Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

LG Electronics Hellas: Βλέπει τζίρο 190 με 200 εκατ. το 2024

Υψηλούς στόχους για την ελληνική αγορά θέτει η LG Electronics Hellas, με την εταιρεία να βάζει τον πήχη των εσόδων της για το 2024 στα 190-200 εκατ. δολ., ενώ την ίδια στιγμή εξετάζει τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος για την απευθείας διάθεση των προϊόντων της στην Ελλάδα.

Ενδεικτικό της δυναμικής που έχει η χώρα μας για τη νοτιοκορεάτικη πολυεθνική LG είναι ότι το 2023 η εν Ελλάδι θυγατρική, LG Electronics Hellas, πέτυχε πωλήσεις 175 εκατ. δολ., αυξημένες κατά 8% έναντι του 2022, που συνιστά τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου της LG επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Όπως ανέφερε χθες ο γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, Άρης Κουτελός, η εταιρεία βλέπει μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης στην Ελλάδα λόγω των ψηφιακών έργων του Ταμείου Ανάκαμψης. Ήδη η ελληνική θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού τεχνολογίας έχει αναλάβει το 70% του έργου της εγκατάστασης interactive boards (διαδραστικών πινάκων) σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, το έργο δεν έχει ακόμη τιμολογηθεί από την εταιρεία, άρα θα εισφέρει στα οικονομικά αποτελέσματα του 2024.

Μεγάλες προοπτικές εντοπίζει η εταιρεία στη χώρα μας και λόγω των αυξανόμενων τουριστικών ροών, με τις πωλήσεις συσκευών για επαγγελματική χρήση -π.χ. στα ξενοδοχεία- να αυξάνονται συστηματικά, ενώ αναμένεται και νέα άνοδός τους.

Όσον αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα, ο κ. Κουτελός διευκρίνισε χθες ότι δεν υπάρχει μεν πλάνο για φυσικό κατάστημα της LG στην Ελλάδα, αλλά υπάρχει συζήτηση για τη δημιουργία online καταστήματος.

Στροφή των Ελλήνων στις premium τηλεοράσεις

Η LG εντοπίζει στροφή της Ελλάδας σε πιο premium προϊόντα για την κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου στο σπίτι, από την οποία φιλοδοξεί να βγει κερδισμένη, αφού η LG Electronics Hellas αλλάζει το προϊοντικό μείγμα με το οποίο τοποθετείται στην ελληνική αγορά.

Όπως τόνισε χθες ο γενικός διευθυντής της εταιρείας στην Ελλάδα σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, η LG αποσύρεται σταδιακά από προϊοντικές κατηγορίες που είναι entry και όχι premium και στρέφεται σε συσκευές τηλεόρασης με εξελιγμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά και ασφαλώς μεγαλύτερη οθόνη.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτελό, η εταιρεία κινείται προς τις premium συσκευές τηλεόρασης, δημιουργώντας το δικό της med και premium τμήμα της αγοράς και στην Ελλάδα, η οποία, αν και στις OLED και ακριβές τηλεοράσεις απέχει μακράν από τα ποσοστά διείσδυσης στην Ευρώπη, ωστόσο το ποσοστό των premium συσκευών είναι πλέον αυξημένο σε σχέση με το παρελθόν.

Σήμερα το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά τηλεόρασης κινείται -σε αξία- στο 26,5% (σ.σ. τα στοιχεία αφορούν το 2023) από 27,5% το 2022, ενώ στόχος είναι το 2024 να γυρίσει σε θετικό το πρόσημο ανάπτυξης, λόγω του Euro, που επηρεάζει πάντα θετικά τις πωλήσεις τηλεοράσεων, αλλά και λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων.

Νέες κατηγορίες προϊόντων

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία έχει στο φουλ τις μηχανές για να εισάγει στην ελληνική αγορά και νέες προϊοντικές κατηγορίες, από τις οποίες προσβλέπει επίσης σε μεγάλη ανάπτυξη.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Κουτελός, στόχος είναι μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους η εταιρεία να φέρει στην Ελλάδα και νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα laptops της, τα οποία μέχρι σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας. Εν τω μεταξύ, έτερη προϊοντική κατηγορία την οποία φιλοδοξεί να φέρει και στην Ελλάδα, από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, είναι οι εντοιχισμένες κουζίνες και φούρνοι.

Συνολικά η διοίκηση της LG Electronics Hellas ανέφερε ότι πέρυσι στην ελληνική αγορά της τηλεόρασης το 2023 σημειώθηκε μείωση των πωλήσεων κατά 3% σε αξία, ενώ στις λευκές συσκευές, λόγω των επιδοτήσεων, υπήρξε αύξηση κατά 20%.

Στις συσκευές information display σημειώθηκε το 2023 μεγάλη αύξηση λόγω του τουρισμού, με την εταιρεία να έχει μερίδιο άνω του 50% στην κατηγορία των συσκευών τηλεόρασης για ξενοδοχεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!