Heineken: Οι αδύναμες πωλήσεις στις ΗΠΑ έπληξαν τα έσοδα

Οι αδύναμες πωλήσεις της Heineken σε ΗΠΑ και Ασία-Ειρηνικό έπληξαν τα έσοδα της ζυθοποιίας. Πτώση 5,5% στα 9,07 δισ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken Dolf van den Brink © linkedin.com/in/dolfvandenbrink

Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken σημείωσε πωλήσεις χαμηλότερες από τις προσδοκίες των αναλυτών το τρίτο τρίμηνο, καθώς ο όμιλος αντιμετώπισε δύσκολες καταναλωτικές, ιδίως στην Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό

Η Heineken ανακοίνωσε την Τετάρτη έσοδα 9,07 δισ. ευρώ (9,80 δισ. δολάρια) για το τρίμηνο, μειωμένα κατά 5,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα καθαρά έσοδα προ έκτακτων στοιχείων και αποσβέσεων -που παρακολουθούνται περισσότερο από τους επενδυτές- αυξήθηκαν οργανικά κατά 3,3% σε 7,68 δισ. ευρώ.

Οι αναλυτές είχαν προβλέψει προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα 7,78 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τη συναίνεση της αγοράς που παρείχε η εταιρεία.

«Η επιχείρησή μας συνεχίζει να αποδίδει σύμφωνα με το σχέδιό μας συνολικά, παρά το γεγονός ότι ορισμένες αγορές αντιμετωπίζουν δύσκολες καταναλωτικές και βιομηχανικές τάσεις», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Dolf van den Brink.

Για το έτος, ο όμιλος ανέφερε ότι συνεχίζει να αναμένει ότι τα λειτουργικά κέρδη προ  αποσβέσεων θα αυξηθούν οργανικά κατά 4% έως 8%, ενώ η οργανική αύξηση των καθαρών κερδών προ αποσβέσεων αναμένεται να διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα.

Η Heineken NV ανακοίνωσε χειρότερους από τους αναμενόμενους όγκους μπύρας λόγω της μείωσης στην Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό, καθώς οι καταναλωτές δεν κατάφεραν να αυξήσουν τις δαπάνες τους.

Η ολλανδική ζυθοποιία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι οι όγκοι αυξήθηκαν κατά 0,7% το τρίτο τρίμηνο, χάνοντας τις εκτιμήσεις που συγκέντρωσε το Bloomberg για 2,02%.

Η Heineken, η οποία κατασκευάζει μάρκες όπως η Amstel, αγωνίζεται με την αγορά των ΗΠΑ, όπου οι καταναλωτικές δαπάνες έχουν υποχωρήσει, πλήττοντας τις πωλήσεις.

Ο κακός καλοκαιρινός καιρός στην Ευρώπη σήμαινε ότι οι ζυθοποιοί δεν μπόρεσαν να επωφεληθούν πλήρως από τις αθλητικές εκδηλώσεις που παραδοσιακά φέρνουν πελάτες στα μπαρ και τις παμπ. Ο όγκος μειώθηκε κατά 1,3% στην Αμερική, αλλά η εταιρεία διατήρησε την καθοδήγηση για τα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο του έτους μεταξύ 4% και 8%.

Διαβάστε επίσης

Airbnb: Στο Top10 της Ευρώπης η Αθήνα για τα Χριστούγεννα

Οι τουριστικές επενδύσεις που δημιουργούν νέους προορισμούς στην Ελλάδα

Πυρηνική ενέργεια για AI: Το φιλόδοξο στοίχημα των Big Tech