Γ.Δ.
1464.39 +0,46%
ACAG
+0,34%
5.83
CENER
-1,64%
9.61
CNLCAP
+0,69%
7.3
DIMAND
-0,11%
9.08
NOVAL
+0,36%
2.76
OPTIMA
-1,48%
11.96
TITC
-0,32%
30.8
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.42
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+1,34%
2.275
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,68%
2.975
ΑΛΦΑ
+0,21%
1.678
ΑΝΔΡΟ
+0,92%
6.6
ΑΡΑΙΓ
-0,17%
11.82
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.6
ΑΤΤ
-6,51%
12.2
ΑΤΤΙΚΑ
-0,77%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,51%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-1,25%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+1,54%
1.32
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+1,24%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,33%
18.02
ΔΑΑ
+0,13%
7.95
ΔΑΙΟΣ
-10,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,14%
11.54
ΔΟΜΙΚ
-0,29%
3.39
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,63%
0.32
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.54
ΕΕΕ
0,00%
32.68
ΕΚΤΕΡ
-0,73%
4.09
ΕΛΒΕ
+0,92%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,38%
2.15
ΕΛΛ
+0,72%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.58
ΕΛΠΕ
+1,55%
7.52
ΕΛΣΤΡ
-0,87%
2.29
ΕΛΤΟΝ
+1,03%
1.77
ΕΛΧΑ
+0,32%
1.854
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,55%
1.27
ΕΤΕ
+1,22%
8.3
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+1,39%
2.189
ΕΧΑΕ
+0,21%
4.765
ΙΑΤΡ
-3,33%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+3,79%
0.411
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
4.995
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.08
ΙΝΛΟΤ
-1,57%
1.25
ΙΝΤΕΚ
+0,67%
5.97
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,29%
3.41
ΚΑΡΕΛ
+2,98%
346
ΚΕΚΡ
+4,61%
1.59
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
+0,67%
1.51
ΚΟΡΔΕ
-1,02%
0.487
ΚΟΥΑΛ
-3,47%
1.224
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.15
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,87%
11.4
ΚΤΗΛΑ
-1,16%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,86%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.9
ΛΑΜΔΑ
+1,09%
7.43
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.2
ΛΑΝΑΚ
+1,04%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,44%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.852
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,31%
3.77
ΜΙΝ
0,00%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,32%
23
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.5
ΜΟΤΟ
+0,56%
2.715
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,24%
25.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,58%
35.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
-0,22%
0.918
ΞΥΛΚ
-0,71%
0.278
ΞΥΛΠ
0,00%
0.412
ΟΛΘ
+1,43%
21.3
ΟΛΠ
-0,73%
27.2
ΟΛΥΜΠ
+2,02%
2.52
ΟΠΑΠ
+0,38%
15.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.898
ΟΤΕ
-0,21%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.6
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
+1,27%
3.9
ΠΕΤΡΟ
-0,45%
8.86
ΠΛΑΘ
+2,91%
4.07
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,14%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+1,60%
1.9
ΣΑΡ
-1,25%
11.08
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,68%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,15%
0.343
ΣΙΔΜΑ
-1,19%
1.66
ΣΠΕΙΣ
-0,58%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,26%
19.26
ΤΖΚΑ
-2,60%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.218
ΦΡΛΚ
-1,00%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Σούπερ Μάρκετ: Ανάπτυξη 1,7% στο 4μηνο, χωρίς ανατιμήσεις

Στο 1,7% διαμορφώνεται ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ στο πρώτο τετράμηνο του 2024, περίοδο κατά την οποία οι τιμές ήταν σταθερές.

Ο όγκος πωλήσεων στα προϊόντα σταθερού barcode αυξήθηκε 1,9% ενώ η κατηγορία τροφίμων συντήρησε την άνοδο της αγοράς σημειώνοντας ανάπτυξη 2% έναντι ανάπτυξης 0,7% για την κατηγορία προϊόντων για τη φροντίδα του σπιτιού και επιβράδυνσης 0,3% για την κατηγορία προϊόντων υγιεινής και ομορφιάς.

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Circana, που αναλύει πωλήσεις των αλυσίδων σούπερ μάρκετ συμπεριλαμβανομένης της Lidl, η αξία της αγοράς ταχυκίνητων κωδικών (FMCG) στο 4μηνο Ιανουαρίου-Απριλίου εμφανίζεται αυξημένη σε 3,756 δισ. ευρώ από 3,693 δισ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Αξιοσημείωτη είναι η οριακή υποχώρηση των τιμών κατά 0,1% στο 4μηνο του 2024, με τα τρόφιμα να εμφανίζουν αύξηση της τιμής ανά μονάδα προϊόντος κατά μόλις 0,4%, τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης να εμφανίζουν μείωση 2% και τα προϊόντα οικιακής φροντίδας να σημειώνουν πτώση 0,4%. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μεγαλύτερες μειώσεις τιμών καταγράφονται στα γαλακτοκομικά (-4,1%) και στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής (-5,1%) ενώ ακολουθούν τα μη αλκοολούχα (-2,9%) και αλκοολούχα ποτά (-2,1%).

Ειδικότερα, στα τρόφιμα καταγράφεται ανάπτυξη 2,3% σε αξία πωλήσεων και 1,9% σε όγκο. Στην κατηγορία προϊόντων οικιακής φροντίδας σημειώνεται αύξηση 0,7% και 1,1% αντίστοιχα ενώ στα είδη προσωπικής περιποίησης σημειώνεται πτώση αξίας πωλήσεων κατά 0,3% και αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,8%.

Εν τω μεταξύ, η ιδιωτική ετικέτα παραμένει ισχυρή με μερίδιο 27,1% και αύξηση 4,5% έναντι μεριδίου 72,9% των επώνυμων προϊόντων, με ανάπτυξη 0,9%.

Τέλος σημειώνεται ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τα ψώνια τους είτε στις μεγάλες σάλες των hypermarket, καταστήματα πάνω από 2.500 τ.μ. ή στα μικρά καταστήματα της γειτονιάς, μέχρι 400 τ.μ.. Οι δύο αυτές κατηγορίες σούπερ μάρκετ εμφανίζουν την μεγαλύτερη ανάπτυξη, της τάξης του 3,3% και 5,8% αντίστοιχα. Σε επίπεδο γεωγραφικής κατανομής, η ζήτηση ενισχύεται κυρίως στην Κρήτη, με ρυθμό 4,4% στο εξεταζόμενο διάστημα, με την Αττική, που έχει και το μεγαλύτερο αποτύπωμα στο οργανωμένο λιανεμπόριο, με το 1/2 της πίτας, να εμφανίζει ανάπτυξη 1,6%.

Διαβάστε επίσης:

Μόνο το 50% των επαγγελματιών έχει συνδεθεί με το IRIS

Η Αθήνα είναι η κορυφαία ευρωπαϊκή πρωτεύουσα για τους λάτρεις του καφέ

Αδειοδοτικά κωλύματα καθυστερούν την ανάπτυξη δικτύων στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!