Γ.Δ.
1424.52 -0,36%
ACAG
-0,51%
5.85
BOCHGR
+5,54%
4.76
CENER
-1,64%
9.59
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-4,22%
9.09
NOVAL
-1,34%
2.585
OPTIMA
+0,78%
12.92
TITC
-1,03%
33.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.36
ΑΒΑΞ
-1,49%
1.454
ΑΒΕ
+0,41%
0.484
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.36
ΑΚΡΙΤ
-1,97%
0.745
ΑΛΜΥ
-1,66%
2.96
ΑΛΦΑ
+0,47%
1.497
ΑΝΔΡΟ
+1,22%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-0,48%
10.37
ΑΣΚΟ
0,00%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-30,00%
1.715
ΑΤΤΙΚΑ
-1,33%
2.22
ΒΙΟ
-0,36%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+4,59%
1.71
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.52
ΒΙΟΤ
-7,41%
0.25
ΒΙΣ
+6,06%
0.14
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.22
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.375
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.16
ΔΑΑ
+0,13%
7.51
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
+0,09%
11.51
ΔΟΜΙΚ
+0,81%
3.125
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,36%
0.29
ΕΒΡΟΦ
-1,29%
1.53
ΕΕΕ
-1,89%
32.14
ΕΚΤΕΡ
+5,63%
1.65
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,11%
1.862
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.095
ΕΛΣΤΡ
+0,76%
1.995
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.664
ΕΛΧΑ
+0,11%
1.828
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΣΥΜΒ
+1,29%
1.175
ΕΤΕ
-1,69%
7.572
ΕΥΑΠΣ
-0,94%
3.17
ΕΥΔΑΠ
-0,36%
5.52
ΕΥΡΩΒ
-0,63%
1.969
ΕΧΑΕ
0,00%
4.44
ΙΑΤΡ
+3,38%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-3,62%
0.3065
ΙΛΥΔΑ
+3,87%
1.88
ΙΝΚΑΤ
-1,84%
4.81
ΙΝΛΙΦ
-1,36%
4.36
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.1
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.97
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
+0,87%
1.16
ΙΝΤΚΑ
-0,67%
2.97
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
-2,49%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
-2,23%
1.535
ΚΟΡΔΕ
+1,55%
0.392
ΚΟΥΑΛ
-1,47%
1.208
ΚΟΥΕΣ
-0,39%
5.09
ΚΡΙ
0,00%
13.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,43%
0.966
ΛΑΒΙ
+1,80%
0.793
ΛΑΜΔΑ
+0,13%
7.51
ΛΑΜΨΑ
-1,57%
37.6
ΛΑΝΑΚ
+2,78%
0.925
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΟΓΟΣ
-0,74%
1.34
ΛΟΥΛΗ
-3,02%
2.57
ΜΑΘΙΟ
-6,93%
0.698
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.85
ΜΕΝΤΙ
-2,19%
2.23
ΜΕΡΚΟ
-10,00%
39.6
ΜΙΓ
-0,90%
3.295
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,19%
21.08
ΜΟΝΤΑ
-4,80%
3.57
ΜΟΤΟ
-2,06%
2.615
ΜΟΥΖΚ
-2,82%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,23%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.62
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,18%
33.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,80%
0.76
ΞΥΛΚ
+1,11%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,83%
21.4
ΟΛΠ
-0,55%
27.35
ΟΛΥΜΠ
-2,49%
2.35
ΟΠΑΠ
-0,13%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,10%
0.808
ΟΤΕ
-0,19%
15.7
ΟΤΟΕΛ
-0,75%
10.64
ΠΑΙΡ
0,00%
0.99
ΠΑΠ
+0,43%
2.31
ΠΕΙΡ
-0,67%
3.73
ΠΕΡΦ
-3,06%
6.33
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
7.98
ΠΛΑΘ
-0,81%
3.695
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-1,13%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-1,76%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
-2,33%
1.675
ΣΑΡ
+0,56%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-1,21%
1.63
ΣΠΕΙΣ
-2,87%
6.1
ΣΠΙ
+1,94%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.54
ΤΖΚΑ
0,00%
1.26
ΤΡΑΣΤΟΡ
+2,75%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,38%
1.592
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+1,38%
7.35
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.286
ΦΡΛΚ
-0,52%
3.86
ΧΑΙΔΕ
+11,38%
0.685

