Γ.Δ.
1407.14 0,00%
ACAG
0,00%
5.61
BOCHGR
0,00%
4.29
CENER
0,00%
8.62
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.23
NOVAL
0,00%
2.505
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
32.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.488
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.438
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.34
ΑΣΚΟ
0,00%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
0,00%
125
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.51
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.35
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.36
ΔΑΑ
0,00%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
0,00%
33.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.544
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.798
ΕΛΠΕ
0,00%
6.97
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.796
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.165
ΕΤΕ
0,00%
7.324
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.62
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.8905
ΕΧΑΕ
0,00%
4.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.475
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.289
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.87
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.31
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.412
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
13.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.298
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
0,00%
3.68
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.215
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
28.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
0,00%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
15.73
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
0,00%
3.71
ΠΕΡΦ
0,00%
6.14
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.28
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.65
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.615

Sporos: Μπαίνει στις παιδικές τροφές, στο ίδιο ράφι με τις πολυεθνικές

Η Sporos, μια ελληνική startup στον κλάδο παιδικών σνακ, σχεδιάζει εξαγωγές και συνεργασίες με πλατφόρμες και αλυσίδες σούπερ μάρκετ, έχοντας κάνει επιτυχημένο ντεμπούτο στην online αγορά και σε επιλεγμένα φυσικά καταστήματα τον περασμένο μήνα. Δίνει έμφαση σε αγνές πρώτες ύλες και παράγει στις εγκαταστάσεις του Τhe Food Lab, εταιρείας catering του ομίλου επιχειρήσεων Πιέτρης, με την οποία έχει αναπτύξει συνεργασία.

Ο όγκος παραγωγής ξεκίνησε με 1.000 τεμάχια την εβδομάδα και αναπτύσσεται δυναμικά. Τα προϊόντα προωθούνται επί του παρόντος στο e-shop της Sporos και σε επιλεγμένα καταστήματα στην Αθήνα. Ωστόσο, το δίκτυο αναπτύσσεται γρήγορα δεδομένης της αποδοχής των προϊόντων από τους νέους γονείς. Η εταιρεία λάνσαρε τα πρώτα της προϊόντα μόλις τον περασμένο μήνα και σε 3 ημέρες ήταν out of stock, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Έρη Χρηστογιάννη περιγράφοντας στο powergame.gr τα πρώτα μηνύματα της αγοράς για το εγχείρημα, που ξεκίνησε σαν μια ιδέα βασισμένη στην ανάγκη για φρέσκα, υγιεινά και θρεπτικά σνακ για παιδιά, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, αλατιού ή συντηρητικών.

Ήταν ιδέα της ίδιας, ως μαμάς, που αφιέρωνε πολύ χρόνο στην κουζίνα μαγειρεύοντας υγιεινά για το παιδί της. Σε συνεργασία με την αθλητική διατροφολόγο Άννα Μαρία Βολανάκη και αρχικό κεφάλαιο 30.000 ευρώ, από προσωπικές οικονομίες, ίδρυσαν τη Sporos. Στόχος είναι σε 1-2 χρόνια να πενταπλασιάσουν τα έσοδα της δραστηριότητας με πρώτο στόχο το μισό εκατ. ευρώ και σταδιακά χτίζοντας συνεργασίες να διευρύνουν το οικονομικό αποτύπωμα. Το αποτέλεσμα αναμένεται να έρθει και μέσα από εξαγωγές αφού σύμφωνα με την κ. Χρηστογιάννη γίνονται συζητήσεις για τοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας.

Σημειώνει επίσης ότι στην Sporos συμμετέχει σεφ και επιστημονική ομάδα με παιδίατρο και παιδοδιατροφολόγο. Σήμερα αναπτύσσονται μια σειρά από προϊόντα, κυρίως σνακ, μπισκότα, energy balls, αλμυρά και γλυκά, χωρίς αλάτι και ζάχαρη, αλλά με βιολογικά υλικά. Δεδομένου ότι πολλά προϊόντα για παιδιά έχουν στα συστατικά τους ζάχαρη, αλάτι, ηλιέλαιο, συμπυκνωμένους χυμούς, στόχος της ελληνικής εταιρείας είναι μια εναλλακτική πρόταση για τον καταναλωτή, με προϊόντα που θα καταπολεμούν την παιδική παχυσαρκία και θα ενθαρρύνουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής για τα παιδιά.

Ο ανταγωνισμός με τις πολυεθνικές

Σήμερα η ομάδα της Sporos συζητά με πλατφόρμες και επιχειρήσεις του λιανεμπορίου προκειμένου να αναπτύξει πανελλαδικό δίκτυο. Στόχος είναι να τοποθετήσει τα προϊόντα της τόσο σε μικρά παντοπωλεία όσο και σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Όπως τονίζει η κ. Χρηστογιάννη, η Sporos δεν προτίθεται να διαπραγματευτεί την ποιότητα των προϊόντων για να επεκταθεί στη μαζική αγορά και δεσμεύεται ότι τα προϊόντα θα είναι πάντα φρέσκα και χειροποίητα. Ας σημειωθεί ότι στο ράφι ανταγωνίζεται τα προϊόντα πολυεθνικών όπως Nestle, Organix, Hipp, με εδραιωμένη παρουσία στην κατηγορία παιδικών σνακ. Η ελληνική εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές έναντι των άλλων σημάτων της κατηγορίας αν και πρεσβεύει διαφορετική φιλοσοφία.

Διαβάστε επίσης:

Κίνα: Το νέο mega λιμάνι στο Περού αναστατώνει τις ΗΠΑ

Πώς η Taylor Swift καθυστερεί τη μείωση επιτοκίων στην Αγγλία

E, Siri! Βοήθησέ με να βγάλω την Apple από την τρύπα της τεχνητής νοημοσύνης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!