2024, η οποία αφορούσε την πρωτοπόρο λειτουργία του AB E-shop. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας κέρδισε το Bronze Award στην κατηγορία Best in Conversion Rate Optimization και το Silver Award στην κατηγορία Best in Consumer Retail. Τα βραβεία αυτά προβάλλουν την καινοτόμα προσέγγιση της ΑΒ Βασιλόπουλος στο ηλεκτρονικό λιανεμπόριο, συμπεριλαμβανομένης της βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών και της αύξησης των πωλήσεων.

«Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να θέτει τα πρότυπα αριστείας στον κλάδο των σούπερ μάρκετ μέσω αυτών των επιτευγμάτων. Κάθε βραβείο αντανακλά την αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα, την υγιεινή διατροφή, την καινοτομία και την ικανοποίηση των πελατών, ώστε να επιτυγχάνει “το καλό για όλους”, καταλήγει η εταιρεία με το σλόγκαν «ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!