Γ.Δ.
1424.04 +0,16%
ACAG
-1,67%
5.9
CENER
+2,28%
9.42
CNLCAP
-1,33%
7.4
DIMAND
+3,61%
8.6
NOVAL
-0,56%
2.675
OPTIMA
+1,45%
12.6
TITC
+3,20%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-2,36%
1.406
ΑΒΕ
-5,25%
0.433
ΑΔΜΗΕ
-1,81%
2.17
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
-0,37%
2.66
ΑΛΦΑ
-1,22%
1.5015
ΑΝΔΡΟ
+0,94%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+0,62%
11.28
ΑΣΚΟ
+2,11%
2.91
ΑΣΤΑΚ
-1,82%
6.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.48
ΑΤΤ
+0,92%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.3
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.87
ΒΙΟΚΑ
+2,13%
2.4
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-5,43%
2.44
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,59%
16.98
ΔΑΑ
+1,14%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,45%
11.22
ΔΟΜΙΚ
-0,50%
3.97
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+1,41%
1.44
ΕΕΕ
+0,06%
31.82
ΕΚΤΕΡ
-0,95%
4.18
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,73%
2.27
ΕΛΛ
-0,74%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,00%
2.52
ΕΛΠΕ
-0,13%
7.94
ΕΛΣΤΡ
-1,40%
2.11
ΕΛΤΟΝ
-0,83%
1.676
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.822
ΕΝΤΕΡ
-0,50%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.126
ΕΠΣΙΛ
+2,50%
12.3
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.285
ΕΤΕ
-0,77%
8.02
ΕΥΑΠΣ
-0,97%
3.07
ΕΥΔΑΠ
-2,99%
5.51
ΕΥΡΩΒ
+0,86%
2.1
ΕΧΑΕ
-3,19%
4.86
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-1,64%
0.3595
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.64
ΙΝΚΑΤ
+1,19%
5.1
ΙΝΛΙΦ
+0,64%
4.72
ΙΝΛΟΤ
+1,30%
1.094
ΙΝΤΕΚ
+0,70%
5.78
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,69%
4.82
ΙΝΤΕΤ
-0,42%
1.175
ΙΝΤΚΑ
+3,45%
3.3
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
332
ΚΕΚΡ
-2,65%
1.285
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,59%
1.55
ΚΟΡΔΕ
-0,62%
0.48
ΚΟΥΑΛ
+7,03%
1.218
ΚΟΥΕΣ
-1,51%
5.21
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,47%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
-0,89%
1.11
ΛΑΒΙ
-0,46%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+0,60%
6.68
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.91
ΛΕΒΚ
+7,14%
0.3
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,74%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
+2,60%
0.868
ΜΕΒΑ
-1,28%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+1,43%
2.84
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41.8
ΜΙΓ
+1,09%
3.72
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,70%
24.3
ΜΟΝΤΑ
-0,60%
3.33
ΜΟΤΟ
-0,35%
2.88
ΜΟΥΖΚ
+2,22%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+0,97%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,59%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.86
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,46%
36.24
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,07%
0.944
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.264
ΞΥΛΠ
+8,96%
0.462
ΟΛΘ
-0,96%
20.6
ΟΛΠ
+3,79%
26
ΟΛΥΜΠ
+2,50%
2.46
ΟΠΑΠ
-0,27%
14.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.924
ΟΤΕ
+1,19%
13.66
ΟΤΟΕΛ
+1,74%
11.68
ΠΑΙΡ
-2,28%
1.07
ΠΑΠ
+0,83%
2.44
ΠΕΙΡ
-1,03%
3.463
ΠΕΤΡΟ
+0,50%
8.06
ΠΛΑΘ
-0,26%
3.885
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
+0,35%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
-2,56%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+1,27%
1.595
ΣΑΡ
-2,33%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+2,17%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-0,90%
1.65
ΣΠΕΙΣ
-0,89%
6.68
ΣΠΙ
-3,75%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.35
ΤΖΚΑ
-1,43%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,73%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+1,92%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.24
ΦΡΛΚ
+3,55%
3.935
ΧΑΙΔΕ
+5,04%
0.625

