Nestle: Aναμένει χαμηλότερες πωλήσεις λόγω των υψηλών τιμών

Οι πωλήσεις της Nestle αναμένεται να είναι ελαφρώς χαμηλότερες από όσο στόχευε, λόγω των υψηλών τιμών που αποθαρρύνουν τους καταναλωτές

Ο Μαρκ Σνάιντερ της Nestle © EPA/LAURENT GILLIERON

Η Nestle υποβάθμισε τις προοπτικές των πωλήσεών της για το έτος, καθώς η εταιρεία παλεύει να ανταπεξέλθει όπως πριν εξαιτίας των υψηλότερων τιμών της, που έχουν απομακρύνει μερίδα καταναλωτών. Σε μια προσπάθεια αντιστροφής της κατάστασης, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μαρκ Σνάιντερ, μίλησε για νέα καινοτόμα προϊόντα.

Σύμφωνα με το Bloomberg, οι πωλήσεις της Nestle αναμένεται ότι θα αυξηθούν τουλάχιστον κατά 3%, χαμηλότερα ωστόσο από το περίπου 4% που είχε στοχεύσει προηγουμένως. Η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο αγωνίζεται να ανακτήσει μερίδιο αγοράς αφού ο πληθωρισμός ώθησε τους αγοραστές σε φθηνότερες μάρκες. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 2,1% το πρώτο εξάμηνο, σε σύγκριση με το 2,5% που ανέμεναν οι αναλυτές.

Σχεδόν το σύνολο της αύξησης αυτής προήλθε από την αύξηση της τιμολόγησης, η οποία επιβραδύνθηκε απότομα το δεύτερο τρίμηνο. Ο τομέας καφέ της Nestle, που ενισχύθηκε από την άνοδο της τιμής του εμπορεύματος, ήταν ο μεγαλύτερος συντελεστής της οργανικής ανάπτυξης, καθώς αυξήθηκε με μεσαία μονοψήφια ποσοστά.

Η κρίση του κόστους ζωής έχει καταβάλει το τίμημά της στους καταναλωτές που έχουν στραφεί προς τις μάρκες των σούπερ μάρκετ και οι κολοσσοί όπως η Nestle αγωνίζονται να τους πείσουν να επιστρέψουν. Οι μετοχές έπεσαν κατά 11% τον τελευταίο χρόνο. Αντιμέτωπη με τη χαμηλότερη ανάπτυξη, η Nestle θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πιέσεις για να μειώσει το κόστος περισσότερο και να εξετάσει αν χρειάζονται εξαγορές ή εκποιήσεις για την αύξηση της κερδοφορίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nestle, Μαρκ Σνάιντερ, έχει στραφεί στην καινοτομία, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς που σχεδιάστηκε για άτομα που λαμβάνουν φάρμακα απώλειας βάρους GLP-1, για να πείσει τους επενδυτές ότι η εταιρεία έχει περιθώρια  ανάπτυξης. Η Nestle θα λανσάρει νέα προϊόντα που θα ανταποκρίνονται στις φετινές καταναλωτικές τάσεις, δήλωσε σήμερα ο Σνάιντερ.

Διαβάστε επίσης

Ολυμπιακοί Αγώνες: Πώς θα επηρεάσουν τον ελληνικό τουρισμό

Ο καφές έχει ακριβύνει και θα γίνει ακόμα πιο ”πικρός”

Πώς προχωρά η αξιοποίηση του αεροδρομίου Ηρακλείου