Γ.Δ.
1453.19 +0,33%
ACAG
-5,62%
6.21
CENER
-0,25%
7.92
CNLCAP
0,00%
7.85
DIMAND
+0,42%
9.61
OPTIMA
+0,94%
10.74
TITC
-1,34%
29.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.478
ΑΒΕ
-0,63%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-0,87%
2.835
ΑΛΦΑ
+0,22%
1.596
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,75%
2.7
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
+9,52%
0.414
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.08
ΑΤΤ
+4,05%
11.55
ΑΤΤΙΚΑ
-0,40%
2.46
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-1,92%
2.55
ΒΙΟΣΚ
-0,77%
1.295
ΒΙΟΤ
+7,14%
0.3
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-4,72%
2.42
ΓΕΒΚΑ
-0,60%
1.665
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,83%
16.64
ΔΑΑ
-0,26%
8.288
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,09%
11.25
ΔΟΜΙΚ
-1,88%
4.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,29%
0.348
ΕΒΡΟΦ
-0,90%
1.66
ΕΕΕ
+1,32%
30.76
ΕΚΤΕΡ
+2,51%
4.485
ΕΛΒΕ
+7,29%
5.3
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+1,07%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,38%
2.63
ΕΛΠΕ
+0,12%
8.44
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
-0,45%
1.78
ΕΛΧΑ
+0,93%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,38%
1.335
ΕΤΕ
+2,65%
7.76
ΕΥΑΠΣ
-1,24%
3.19
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,85%
2.027
ΕΧΑΕ
-0,39%
5.14
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-1,04%
0.428
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.735
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.4
ΙΝΛΙΦ
-2,92%
4.99
ΙΝΛΟΤ
+0,17%
1.15
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
-2,34%
1.25
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,31%
1.545
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,53%
1.61
ΚΟΡΔΕ
-2,91%
0.534
ΚΟΥΑΛ
-0,16%
1.284
ΚΟΥΕΣ
-1,03%
5.74
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,87%
10.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-3,82%
1.385
ΛΑΒΙ
-0,12%
0.85
ΛΑΜΔΑ
+0,15%
6.9
ΛΑΜΨΑ
+1,20%
33.8
ΛΑΝΑΚ
-4,59%
1.04
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+15,43%
0.404
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-0,36%
2.74
ΜΑΘΙΟ
-5,05%
1.035
ΜΕΒΑ
-1,26%
3.91
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+3,03%
47.6
ΜΙΓ
-1,13%
3.945
ΜΙΝ
-3,91%
0.615
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,44%
27.28
ΜΟΝΤΑ
+4,32%
3.38
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,48%
29.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,30%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,31%
38.08
ΝΑΚΑΣ
+1,44%
2.82
ΝΑΥΠ
-1,39%
0.996
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-10,53%
0.306
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,45%
22.3
ΟΛΠ
-1,61%
24.4
ΟΛΥΜΠ
-1,40%
2.81
ΟΠΑΠ
-0,19%
15.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,67%
0.911
ΟΤΕ
-1,19%
14.11
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-2,54%
1.15
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,45%
3.758
ΠΕΤΡΟ
-0,96%
8.22
ΠΛΑΘ
+0,25%
4.01
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
-9,46%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,28%
4.63
ΡΕΒΟΙΛ
-0,29%
1.695
ΣΑΡ
-1,18%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,32%
0.373
ΣΙΔΜΑ
+0,53%
1.91
ΣΠΕΙΣ
-1,03%
7.72
ΣΠΙ
-1,87%
0.736
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,60%
18.35
ΤΖΚΑ
0,00%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-7,88%
0.304
ΦΡΛΚ
+0,24%
4.15
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

ΑΒ Βασιλόπουλος: Τριπλή διάκριση στα Influencer Marketing Awards

Με τρία βραβεία – ένα gold, ένα silver και ένα bronze – διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards, στις κατηγορίες «Best in Retail», «Best Use of Small Budget» και «Best Multichannel Marketing Experience with Influencers» αντίστοιχα, για την ενέργεια «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», ένα άλμπουμ, που παρουσιάζει τρόπους προστασίας του θαλάσσιου κόσμου μέσα από «μπλε» ιστορίες, με διαφορετικό ήρωα κάθε φορά. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση υλοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή του WWF Ελλάς και εντάσσεται στις δεσμεύσεις και προσπάθειες της εταιρείας για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

Το Φθινόπωρο του 2023, η ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποίησε την καμπάνια «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», δίνοντας τη δυνατότητα σε παιδιά να γνωρίσουν τον ωκεανό και να μάθουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να τον διατηρήσουν καθαρό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να προμηθευτούν το άλμπουμ από τα καταστήματα ΑΒ και να το συμπληρώσουν με τα αυτοκόλλητα που λάμβαναν με κάθε αγορά των 10 ευρώ. Στο πλαίσιο της προώθησης της ενέργειας «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάστηκε με γνωστούς influencers και έτσι προέκυψε και η διάκριση της καμπάνιας. Αγαπημένοι αθλητές του υγρού στίβου, όπως η παγκόσμια πρωταθλήτρια καλλιτεχνικής κολύμβησης Ευαγγελία Πλατανιώτη, ο αργυρός Ολυμπιονίκης Μάριος Καπότσης, αλλά και ο αγαπημένος παρουσιαστής και πατέρας Ετεοκλής Παύλου, έγιναν οι καλύτεροι πρεσβευτές της πρωτοβουλίας, αναδεικνύοντάς την μέσα από τα προσωπικά τους social media.

Βασικός πυλώνας της στρατηγικής της ΑΒ Βασιλόπουλος, σημειώνει ακόμα είναι η βιώσιμη ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία. Με συντονισμένες δράσεις, εστιάζει στην εκπαίδευση, την ευαισθητοποίηση και την ενθάρρυνση όλων των κρίκων της εφοδιαστικής αλυσίδας, καλώντας τους να συμβάλλουν σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους και για τις γενιές που θα ακολουθήσουν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!