Γ.Δ.
1451.24 0,00%
ACAG
0,00%
5.95
CENER
0,00%
9.22
CNLCAP
0,00%
7.55
DIMAND
0,00%
8.22
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
11.96
TITC
0,00%
30.5
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
0,00%
1.468
ΑΒΕ
0,00%
0.468
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.16
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.735
ΑΛΜΥ
0,00%
2.76
ΑΛΦΑ
0,00%
1.618
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.64
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.68
ΑΣΚΟ
0,00%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.42
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.26
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.49
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.72
ΔΑΑ
0,00%
8.154
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
0,00%
11.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.57
ΕΕΕ
0,00%
32.08
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.36
ΕΛΛ
0,00%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.405
ΕΛΠΕ
0,00%
8.325
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.722
ΕΛΧΑ
0,00%
1.89
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.38
ΕΤΕ
0,00%
8.176
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.16
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.157
ΕΧΑΕ
0,00%
5.07
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.371
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.695
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.05
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.8
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.128
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.6
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.22
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.48
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
0,00%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.506
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.28
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.22
ΛΑΒΙ
0,00%
0.907
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.955
ΛΕΒΚ
0,00%
0.308
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
0,00%
3.785
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
25.36
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.49
ΜΟΤΟ
0,00%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.88
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.98
ΞΥΛΚ
0,00%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.56
ΟΠΑΠ
0,00%
14.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.93
ΟΤΕ
0,00%
13.72
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.6
ΠΑΙΡ
0,00%
1.09
ΠΑΠ
0,00%
2.47
ΠΕΙΡ
0,00%
3.82
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.28
ΠΛΑΘ
0,00%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.66
ΣΑΡ
0,00%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.84
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.8
ΣΠΙ
0,00%
0.694
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.92
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.704
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.24
ΦΡΛΚ
0,00%
3.995
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Η μητρική της Temu, PDD, εκθρόνισε την Alibaba

Tα «σκήπτρα» του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα φαίνεται πως κατέλαβε η μητρική εταιρεία της Temu, PDD, αφήνοντας πίσω της τον έτερο «γίγαντα» Alibaba, με την κεφαλαιοποίηση της πρώτης να είναι πλέον μεγαλύτερη και να καθίσταται η πιο πολύτιμη εταιρεία της χώρας στον τομέα.

Η PDD Holdings ανακοίνωσε εκπληκτικά αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο του έτους την προηγούμενη Τετάρτη, με τις μετοχές της να εκτοξεύονται έως και 7,5%. Οι μετοχές της PDD έχουν υπερδιπλασιάσει την αξία τους – με άνοδο 109% – τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.

Η PDD, στην οποία ανήκει επίσης η κινεζική εφαρμογή εκπτωτικών αγορών Pinduoduo, έχει κεφαλαιοποίηση αγοράς περίπου 208 δισ. δολάρια, έναντι 196 δισ. δολαρίων της Alibaba, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG. Η JD.com βρίσκεται στο τρίτο σκαλί του βάθρου με κεφαλαιοποίηση αγοράς 48 δισ. δολαρίων.

«Πιστεύουμε ότι η κερδοφορία της Temu θα βελτιωθεί γρηγορότερα από ό,τι είχε εκτιμηθεί προηγουμένως, λόγω της εισαγωγής του μοντέλου μισής αποστολής, σύμφωνα με το οποίο το κόστος logistics θα επιβαρύνει τους εμπόρους», ανέφερε η Morningstar σε σημείωμά της την Πέμπτη. «Πιστεύουμε επίσης ότι η εγχώρια πλατφόρμα της PDD θα είναι σε θέση να υπερασπιστεί τη θέση της, δεδομένης της ισχυρής αντίληψης των καταναλωτών για την τοποθέτησή της σε value-for-money», δήλωσε η αναλύτρια της Morningstar, Chelsey Tam, συμπληρώνοντας ότι η PDD έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις τους, ενώ η JD.com και η Alibaba βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Η Goldman Sachs αύξησε την Παρασκευή την αξιολόγηση της PDD σε «buy» από «neutral», σημειώνοντας τη συνεχή δυναμική ανάπτυξης των διαφημιστικών εσόδων της εταιρείας κατά το πρώτο τρίμηνο, καθώς και τις δυνατότητες της Temu. Η αναβάθμιση αυτή έρχεται «με βάση τις adtech ικανότητές της σε συνδυασμό με τους ανταγωνιστικούς σε κόστος προμηθευτές/πωλητές/αλυσίδες εφοδιασμού της Κίνας, παράλληλα με την ευνοϊκή σχέση κινδύνου-απόδοσης, με την τρέχουσα κεφαλαιοποίηση της αγοράς να συνεπάγεται ότι δεν αποδίδεται καμία αποτίμηση στην Temu», ανέφερε στο σημείωμα ο αναλυτής της Goldman Sachs Ronald Keung.

