Γ.Δ.
1399.66 +0,65%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
+0,24%
4.23
CENER
-0,68%
8.71
CNLCAP
+0,72%
6.95
DIMAND
0,00%
9.2
NOVAL
-0,80%
2.48
OPTIMA
-0,16%
12.78
TITC
+0,76%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.408
ΑΒΕ
-0,42%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-1,27%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+0,71%
0.71
ΑΛΜΥ
+2,77%
3.34
ΑΛΦΑ
+0,96%
1.4145
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,46%
9.8
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-1,12%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
-2,16%
6.34
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,47%
2.1
ΒΙΟ
-0,19%
5.25
ΒΙΟΚΑ
+3,63%
1.715
ΒΙΟΣΚ
+0,68%
1.485
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.14
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,47%
17.14
ΔΑΑ
+0,97%
7.886
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+0,17%
12.05
ΔΟΜΙΚ
-1,34%
2.585
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,97%
0.288
ΕΒΡΟΦ
-0,35%
1.415
ΕΕΕ
+0,06%
33.06
ΕΚΤΕΡ
+0,14%
1.456
ΕΛΒΕ
0,00%
4.86
ΕΛΙΝ
+2,02%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,45%
1.754
ΕΛΠΕ
+0,30%
6.75
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+0,80%
1.766
ΕΛΧΑ
+0,91%
1.766
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,91%
1.11
ΕΤΕ
+2,85%
7.518
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+1,55%
1.97
ΕΧΑΕ
+1,29%
4.315
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+2,30%
0.2895
ΙΛΥΔΑ
+2,34%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,31%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,47%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+3,89%
1.016
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΡΚΟ
+5,08%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+3,47%
1.045
ΙΝΤΚΑ
+3,15%
2.785
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
346
ΚΕΚΡ
+3,20%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-2,88%
1.52
ΚΟΡΔΕ
+0,24%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+2,08%
1.078
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.58
ΚΡΙ
0,00%
13.65
ΚΤΗΛΑ
-1,76%
1.67
ΚΥΡΙΟ
-2,57%
0.91
ΛΑΒΙ
+1,24%
0.735
ΛΑΜΔΑ
-1,09%
7.29
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
-8,96%
0.244
ΛΕΒΠ
-11,76%
0.3
ΛΟΓΟΣ
-0,78%
1.28
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,92%
2.15
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,70%
3.185
ΜΙΝ
-4,76%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,31%
19.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-0,38%
2.645
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,14%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+1,48%
2.06
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,50%
32.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+1,79%
0.908
ΞΥΛΚ
-0,37%
0.267
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,68%
29
ΟΛΥΜΠ
+1,27%
2.39
ΟΠΑΠ
+0,20%
15.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,12%
0.802
ΟΤΕ
+1,24%
15.47
ΟΤΟΕΛ
-0,90%
10.96
ΠΑΙΡ
0,00%
1.01
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,58%
3.655
ΠΕΡΦ
-0,34%
5.84
ΠΕΤΡΟ
-0,75%
7.9
ΠΛΑΘ
+0,83%
3.665
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
+4,80%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.142
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-0,92%
1.62
ΣΑΡ
-1,27%
10.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+2,41%
0.34
ΣΙΔΜΑ
+2,27%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-1,34%
5.9
ΣΠΙ
-0,71%
0.56
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.7
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.608
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-1,90%
0.206
ΦΡΛΚ
-0,40%
3.72
ΧΑΙΔΕ
+1,71%
0.595

ΑΒ Βασιλόπουλος: Στα 2 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2023

Στα 1,97 δισ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος το 2023, παραμένοντας στα ίδια επίπεδα με το 2022.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος προχωράει στη στρατηγική ανάπτυξης της επόμενης μέρας, με δέσμευση στη βιώσιμη επιχειρηματικότητα και τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας. Όπως αναδεικνύουν τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023, η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί το στρατηγικό πλάνο μετασχηματισμού της, με στόχο την ενίσχυση της θέσης της στην αγορά.

Το 2023, οι πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος ανήλθαν στο 1,97 δισ. ευρώ, διατηρώντας τα ίδια επίπεδα με το 2022. Τα Λειτουργικά Κέρδη ανήλθαν στα 6,5 εκατ. ευρώ έναντι 20 εκατ. ευρώ το 2022, μείωση η οποία οφείλεται κατεξοχήν σε λογιστικές και λοιπές έκτακτες μη λειτουργικές δαπάνες και η οποία δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική απόδοση της εταιρείας. Για τον λόγο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι τα Προσαρμοσμένα Λειτουργικά Κέρδη  (χωρίς απομειώσεις και έκτακτες ζημίες) ανήλθαν σε 29 εκατ. και τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν σε 132 εκατ. ευρώ, στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα σταθεροποίηση της απόδοσης, καθώς το ποσοστό λειτουργικής κερδοφορίας παρέμεινε αμετάβλητο. Η θετική απόδοση της εταιρείας αντικατοπτρίζεται και στη βελτίωση των λειτουργικών ταμειακών ροών, που ανήλθαν σε 120 εκατ. ευρώ, αυξημένων κατά 77 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2022.

Ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, δήλωσε: «Είμαστε σε πορεία μετάβασης και μετασχηματισμού που οδηγεί στην επόμενη μέρα της ΑΒ Βασιλόπουλος: Βιώσιμη ανάπτυξη, λειτουργική αποδοτικότητα, προϊόντα και υπηρεσίες που συνδυάζουν υψηλή ποιότητα και προσιτή τιμή, διεύρυνση του δικτύου μας, ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας, κι όλα αυτά, πάντα με τον άνθρωπο στο επίκεντρο και με σεβασμό στο περιβάλλον. Πιστεύουμε στη δύναμη της ΑΒ Βασιλόπουλος και στοχεύουμε πάντα στο καλύτερο για όλους».

Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να στηρίζει την ελληνική οικονομία, με συνολικές εισφορές στα 172 εκατ. ευρώ, και επενδύσεις ύψους 57 εκατ. ευρώ σε νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και στην αναδιάρθρωση του δικτύου της για το 2023, προχωρώντας στη δημιουργία και λειτουργία 5 νέων εταιρικών  καταστημάτων και σε 30 νέες προσθήκες στο δίκτυο franchise. Μέσα στην τρέχουσα χρονιά, η ΑΒ σχεδιάζει την προσθήκη 48 νέων καταστημάτων franchise, συνεχίζοντας να στηρίζει τη μεσαία επιχειρηματικότητα, αλλά και την απασχόληση, διαθέτοντας 2.000 εργαζομένους στα franchise καταστήματά της. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο franchise πανελλαδικά, με 292 καταστήματα.

Ταυτόχρονα, η ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών παραμένει στην καρδιά της λειτουργίας της ΑΒ Βασιλόπουλος. Η εταιρεία συνεχίζει να εστιάζει στην ανάπτυξη της αγροτικής, κτηνοτροφικής παραγωγής και αλιείας, συνεργαζόμενη με τοπικούς παραγωγούς, ενώ προσφέρει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας υψηλής ποιότητας, με στόχο την επόμενη τριετία την εισαγωγή 450 νέων προϊόντων και 1.000 νέων κωδικών που συνδυάζουν ποιότητα και προσιτή τιμή. Μεγάλη σημασία για την ΑΒ Βασιλόπουλος έχουν τα μικρά καταστήματα γειτονιάς, η ταχεία παράδοση (fast delivery) και το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce), που είναι πεδία ανάπτυξης για την εταιρεία, με ναυαρχίδα το ΑΒ Home Shop Center, το οποίο διαθέτει περισσότερα από 380 άτομα προσωπικό και στόλο άνω των 60 φορτηγών, εξυπηρετώντας όλη την Αττική.

Όσον αφορά στο κοινωνικό της αποτύπωμα, η εταιρεία έχει προσφέρει πάνω από 6 εκατ. ευρώ σε δωρεές μέσω του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης», ενώ έχει διαθέσει 13,8 εκατ. γεύματα σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και περίπου 110.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές. Ταυτόχρονα, η ΑΒ Βασιλόπουλος ενδυναμώνει το ανθρώπινο δυναμικό της, επενδύοντας σε περισσότερες από 460.000 ώρες εκπαίδευσης και προσφέροντας επιπλέον παροχές ύψους 18,5 εκατ. ευρώ. Σημαντική πρόκληση, ωστόσο, παραμένει η εύρεση προσωπικού, με ανοιχτές θέσεις εργασίας στα καταστήματα.

Τέλος, στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης, η ΑΒ Βασιλόπουλος μειώνει τον περιβαλλοντικό της αντίκτυπο και προάγει πρακτικές που ενισχύουν την οικολογική ισορροπία. Ειδικότερα, δεσμεύεται να επιτύχει μηδενικές εκπομπές έως το 2050 σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ παράλληλα υλοποιεί εκτενή προγράμματα εκπαίδευσης για τους εργαζομένους της με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα περιβαλλοντικής ευθύνης. Με στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του άνθρακα της Κατηγορίας 3 (Scope 3) κατά 37% στο σύνολο της εφοδιαστικής της αλυσίδας έως το 2030 και μηδενικό αποτύπωμα μέχρι το 2050, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει αναπτύξει επίσης τo ΑΒ Climate Hub, έναν ιστότοπο που αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση, την ενημέρωση και την προετοιμασία της εφοδιαστικής αλυσίδας για τη μέτρηση του ανθρακικού αποτυπώματος.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να ενδυναμώνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, παραμένοντας πιστή στις αξίες της, στην ποιότητα και στην κοινωνική ευθύνη. Με στρατηγικούς στόχους που εστιάζουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας, η εταιρεία συμβάλλει σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

Διαβάστε επίσης

Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Στο 2,2% φέτος το ΑΕΠ

Bloomberg: Τα 12 πρόσωπα των νέων στο TikTok και όχι μόνο

Πυρηνική κινητικότητα στη γειτονιά της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!