Axia για Aegean: Πρόβλεψη για EBITDA 145,6 εκατ. στο εξάμηνο

Σταθερά οικονομικά αποτελέσματα αναμένεται να παρουσιάσει σήμερα η Aegean Airlines για το β’ τρίμηνο και α’ εξάμηνο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Axia. Όπως σημειώνεται, ώθηση θα δώσει η αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια και περισσότερα δρομολόγια, δεδομένης της καλοκαιρινής περιόδου που μεσολάβησε, αλλά η κερδοφορία θα επηρεαστεί από την πίεση στο μέσο ναύλο καθώς και από τις αυξήσεις στην πλευρά του κόστους.

Οι προβλέψεις της Axia για την Aegean κάνουν λόγο για:

  • Έσοδα 481,6 εκατ. ευρώ (+7,2% σε ετήσια βάση) στο τρίμηνο, και 750,4 εκατ. ευρώ (+10,7% σε ετήσια βάση) στο εξάμηνο,
  • EBITDA 112,4 εκατ. ευρώ (-6,5% σε ετήσια βάση) στο τρίμηνο και 145,6 εκατ. ευρώ (+4,4% σε ετήσια βάση) στο εξάμηνο και
  • καθαρά κέρδη 41,2 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο από 51,5 εκατ. στο β’ τρίμηνο του 2023 (μείωση 20,1%) και 20,3 εκατ. στο εξάμηνο από 37,1 εκατ. στο εξάμηνο (μείωση 45,3%)

Με βάση τα στοιχεία που έχει ήδη δημοσιεύσει η Aegean, το β’ τρίμηνο του 2024, η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 8% σε ετήσια βάση, ανερχόμενη σε 4,4 εκατ. επιβάτες που πέταξαν, με ισόρροπη αύξηση τόσο στο εσωτερικό όσο και στο διεθνές δίκτυο, λόγω της ανθεκτικής ζήτησης και της επέκτασης του δικτύου. Η αεροπορική εταιρεία προσέφερε περίπου 5,4 εκατομμύρια θέσεις, σημειώνοντας αύξηση 9% σε ετήσια βάση και ASKs που προσφέρθηκαν αυξήθηκαν κατά 10% σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις, ο συντελεστής πληρότητας πρέπει να διαμορφώθηκε στο 81,2%, χαμηλότερα έναντι 82% το β’ τρίμηνο του 2023, δεδομένης της καθήλωσης αεροσκαφών λόγω των απαραίτητων ελέγχων που σχετίζονται με το πρόβλημα του κινητήρα GTF.

H Axia προβλέπει ακόμα μείωση των καθαρών κερδών που θα διαμορφωθούν στα 41,2 εκατ. ευρώ (-20,1% σε ετήσια βάση), επηρεαζόμενα από τις υψηλότερες αποσβέσεις που λογιστικοποιούνται για τις παραδόσεις νέων αεροσκαφών. Όσον αφορά τα λειτουργικά έξοδα, στο β’ τρίμηνο του 2024, αναμένει ότι αυτά θα διαμορφωθούν στα 373,4 εκατ. ευρώ (+12,3% σε ετήσια βάση), λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση των παροχές προς τους εργαζομένους (+13% σε ετήσια βάση), λόγω της επέκτασης των αεροπορικών δραστηριοτήτων.

Διαβάστε επίσης

Η Τέιλορ Σουίφτ στηρίζει Καμάλα και ανοίγει ”μέτωπο” με τον Μασκ

Αττική Οδός: Την Πέμπτη πέφτουν οι υπογραφές για τη νέα σύμβαση παραχώρησης

Η αντίδραση της αγοράς ενέργειας στην έκθεση Ντράγκι

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!