Γ.Δ.
1375.83 -0,38%
ACAG
-0,94%
6.31
CENER
0,00%
6.94
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
+0,21%
9.73
OPTIMA
-1,00%
9.9
TITC
-0,57%
26.25
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
-2,88%
1.35
ΑΒΕ
+3,09%
0.5
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.19
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.905
ΑΛΜΥ
0,00%
2.57
ΑΛΦΑ
-0,94%
1.5355
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.82
ΑΡΑΙΓ
-0,68%
11.69
ΑΣΚΟ
0,00%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.44
ΑΤΤ
0,00%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,94%
5.28
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+0,43%
1.16
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,25%
15.86
ΔΑΑ
-0,54%
8.176
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+0,28%
10.94
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
+0,28%
28.38
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.01
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.34
ΕΛΛ
-1,04%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.52
ΕΛΠΕ
-1,10%
8.1
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.39
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.87
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.828
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.51
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.205
ΕΤΕ
-0,90%
7.01
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-1,25%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,74%
1.817
ΕΧΑΕ
-1,61%
4.88
ΙΑΤΡ
0,00%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+2,05%
0.449
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.51
ΙΝΚΑΤ
+0,50%
4.985
ΙΝΛΙΦ
-1,49%
4.62
ΙΝΛΟΤ
-1,67%
1.062
ΙΝΤΕΚ
-0,98%
6.04
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.2
ΙΝΤΚΑ
-1,84%
3.2
ΚΑΜΠ
0,00%
2.46
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
0,00%
1.535
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.518
ΚΟΥΑΛ
-0,95%
1.248
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.21
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.395
ΛΑΒΙ
-2,35%
0.791
ΛΑΜΔΑ
-0,76%
6.56
ΛΑΜΨΑ
0,00%
31.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.09
ΜΕΒΑ
0,00%
3.81
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-3,10%
3.75
ΜΙΝ
0,00%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.885
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
-1,89%
26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.92
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.96
ΞΥΛΚ
-0,70%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.7
ΟΛΠ
-0,84%
23.75
ΟΛΥΜΠ
-1,89%
2.6
ΟΠΑΠ
-0,37%
16.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.87
ΟΤΕ
-0,72%
13.88
ΟΤΟΕΛ
-0,89%
13.34
ΠΑΙΡ
0,00%
1.24
ΠΑΠ
-1,54%
2.56
ΠΕΙΡ
-0,67%
3.732
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.38
ΠΛΑΘ
-1,78%
3.86
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-0,99%
4
ΡΕΒΟΙΛ
+1,64%
1.545
ΣΑΡ
0,00%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.361
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.03
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.34
ΣΠΙ
0,00%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,56%
17.75
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.676
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.369
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
0,00%
3.99
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

ΟΠΑΠ: Έμφαση στην ψηφιοποίηση των πρακτορείων

Η προτεραιότητα του ΟΠΑΠ παραμένει η διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου των πρακτορείων και η διερεύνηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης, επισημάνθηκε από την διοίκηση του Οργανισμού στη διάρκεια ψηφιακών επικοινωνιών που είχε με το δίκτυο των συνεργατών του για την παρουσίαση της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward και το σχεδιασμό του για τη νέα εποχή στο δίκτυο των πρακτορείων του. Οι παρουσιάσεις έγιναν στο διοικητικό συμβούλιο (ΔΣ) της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρακτόρων (ΠΟΕΠΠΠ) και στο δίκτυο συνεργατών του σε όλη την Ελλάδα.

Όπως τονίσθηκε ήδη τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ έχουν καθιερωθεί ως τοπικοί προορισμοί διασκέδασης και βασικός στόχος παραμένει η περαιτέρω εξέλιξη τους, με αναβάθμιση των ψηφιακών τους δυνατοτήτων και της εμπειρίας που προσφέρουν στους πελάτες.

O διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ Γιαν Κάρας, o αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Οδυσσέας Χριστοφόρου, ο chief retail officer Βάιος Καραντίνος και στελέχη του δικτύου συμμετείχαν στις ψηφιακές εκδηλώσεις και συζήτησαν για όλα τα θέματα που αφορούν τα νέα έργα και τις εμπορικές πρωτοβουλίες της εταιρείας.

Όπως επισήμανε ο Γιαν Κάρας, οι ψηφιακές εκδηλώσεις ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες, ενώ η χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων για την επικοινωνία με το δίκτυο των συνεργατών ταιριάζει απόλυτα με τις βασικές κατευθύνσεις της στρατηγικής Fast Forward, που αποτελείται από έξι πυλώνες και μεταξύ άλλων εστιάζει στην τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας, την ενίσχυση του εταιρικού και των προϊοντικών brand.

«Η επικοινωνία με τους συνεργάτες μας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Στηρίζουμε έμπρακτα το δίκτυο μας και είμαστε δίπλα του, αξιοποιώντας όλα τα μέσα που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία», τόνισε από την μεριά του ο Οδυσσέας Χριστοφόρου.

Όπως επισημάνθηκε στους συνεργάτες, ο ΟΠΑΠ θα εξακολουθήσει να επενδύει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του. Ταυτόχρονα, θα συνεχιστεί το πρόγραμμα ανάπτυξης των καταστημάτων, ενώ θα προωθηθεί περαιτέρω η αισθητική, τεχνολογική και οπτικοακουστική αναβάθμιση τους. Ήδη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη το νέο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις, που είναι ήδη διαθέσιμο στα πρακτορεία, με στόχο την ενίσχυση της πιστότητας της πελατειακής τους βάσης. «Οι πρωτοβουλίες μας εστιάζουν στην ικανοποίηση του πελάτη, ώστε να εξασφαλιστούν μακροπρόθεσμα οφέλη, τόσο για τον ΟΠΑΠ, όσο και για τους συνεργάτες του», σημείωσε ο Βάιος Καραντίνος.

Ο ΟΠΑΠ διοργάνωσε ειδικές e-εκδηλώσεις, με την ονομασία «Customer Xperience – Η επιτυχία ξεκινά από εσένα», από τις 6 έως τις 13 Μαΐου 2021 με ρεκόρ διαδικτυακών συμμετοχών, καθώς περισσότεροι από 2.500 συνεργάτες του ΟΠΑΠ συνδέθηκαν, παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά στις σχετικές παρουσιάσεις. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο ΟΠΑΠ διεξήγαγε ψηφιακά τις ετήσιες εκδηλώσεις για τους συνεργάτες του, εγκαινιάζοντας μια νέα καινοτόμο μορφή επικοινωνίας με το δίκτυο του. Οι πράκτορες του ΟΠΑΠ κατέθεσαν ψηφιακά περίπου 500 ερωτήσεις, λαμβάνοντας απαντήσεις ζωντανά από τα στελέχη της εταιρείας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!