Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Γερμανός: Ισχυρές επιδόσεις το 2023 και νέα προϊόντα το 2024

«Tomorrow is Smart» δήλωσαν περίπου 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων Γερμανός απ’ όλη την Ελλάδα, οι οποίοι συμμετείχαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του Δικτύου. Το 2023 αποδείχτηκε μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις για τα καταστήματα Γερμανός. Οι συνεργάτες του Δικτύου έκαναν μια αποτίμηση της χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2024, θέτοντας πάντα τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο. Οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στον κλάδο του retail και η χρήση των έξυπνων συσκευών ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο.

«Ο Γερμανός βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Με ξεκάθαρη στρατηγική και πλάνο, με νέα προϊόντα, αναβαθμισμένα καταστήματα, άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Και το 2024 θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην άριστη εμπειρία του πελάτη, με καινοτόμες λύσεις και ακόμα καλύτερες υπηρεσίες» τόνισε στο συνέδριο ο Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Γερμανός.

Ανάπτυξη σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων το 2023 για τη Γερμανός

Η επισκεψιμότητα στα καταστήματα Γερμανός ενισχύθηκε σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τους 13,5 εκατ. πελάτες, ο τζίρος των προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά, ενώ η αλυσίδα πέτυχε και όλους τους στόχους της στις telco υπηρεσίες. Εξαιρετικές ήταν οι επιδόσεις στις συνδέσεις σταθερής, ιδίως στο Fiber To The Home, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Αύξηση σημειώθηκε και στην κινητή, κυρίως από τις φορητότητες, ενώ στις συνδέσεις COSMOTE TV ο Γερμανός πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων των τελευταίων ετών. Ανοδική ήταν η χρονιά και για τις εταιρικές συνδέσεις.

Στα κινητά ο Γερμανός παρέμεινε σταθερά Νο1, ενώ υψηλό ήταν το μερίδιο αγοράς και στα αξεσουάρ, τα smartwatches, τα gadgets και τις τηλεοράσεις. Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε ο Γερμανός παρέμεινε Νο1 προορισμός για service  (κινητού & προϊόντων τεχνολογίας), ενώ μεγάλη απήχηση είχαν στους καταναλωτές, για μια ακόμη χρονιά, οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως το G Click & Collect, η ασφάλεια και η επέκταση εγγυήσεων συσκευής (G Warranty Plus), το G Tattoo και το G Photoprint.

Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ και Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ © ΔΤ
Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ και Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ © ΔΤ

Έμφαση στην εμπειρία του πελάτη και τις smart τεχνολογίες το 2024

Με 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ο Γερμανός και το 2024 θα δώσει έμφαση στην εμπειρία των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων. Θα συνεχίσει να ενισχύει τα καταστήματά του με νέα G Prime καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με νέες προϊοντικές κατηγορίες όπως το Smart Home και οι οικιακές μικροσυσκευές, με περισσότερα digital στοιχεία, αλλά και με βελτιωμένο e-shop.

Το 2024 ο Γερμανός θα εστιάσει στις δυνατότητες που δίνουν οι έξυπνες συσκευές στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Συσκευές που μπορούν να ελέγχουν εξ αποστάσεως μέσα από το smartphone ή το tablet τους, απολαμβάνοντας περισσότερη άνεση, ασφάλεια και εξοικονόμηση ενέργειας. Στον Γερμανό οι καταναλωτές θα βρουν μια μεγάλη γκάμα smart προϊόντων, από κορυφαία brands, οι Tech Experts, οι σύμβουλοι τεχνολογίας, θα τους βοηθήσουν να επιλέξουν τις κατάλληλες συσκευές, ενώ εξειδικευμένοι τεχνικοί της COSMOTE θα αναλάβουν τη μελέτη του χώρου, την εγκατάσταση, αλλά και τη συνδεσιμότητα των συσκευών στο έξυπνο σπίτι.

Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ © ΔΤ
Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ © ΔΤ

«Η Smart Εποχή έχει ήδη ξεκινήσει. Διατηρώντας τα μερίδια αγοράς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ήδη διαθέτουμε, στόχος μας είναι να κάνουμε άνοιγμα σε νέες κατηγορίες που θα μας δώσουν περαιτέρω ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια» τόνισε ο Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ.

Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ © ΔΤ
Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ © ΔΤ

Για την ανάγκη να παραμείνει ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ πρωτοπόρος, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες αιχμής, προς όφελος των πελατών και των ανθρώπων του, μίλησε στο συνέδριο ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ενώ εξήρε τη συμβολή των καταστημάτων του Δικτύου στις επιδόσεις του Ομίλου. Τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε, την εμπορική πολιτική, αλλά και τη στρατηγική για το 2024, παρουσίασαν στους συνεργάτες της Γερμανός οι Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ και Γιάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Retail Products & Services Ομίλου ΟΤΕ.

Γιάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Retail Products & Services Ομίλου ΟΤΕ © ΔΤ
Γιάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Retail Products & Services Ομίλου ΟΤΕ © ΔΤ
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!