Η αγορά έχει «πλέον υπερτιμολογήσει» τις δύο βασικές ανησυχίες – τον εγχώριο ανταγωνισμό και τις εντάσεις ΗΠΑ-Κίνας – οι οποίες ήταν πίσω από την προηγούμενη υποβάθμιση της PDD τον Μάρτιο, δήλωσε ο Keung.

PDD: Διαχρονική μάχη «σώμα με σώμα» με την Alibaba

Η PDD ξεπέρασε την Alibaba σε κεφαλαιοποίηση αγοράς και το δ’ τρίμηνο του 2023, αλλά έχασε την πρώτη θέση από την Alibaba το α’ τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG. Η PDD ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα, ότι τα καθαρά κέρδη της που αναλογούν στους κοινούς μετόχους το τρίμηνο του Μαρτίου αυξήθηκαν κατά 246% στα 3,87 δισ. δολάρια (27,99 δισ. κινεζικά γιουάν) σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας κατά πολύ την εκτίμηση της LSEG για 12,86 δισ. γιουάν.

Τα έσοδα από υπηρεσίες συναλλαγών, γνωστά και ως αμοιβές εμπόρων, ανήλθαν σε 6,14 δισ. δολάρια, σημειώνοντας «άλμα» 327% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2023. «Ανταποκριθήκαμε ενεργά στις πολιτικές προώθησης της κατανάλωσης και ξεκινήσαμε μια σειρά προωθητικών ενεργειών για να καλύψουμε τις ανάγκες αγορών των χρηστών κατά τη διάρκεια της γιορτής της άνοιξης και άλλων εποχιακών εκδηλώσεων», δήλωσε η PDD στην κλήση για τα κέρδη της. «Είμαστε σίγουροι για την καταναλωτική αγορά στην Κίνα», δήλωσε η PDD.

Εν τω μεταξύ, τα καθαρά κέρδη της Alibaba που αναλογούν στους κοινούς μετόχους το α’ τρίμηνο έπεσαν κατά 86% στα 3,3 δισ. γουάν σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Η Alibaba κατέχει πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως είναι οι AliExpress, Alibaba.com, Taobao και Tmall.

Η πρώτη μεγάλη ώθηση της PDD στο εξωτερικό ήρθε με την Temu τον Σεπτέμβριο του 2022, η δημοτικότητα της οποίας εκτοξεύτηκε στα ύψη αμέσως μετά την προβολή μιας διαφήμισης στο Super Bowl του 2023, η οποία καλούσε τους πελάτες να ψωνίσουν «σαν δισεκατομμυριούχοι».

Οι «πεινασμένοι» για ευκαιρίες Αμερικανοί έχουν συρρεύσει στην Temu, καθώς φαίνεται να συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία στις Η.Π.Α. Η Temu έχει επίσης επεκταθεί επιθετικά στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ισπανία, καθώς και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η BofA σε έκθεσή της αυτό το μήνα ανέφερε ότι οι Temu, TikTok και AliExpress «αξιοποιούν την εμπειρία» των μητρικών και αδελφών εταιρειών τους, προσθέτοντας ότι θεωρεί ότι η Temu είναι «σχετικά σε καλύτερη θέση» μεταξύ των πολλών.

Διαβάστε επίσης:

Τεχνική Ολυμπιακή: Ναυαγεί το deal με τον όμιλο Βαρδινογιάνν

Restart της Mothercare από Βιολέττα Λάππα και Intracom

Γιαζιτζόγλου (ΣΜΕ): Η εξόρυξη πρέπει να γίνεται στην Ευρώπη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!