Γ.Δ.
1381.07 +1,14%
ACAG
+1,11%
6.37
CENER
-0,57%
6.94
CNLCAP
-1,46%
6.75
DIMAND
-0,10%
9.71
OPTIMA
+0,20%
10
TITC
+1,34%
26.4
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
+2,66%
1.39
ΑΒΕ
-3,39%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.19
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.905
ΑΛΜΥ
+1,78%
2.57
ΑΛΦΑ
+0,94%
1.55
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.82
ΑΡΑΙΓ
+2,71%
11.77
ΑΣΚΟ
+1,55%
2.62
ΑΣΤΑΚ
+0,55%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+1,09%
7.44
ΑΤΤ
+0,93%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,95%
5.33
ΒΙΟΚΑ
-2,63%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+0,43%
1.155
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+1,14%
0.178
ΒΟΣΥΣ
-1,64%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-1,56%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+3,35%
16.06
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,18%
10.91
ΔΟΜΙΚ
-0,11%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,59%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,44%
1.55
ΕΕΕ
+1,22%
28.3
ΕΚΤΕΡ
+2,69%
4.01
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,74%
2.34
ΕΛΛ
-4,00%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,00%
2.52
ΕΛΠΕ
+0,80%
8.19
ΕΛΣΤΡ
+0,42%
2.39
ΕΛΤΟΝ
+0,65%
1.86
ΕΛΧΑ
+0,99%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+3,93%
9.51
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.205
ΕΤΕ
+0,37%
7.074
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,72%
5.58
ΕΥΡΩΒ
+1,58%
1.8305
ΕΧΑΕ
+1,22%
4.96
ΙΑΤΡ
-0,63%
1.58
ΙΚΤΙΝ
-0,11%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+2,37%
1.51
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.96
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.69
ΙΝΛΟΤ
+3,25%
1.08
ΙΝΤΕΚ
+0,33%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,85%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-1,23%
1.2
ΙΝΤΚΑ
+1,88%
3.26
ΚΑΜΠ
-4,65%
2.46
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+6,04%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
+1,66%
1.535
ΚΟΡΔΕ
-2,26%
0.518
ΚΟΥΑΛ
+4,13%
1.26
ΚΟΥΕΣ
+0,77%
5.21
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,23%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,09%
1.395
ΛΑΒΙ
+2,66%
0.81
ΛΑΜΔΑ
+3,61%
6.61
ΛΑΜΨΑ
-0,63%
31.8
ΛΑΝΑΚ
-1,02%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-3,11%
1.09
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.81
ΜΕΝΤΙ
+1,38%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,57%
3.87
ΜΙΝ
0,00%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
+0,87%
2.885
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+2,79%
26.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,52%
1.92
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+2,81%
36.62
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
-1,84%
0.96
ΞΥΛΚ
+0,35%
0.285
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,89%
22.7
ΟΛΠ
-0,21%
23.95
ΟΛΥΜΠ
+1,92%
2.65
ΟΠΑΠ
+0,37%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,14%
0.87
ΟΤΕ
+0,36%
13.98
ΟΤΟΕΛ
+2,12%
13.46
ΠΑΙΡ
0,00%
1.24
ΠΑΠ
-0,76%
2.6
ΠΕΙΡ
+0,56%
3.757
ΠΕΤΡΟ
+0,96%
8.4
ΠΛΑΘ
+1,29%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,36%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+2,02%
4.04
ΡΕΒΟΙΛ
-2,88%
1.52
ΣΑΡ
+0,71%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,82%
0.361
ΣΙΔΜΑ
+1,50%
2.03
ΣΠΕΙΣ
+4,86%
7.34
ΣΠΙ
+1,70%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+2,59%
17.85
ΤΖΚΑ
-0,31%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+6,03%
0.369
ΦΛΕΞΟ
+1,92%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+1,01%
3.99
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Mytilineos: H ΜΕΤΚΑ παρέδωσε τον οδικό Άξονα Άκτιο-Αμβρακία

Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Υποδομών & Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, δόθηκε και επίσημα στη κυκλοφορία ο οδικός άξονας «Άκτιο – Αμβρακία», ένα έργο που ολοκλήρωσε με επιτυχία η ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, θυγατρική της MYTILINEOS Energy & Metals.

Ο αυτοκινητόδρομος «Άκτιο-Αμβρακία» είναι συνολικού μήκους 49χλμ. Ανήκει στο Ελληνικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο Α52 και  συνδέει απ’ ευθείας την Ιόνια Οδό από τον Α.Κ Αμβρακίας με το Αεροδρόμιο του Ακτίου και την υποθαλάσσια σήραγγα του Ακτίου καθώς και τον οδικό άξονα Βόνιτσας – Λευκάδας.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε για το έργο: «Ο οδικός άξονας Άκτιο – Αμβρακία συνδέει απευθείας την Ιόνια Οδό με το Αεροδρόμιο του Ακτίου, την υποθαλάσσια σήραγγα του Ακτίου, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, μέσω της οδού Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας, και τον κόμβο προς Λευκάδα, παρακάμπτοντας την πόλη της Αμφιλοχίας. Ο πολίτης θα οδηγεί σε έναν σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο. Θα χρειάζεται, πλέον, περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά για να ταξιδέψει οδικώς από την Αθήνα έως τη Λευκάδα, κερδίζοντας 45 λεπτά κατά τη διαδρομή.

Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο που αναβαθμίζει, πολύ-επίπεδα, το οδικό δίκτυο της χώρας. Γιατί συντομεύει τις αποστάσεις, αυξάνει την οδική ασφάλεια των χρηστών, μειώνει την περιβαλλοντική επιβάρυνση και δίνει αναπτυξιακή ώθηση στην περιοχή προς όφελος των τοπικών.  Με την πολιτική μας δημιουργούμε υποδομές που προωθούν την ισχυρή μεγέθυνση, ενισχύουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, αυξάνουν την απασχόληση και τονώνουν την κοινωνική συνοχή. Όλες και όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε την Πατρίδα πιο ισχυρή και την κοινωνία πιο ευημερούσα».

Ο οδικός Άξονας «Άκτιο-Αμβρακία» © ΔΤ
Ο οδικός Άξονας «Άκτιο-Αμβρακία» © ΔΤ

Mytilineos: Δικαιώθηκε η εμπιστοσύνη της αναθέτουσας αρχής

Η εταιρεία ανέλαβε το έργο «Άκτιο – Αμβρακία» το 2020. Με την σημερινή τελευταία τμηματική παράδοση η ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ ολοκληρώνει το έργο έγκαιρα και με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας. Είχε προηγηθεί η παράδοση του τμήματος της Παράκαμψης Αμφιλοχίας, μήκους 17,4χλμ τον Ιούλιο 2022, 5 μήνες νωρίτερα από την συμβατική υποχρέωση της εταιρείας.

Μιλώντας κατά την τελετή παράδοσης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MYTILINEOS, Ευ. Μυτιληναίος, τόνισε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την παράδοσή του αυτοκινητοδρόμου, γιατί ανταπεξήλθαμε σε ένα τεχνικό έργο με εξαιρετικές δυσκολίες, κυρίως στην γεωμορφολογία του. Δικαιώσαμε έτσι την εμπιστοσύνη της αναθέτουσας αρχής, αλλά και τις επιταγές  του πρωθυπουργού, να κατασκευάζονται σύγχρονες και ασφαλείς υποδομές για τους πολίτες της χώρας μας.

Η παράδοση αυτού του έργου πείθει, για άλλη μια φορά, και τους πλέον δύσπιστους για την ικανότητα της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ να παραδίδει έγκαιρα, έντεχνα, αξιόπιστα, και με τον πλέον συνεπή και αποτελεσματικό τρόπο εκτέλεσης έργων, και εντός προϋπολογισμών, τα έργα που της ανατίθενται.»

Εφαρμόστηκαν οι πλέον σύγχρονες τεχνικές προδιαγραφές στο έργο

Το έργο αν και χωροθετείται εντός του νομού Αιτωλοακαρνανίας, ωφελεί σημαντικά την ευρύτερη γεωγραφική ενότητα που περιλαμβάνει τους Νομούς  Αιτωλοακαρνανίας – Λευκάδας – Πρέβεζας και Άρτας. Μέσω του Οδικού Άξονα Άκτιο-Αμβρακία επιτυγχάνεται η μείωση της σημερινής απόστασης κατά 13 χλμ., ενώ ο χρόνος ταξιδιού προς τη Λευκάδα και την Πρέβεζα μειώνεται κατά 40 λεπτά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. Παράλληλα, ο νέος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος είναι πιο ασφαλής για κατοίκους και επισκέπτες. Επιπλέον, oι αστικές περιοχές της Αμφιλοχίας και της Βόνιτσας γίνονται περισσότερο ασφαλείς και πιο ανθρώπινες αφού η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται πλέον από τον νέο αυτοκινητόδρομο μειώνοντας σημαντικά τις εκπομπές καυσαερίων, τον θόρυβο και την όχληση.

Ο αυτοκινητόδρομος αποτελείται από  δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,50m εκάστη, μία λωρίδα καθοδήγησης ανά κατεύθυνση, πλάτους 0,50m και από κεντρική διαχωριστική νησίδα.

Στο έργο έχουν εφαρμοστεί οι πλέον σύγχρονες τεχνικές προδιαγραφές, καινοτόμες αλλά και ειδικές τεχνικές λύσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: η εφαρμογή της μεθόδου δονητικής αντικατάστασης, η χρήση φωτιστικών σωμάτων LED στον οδοφωτισμό του έργου για εξοικονόμηση ενέργειας, η χρήση τροποποιημένης ασφάλτου για τον περιορισμό των μελλοντικών αναγκών συντήρησης και η αντιστήριξη διανοιγμένων πρανών ορυγμάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!