ΕΟΤ και Mastercard προβάλλουν τον ελληνικό τουρισμό σε διεθνείς αγορές

Tη συνεργασία τους για την προώθηση της Ελλάδας συνεχίζουν ο ΕΟΤ και η Mastercard με μία νέα, κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με βασικό στόχο την ανάδειξη της χώρας ως προορισμού βιώσιμου τουρισμού και ιδανικής επιλογής για διακοπές. Στοχεύοντας στις αγορές της Αυστραλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, η νέα καμπάνια αναδεικνύει επί τέσσερις μήνες το ελληνικό τουριστικό προϊόν, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις συγκεκριμένες χώρες.

Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί η ιστοσελίδα sustainability.visitgreece.gr μέσα από την οποία οι επισκέπτες καλούνται να ανακαλύψουν, να φροντίσουν, αλλά και να διαφυλάξουν τις κρυμμένες ομορφιές της Ελλάδας, έχοντας τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε μία σειρά από ανεκτίμητες εμπειρίες, ειδικά διαμορφωμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard®.

Για τον σκοπό αυτό, ο ΕΟΤ και η Mastercard δημιούργησαν δέκα βιώσιμες εμπειρίες που εκτείνονται από την Αθήνα μέχρι τους Παξούς, και από τα Τρίκαλα μέχρι την Αστυπάλαια και την Τήλο. Οι εμπειρίες αυτές καλούν τους επισκέπτες, να ανακαλύψουν τον πλούσιο βυθό των ελληνικών νησιών, να μυηθούν στη τοπική γαστρονομία, να γνωρίσουν τις παραδόσεις, την κουλτούρα και την ιστορία μέσω της τέχνης και να έρθουν κοντά στην ελληνική ύπαιθρο μέσω δραστηριοτήτων όπως η ποδηλασία, η πεζοπορία και το καγιάκ.

H καμπάνια αξιοποίησε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την προώθηση εμπειριών και τουριστικών δραστηριοτήτων μέσω επιλεγμένων καναλιών, όπως Display, Video, Google Search, Native Ads και κοινωνικά δίκτυα, διασφαλίζοντας έτσι την ευρεία και στοχευμένη προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίου και παράλληλα βιώσιμου τουριστικού προορισμού.

O Δημήτρης Φραγκάκης , Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, δήλωσε: «Εξελίσσουμε την στρατηγική συνεργασία μας με την Mastercard με την κοινή μας καμπάνια να επικεντρώνεται στις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης μας στην Ελλάδα. Στον ΕΟΤ είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στις αρχές βιωσιμότητας ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού διεθνώς. Σε αυτή την προσπάθεια η Mastercard είναι πολύτιμος αρωγός γι’ αυτό κι ευχαριστώ τα στελέχη της για την εμπιστοσύνη και την καλή συνεργασία».

O Παναγιώτης Πολύδωρος, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Η υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού παραμένει για εμάς στρατηγική προτεραιότητα, για την οποία εργαζόμαστε με συνέπεια εδώ και αρκετά χρόνια. Είμαστε υπερήφανοι που η συνεργασία μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού συνεχίζει να εξελίσσεται, με στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρήσαμε στο σχεδιασμό εμπειριών που θα προσθέσουν αξία στις διακοπές των επισκεπτών μας, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον στόχο της κοινής μας καμπάνιας».

Διαβάστε επίσης:

Ποια είναι η Ευρώπη Ασφαλιστική που εξαγοράζει η Intracom

Γιατί ο ΟΤΕ θέλει πάση θυσία να απαλλαγεί από την TKRM

Σιάμισιης: Αμφισβητούμε τον τρόπο και την ταχύτητα της ενεργειακής μετάβασης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!